x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

חופשה באוהל - לא מה שחשבתם

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

חופשה באוהל - לא מה שחשבתם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עבור חלק ניכר מהמטיילים ומהנופשים, לינה באוהל היא עניין ששייך לעבר, לתנועות הנוער ולמחנות הקיץ, לילדות ולנעורים. כיום, כשיש לנו כבר ילדים משלנו, נראה כי הרבה יותר טבעי והגיוני לשכור איזה צימר או אפילו חדר באכסניית נוער ולהשאיר את שקי השינה ארוזים בבוידעם או במחסן. ובכל זאת, ניתן כבר די הרבה זמן לחוש ברוחות מרעננות של שינוי, המבשרות את חזרתו ההדרגתית של האוהל למרכז העניינים. אז אם סירי פויקה על גחלים וצרצור הצרצרים מעוררים בכם נוסטלגיה ובאופן כללי כבר הרבה זמן מתחשק לכם לישון לפחות לילה אחד במלון מיליארד כוכבים, המאמר הזה מוקדש לכם. זאת כיוון שריכזנו בו את כל היתרונות של חופשה באוהל.

האפשרות הזולה והחסכונית מכולן

טוב, אז בואו נתחיל מהיתרון הברור מכולם: חופשה באוהל היא החופשה הכי זולה וחסכונית שאתם יכולים לארגן לעצמכם. אם נוחות המיטה ופינוק המזגן והג'קוזי הם לא נר לרגליכם, קחו בחשבון שלינה באוהל מאפשרת לכם לנצל את הכסף שלכם בדרכים אחרות. כך לדוגמה יהיה באפשרותכם בשל העלות הנמוכה יחסית של החופשה, לצאת לנופש לעתים קרובות יותר. בנוסף, תוכלו להשקיע את הכסף שתחסכו, ביציאה למסעדות טובות יותר במהלך החופשה. מושלם, לא?

כבר אין צורך "להתכלב"

בשנים האחרונות הוקמו הרבה מאוד חניונים בכל רחבי הארץ, המתאימים כמו כפפה ליד עבור המטיילים שאוהבים לישון באוהל, אבל לא מוכנים לוותר על נפלאות רשת החשמל הארצית או על מים זורמים לטובת מקלחת הגונה לפני השינה. מדובר למעשה על פתרון שמאפשר לכם ליהנות מכל העולמות: לינה תחת כיפת השמיים באוהל בעלות מינימאלית מצד אחד ומקלחת חמה, ברזייה ותאורת לילה מצד שני.

החיבור האולטימטיבי לטבע

אמנם בהחלט ניתן ללון בצימר ולצאת מדי יום לגיחות אל הטבע, אבל אין ולא יהיה תחליף ללינה בטבע. לפחות לא בכל הקשור לחיבור לאדמה, למים ולאוויר כמובן. חוסר היכולת לשלוט על האקלים, ההתמסרות לרחשי הלילה, החיבור לשעות היום ולגופי התאורה הגדולים ביותר בסביבה, הלא הם השמש והירח, הם כל מה שלא תוכלו לקבל כשתשנו בצימר וכל מה שתקבלו גם תקבלו, כשתלונו באוהל.

אין יותר רומנטי מזה

עם כל הכבוד לנרות הריחניים, לג'קוזי, לעלי הכותרת ברצפת החדר ולבקתת העץ הקסומה, אין דבר יותר רומנטי מישיבה לצד מדורה קטנה והתכרבלות בשק שינה זוגי בלילה קריר.

היציאה האולטימטיבית מהשגרה

אין ספק שעצם היציאה לחופשה מהווה שבירה של השגרה, לא כל שכן כשלנים בצימר המהווה מעין שדרוג של התנאים הביתיים. ובכל זאת – לא באמת מדובר על יציאה מהשגרה אם בסופו של יום אתם מכבים את האור ונשכבים לישון במיטה המוצעת. אם אתם רוצים באמת לשבור את השגרה ולהשאיר ממנה אבק בלבד, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיפרד מהמיטה לפחות ללילה אחד ולהתמסר לשק השינה, לפנס ולכרבולים.

 

אתר צימר מציע לכם מגוון אתרי קמפינג ללינה באוהל בכל רחבי ישראל:

לחצו כאן לבחירה באתרי קמפינג בצפון הארץ

לחצו כאן לבחירה באתרי קמפינג במרכז הארץ

לחצו כאן לבחירה באתרי קמפינג בדרום הארץ

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות