x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

נפלאות הגלמפינג: קמפינג יוקרתי במיטבו

צוות צימר, עדכון אחרון: 29/12/2023

נפלאות הגלמפינג: קמפינג יוקרתי במיטבו

קרדיט לתצלום: Unsplash.com

חופשה צריכה ויכולה לכלול גם חיבור לטבע
כשאנחנו חושבים על חופשה, ועל אחת כמה וכמה כשמדברים על חופשה בארץ, אנחנו חושבים במקרים רבים על הצורך שלנו להתחבר לטבע ולנוף הטבעי של הארץ שלנו. הדרך הטובה ביותר להכיר את הארץ היא דרך הרגליים והגב, ולכן נופשים רבים רוצים לבחור באפשרות של קמפינג כשהם יוצאים לחופשה. קמפינג, כלומר לינה באוהלים ולא בחדרים מסודרים בבית מלון או בית הארחה, מאפשר לנו לחוות את הטבע מקרוב, ובין אם מדובר בחופשה זוגית, בחברים או אפילו בחופשה משפחתית - זוהי אפשרות פופולרית בקרב נופשים רבים. עם זאת, קמפינג לא תמיד מתאים לכולם - ואז יכולה להיווצר בעיה.
 
קמפינג רגיל - חוויה שעשויה להרגיש לא נוח
חווית קמפינג "רגילה" היא חוויה שלא כל מטייל ונופש ימצא כנוחה במיוחד. קמפינג יכול להיות קשה עבור הגוף והנפש, כשהלינה מבוססת על מזרני שטח ושקי שינה. מלבד זאת, מזג האוויר במרבית אזורי הארץ, שיכול להגיע לטמפרטורות חמות מאוד בקיץ וקרות למדי בחורף, הופך את הקמפינג לחוויה שלא תמיד תתאים למזג האוויר, ותהפוך את לינת השטח לקשה יותר וקצרה יותר. במיוחד כשאנחנו יוצאים לחופשה עם אנשים מבוגרים ו/או עם ילדים - קמפינג עשוי להיות בלתי אפשרי ממש, ונחוצה לנו אפשרות שמשלבת בין החיבור לטבע לבין הנוחות שמגיעה לנו ביציאה לחופשה. משום כך, התפתחו בשנים האחרונות לא מעט אפשרויות של גלמפינג - קמפינג יוקרתי במיטבו.
 
גלמפינג
 
הכירו את הגלמפינג: קמפינג יוקרתי
המילה גלמפינג היא הכלאה של שתי מילים לועזיות - Glamorous ו-Camping. נחסוך לכם את מאמצי התרגום ונסביר שמדובר בקמפינג "זוהר", או לצורך העניין קמפינג ברמת אירוח גבוהה במיוחד. מתחמי גלמפינג הם מתחמים שמציעים לינת שטח תחת אוהל - אבל עם אוהל חזק שמתאים לכל תנאי מזג האוויר, עם חיבור לנקודות חשמל, מקרר וכלל הצרכים הרלוונטיים לחופשה מודרנית, ובלי להתפשר ולו במעט על הנוחות של הנופשים. מטבע הדברים, גלמפינג נותן אופציה מצוינת של חופשה למי שמעוניין לשלב בין לינת שטח קרובה לטבע לבין חוסר התפשרות על תנאי הלינה והחופשה שבה משקיעים - ולכן היא מתאימה לרבים מאתנו כשאנחנו מחפשים אופציה לחופשה הבאה שלנו.
 
גלמפינג בדרום - אירוח באהל יוקרתי במיוחד
 
למי מתאימה חופשה במתחם גלמפינג?
מתחמי גלמפינג יכולים להתאים לטווח רחב מאוד של נופשים, משום שהם מציעים נוחות שקשה מאוד לקבל במתחמי קמפינג וחניוני לילה רגילים. אם אתם משפחה שמחפשת אפשרות של לינת שטח אבל גם צריכים פתרון לילדים קטנים ולכאבי הגב של ההורים - מתחמי גלמפינג הם אופציה מצוינת עבורכם. מאידך, אם אתם מתעניינים בחופשה זוגית או אפילו בחופשה של חברים, אבל אתם כבר מעבר לגיל שבו לינה על מזרן שטח שנפרש על הקרקע היא אפשרית עבורכם - גם כאן הגלמפינג נלחץ לעזרתכם. לינת שטח יוקרתית שכזאת מאפשרת לנו למצוא את האופציה שמתאימה לנו בלי הצורך להתפשר על לינת השטח - ויש לכך ערך עצום עבור המטייל המודרני.
 
גלמפינג בצפון - אירוח באהל יוקרתי במיוחד
 
מה מקבלים במתחם גלמפינג איכותי?
מתחמי גלמפינג שונים מציעים לאורחים שלהם אפשרויות שונות, וחשוב בכל מקרה לבדוק מול אתר הגלמפינג מה בדיוק מוצע באוהלים שבו לפני שמזמינים את החופשה. ככלל, במתחמי גלמפינג איכותיים אפשר לצפות לכל הפחות למספר מאפיינים:
  • אוהלים חזקים ועמידים שתואמים לטמפרטורה במקום בתקופת החופשה.
  • מזרונים נוחים ומיטות עמידות המתאימות לכמות הנופשים במתחם.
  • חיבור לנקודות חשמל לפי הצורך של משפחה מטיילת ממוצעת.
  • גישה לקירור ולמתקני מטבח בסיסיים לכל הפחות.
  • מזגן.
     
מתחמי גלמפינג שונים יכולים להציע אפשרויות כמו גישה לחוף ים, אטרקציות מקומיות, ארוחת בוקר ועוד.
 
גלצפינג אירוח באוהל יוקרתי במיוחלד
 
איפה אפשר למצוא בארץ מתחמי גלמפינג?
מתחמי גלמפינג צצים ברחבי הארץ כפטריות אחר הגשם בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא כאלה במגוון מוקדים ברחבי הארץ. אם רוצים חופשה משפחתית בצפון לא חייבים לחפש צימר (אם כי כמובן שתמיד מדובר באופציה איכותית) - אפשר גם לחפש מתחמי גלמפינג כמו זה הממוקם בחוף גופרה שבאגן המזרחי של הכנרת. מאידך, גם באזור ים המלח יש אפשרויות איכותיות כמו מתחם הגלמפינג בחוף קליה, הכולל גם חיבור ל-WIFI, טלוויזיה ומזגן. ישנן אפשרויות של גלמפינג מדברי (כולל מתחמי גלמפינג ניידים, תאמינו או לא), גלמפינג באזור הגליל והגולן וכאמור גם בסביבת הכנרת ודרומית לה, בים המלח. כל מתחם שכזה מציע אפשרות אחרת, נופים אחרים וחיבור לסוג אחר של טבע - ואתם יכולים לנצל את האפשרויות האלה במלואן.
 
איזה ערך מוסף ניתן לקבל כשמתארחים במתחם גלמפינג?
כאמור, מתחמי גלמפינג שונים מציעים אפשרויות שונות, ובהתאם לכך ניתן להבין מה הערך המוסף שכל מתחם גלמפינג יודע להציע. אם יש לכם ילדים שלא יכולים להתנתק מהמסך וחייבים חיבור מהיר ל-WIFI, הרי שמדובר בשירות שחלק ממתחמי הגלמפינג ידעו לספק. אם אתם מחפשים טיולים רגליים רבים בטיול הקמפינג שלכם, בלי שתצטרכו לשאת ציוד רב על הגב - תוכלו לבחור במתחמי גלמפינג המחוברים למסלולי הטיול ולמדריכים באזור, כשהתיקים יכולים להישאר במתחם. עוד אפשרות היא של מתחמי גלמפינג על חוף הים, כפי שקיימים לחוף ים המלח ולחוף הכנרת - מתחמים כאלה מספקים ערך מוסף של כניסה חופשית למים בחופים טבעיים עם מציל, מה שיכול להיות מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים.
 
אז האם כדאי לקבוע חופשת גלמפינג?
יש אנשים שיוצאים לחופשה וחולמים רק על מלון או צימר בצפון, פינוקים וכל מה שמתלווה לחופשה סטנדרטית. מאידך, יש אנשים שעבורם חופשה היא רק טיולים רגליים וחיבור לטבע. הגלמפינג פוגש אותנו בדיוק באמצע בין שני סוגי האנשים האלה - כך שמדובר בפשרה טובה כשיוצאים עם קבוצה גדולה לחופשה בטבע. מי שלא התנסה עדיין בגלמפינג יכול למצוא שמדובר באפשרות החופשה המתאימה ביותר עבורו, וליהנות מהנוחות של אירוח ברמה גבוהה בשילוב ההנאה שבלינה בטבע. עבור אנשים כאלה, גלמפינג יכול להפוך ל"התמכרות" של ממש, ובהחלט כדאי לקבוע חופשת גלמפינג בהקדם ולראות אם גם עבורכם מדובר בפתרון האידאלי.
 
גם כשעושים קמפינג, לא צריך להתפשר יותר על נוחות
במשך שנים רבות, קמפינג היה שם נרדף לחום, לינה כאובה וקצרה, יתושים וחוסר נוחות כללית. כיום כבר ברור שזה ממש לא המצב, ושגם כשיוצאים לקמפינג כבר ממש לא צריך להתפשר על הנוחות. בעידן שבו קיימות נפלאות הגלמפינג, אפשר ליהנות מקמפינג יוקרתי במיטבו עם גישה לחשמל, מזגן, מקרר, מטבח, שירותים נקיים ומקלחות מסודרות - ולרוב גם במחיר נמוך בהרבה מהמחיר של לילה במלון. אז למה אתם מחכים? מצאו את מתחם הגלמפינג שמתאים לחופשה הבאה שלכם, בין אם מדובר בחופשה משפחתית ובין אם בנופש זוגי ורומנטי, וקבעו לעצמכם חופשה טבעית ובלתי נשכחת.
 
גלמפינג - צימר יוקרתי
 
 
ליהנות מהטבע מבלי להתפשר על נוחות. מצאו את מתחם הגלמפינג המושלם שלכם לחופשה בלתי נשכחת. הזמינו עכשיו והתמכרו לנפלאות הגלמפינג! >>>
 
#קמפינג #קמפינגבצפון #גלמפינג #גלמפינגבצפון #קמפינגבדרום #גלמפינגבדרום #ציודלקמפינג

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות