x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים

משונה להכיר – ששת הצימרים המוזרים בעולם

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

משונה להכיר – ששת הצימרים המוזרים בעולם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם מאמינים שכשזה מגיע לצימרים כבר ראיתם הכול, זה רק כי טרם קראתם את המאמר שלפניכם...

התחרות בענף הצימרים קשה מתמיד ובעלי הצימרים הישראלים עושים ימים כלילות בניסיון להפוך את הצימרים שלהם לאטרקטיביים יותר. אבל עם כל הכבוד לכושר ההמצאה הישראלי, ברחבי העולם פועלים צימרים שלקחו את היצירתיות אלפי צעדים קדימה ובמקרים מסוימים, למעלה. מתחשק לכם לפתוח את הראש ולהכיר סגנונות אירוח שלא ידעתם שקיימים? המאמר הזה מוקדש לכם.

קן לציפור בין העצים ובקן לה שלושה נופשים

את המסע המרתק שלנו בחרנו להתחיל ביער עצי האורן שבצפון שוודיה, שבו אפשר להתארח במתחם הייחודי שזכה לשם המתבקש, Treehotel. המתחם כולל שבעה בתי עץ שכמותם לא יצא לכם לראות, מהסיבה הפשוטה שאין דומים להם בכל רחבי העולם. במתחם הלא שגרתי תוכלו לבחור ללון למשל בבית עץ שמעוצב כעב"מ או בבית שקירותיו החיצוניים מצופים במראות, אך הצימר שכבש את ליבנו הוא דווקא "קן הציפור" (Bird's Nest), שנראה פשוט כמו קן ציפורים ענק. גודלו של החדר 17 מ"ר והוא מצויד בכל האבזור המודרני הדרוש לחופשה המושלמת. מדובר ללא ספק בדרך האולטימטיבית להתמזג עם הטבע, מבלי לוותר על הנוחיות שלכם. ואם יהיה לכם מזל, תזכו גם לחזות בו בזוהר הצפוני.

קרדיט: http://www.treehotel.se/en/rooms/the-bird-s-nest

סנוב, באיגלו מזכוכית כבר התארחת?

אם כבר עסקינן בזוהר הצפוני, למה שלא נקפוץ משוודיה לפינלנד וליתר דיוק למתחם האירוח שעונה לשם הלא פשוט בכלל, Kakslauttanen, הממוקם כ-250 ק"מ צפונית לחוג הארקטי. במתחם האקסקלוסיבי תמצאו מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מאיגלו אמיתי (שהטמפרטורה בו נעה בין מינוס שלוש למינוס שש מעלות) וכלה בבקתת עץ פינית מסורתית בת קרוב למאה שנה. אבל מכל האפשרויות השונות והמשונות, איגלו הזכוכית מהווה את המדליקה והמפתיעה ביותר. לאורך כל עונת הזוהר הצפוני שמתחילה בסוף אוגוסט ומסתיימת בסוף אפריל, תוכלו להתארח באיגלו בעל התקרה השקופה ולהתהפנט מהחיזיון השמימי, מבלי לצאת מהמיטה.

 

לישון עם הדגים: לא לקורבנות המאפייה בלבד

מפינלנד המושלגת נחזור ברשותכם לשוודיה, שבה תמצאו בלב אגם פסטורלי, את פרי מוחו הקודח של האמן מיקאל גנברג (Mikael Genberg). גנברג, הידוע בחיבתו למגורים בלתי שגרתיים (בלשון המעטה), הביא לעולם את Utter Inn, הכולל דק עץ של 25 מ"ר וחדר שינה זוגי עם קירות שקופים, הממוקם שלושה מטרים מתחת לפני האגם. אז אמנם בצימר הבלתי הגיוני בעליל הזה לא תמצאו חשמל ונכון שבמקום שירותים סטנדרטיים תמצאו בו שירותים יבשים, אבל מתי בפעם האחרונה התעוררתם בבוקר ומצאתם את עצמכם מוקפים בלהקות דגים שאיחלו לכם בוקר טוב?

 

החבית שהתחפשה לצימר

מצימר שיגרום לכם להרגיש כמו דגים, נעבור לכזה שבו תוכלו להרגיש כמו יין. כן, לא מדובר בטעות: במתחם האירוח האוסטרי Schlafen im Weinfass, תוכלו ללון בתוך חביות יין עצומות מהמאה ה-19. שמות ה"חדרים" נבחרו בהתאם לסוג היין שהתיישן בחביות, כך שתוכלו לבחור אם מתחשק לכם ללון בבורגונדי או בריזלינג למשל. האירוח בחביות היין העצומות בסיסי ביותר וכולל מיטה זוגית, שירותים ומקלחת בלבד. יחד עם זאת, חביות הענק ממוקמות סמוך לכרם יפהפה ומשקיפות על היער השחור. אז אם אתם חובבי יין מושבעים, מדובר בחוויית האירוח האידיאלית עבורכם.

קרדיט: https://www.schlafen-im-weinfass.de/

ספרטה זה כאן

Dasparkhotel הוא מתחם אירוח שכולל שלושה צינורות ביוב עצומים, שכל אחד מהם מהווה יחידת אירוח עצמאית, הכוללת מיטה זוגית, חלל אחסון ושקע חשמלי. השירותים והמקלחות ממוקמים בסמוך למתחם המוזר, שהלינה בו עולה בדיוק כמה שתחליטו. מה זה אומר? שהבחירה בידיכם ואיש לא ירים גבה גם אם תחליטו שלא מתאים לכם לשלם אפילו אירו אחד. המתחם המשונה הוא פרי מוחו הקודח של האמן האוסטרי אנדי שטראוס, שבחר למקם את צינורות הביוב שלו דווקא על גדת הדנובה.

 

ליהנות מהנוף מהמנוף

את הסיור המסעיר שלנו נסיים בעיר הנמל הרלינגן שבצפון הולנד, שבה יש עגורן אחד ששונה מכל העגורנים בעולם: אחרי שישנו מתחת למים, על צמרות העצים ובתוך שלג מקפיא, הגיע הזמן לטפס על סולם ולעשות צ'ק אין בעגורן ההולנדי שהוסב למתחם אירוח. בחלקו העליון של המנוף העצום הוקמו לפני כשש שנים שלוש סוויטות אירוח יוקרתיות, לאונג' עם נוף פנורמי וג'קוזי אחד פתוח, הממוקם כ-50 מטר מעל העיר. אז אם יש לכם חיבה למנופים, הפרוטה בכיסכם ואין לכם פחד גבהים, Crane Hotel Faralda, הוא המקום המושלם עבורכם.  

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות