x
המועדפים שלי



יורדים לאילת: חופשה משפחתית בעיר הדרומית

צוות צימר, עדכון אחרון: 25/10/2022

יורדים לאילת: חופשה משפחתית בעיר הדרומית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כל משפחה בישראל בילתה לפחות קיץ אחד בחופשה משפחתית באחד מבתי המלון באילת. עיר הנופש הרשמית של ישראל מהווה מוקד משיכה לאומי וגם בינלאומי, לכל מי שמחפש שמש, ים, קניות ללא מע"מ ובעיקר – חופשה קייצית מושלמת.
אז כמיטב המסורת, הכתבה הבאה נערכה במיוחד עבור גולשי צימר הנאמנים, והיא כוללת את האטרקציות הכי מומלצות לבילוי לכל המשפחה בשיא העונה החמה.

הדבר הראשון שמכה באלו המגיעים לנפוש באילת בקיץ, הוא החום והיובש שמאפיינים את העיר המדברית. אל תשכחו שהעיר ממוקמת בנקודה הדרומית ביותר בנגב, ולכן מומלץ להיות חכמים בשמש ולהצטייד מראש בבקבוקי מים, כובעים וקרם הגנה. אל תוותרו גם לילדים הגדולים ומרחו אותם היטב וציידו אותם במשקפי שמש.

עכשיו שאתם מוכנים להתחיל את החופשה, השאירו את המזוודות במלון, לבשו את בגדי הים וצאו לטבול בבריכה או בים. חוף הים של אילת מורגל בקבלת אלפי התיירים שפוקדים אותו, ולכן תוכלו ליהנות ממתקנים כמו מיטות שיזוף, ברים המציעים אלכוהול מגוון בליווי מוזיקה קצבית, והמון בליינים שזופים סביבכם.

לקראת הערב, כשכבר מיציתם את השיזוף והשמש, מגיע הזמן לשופינג! קפצו לקניון או למתחמי הקניות הפזורים בעיר ופנקו את עצמכם ואת הילדים במזכרת מהחופשה. זה יגרום לכם להיזכר בחופשהה עם חיוך ויזכיר לכם להזמין את החופשה הבאה כבר מהיום!

אם הגעתם לאילת באוגוסט, כדאי שתקנו כרטיסים לפסטיבל הכי מגניב של השנה. פסטיבל הג'אז בים האדום הוא פסטיבל בינלאומי שנחגג באילת כל קיץ ומושך אליו אלפי מבקרים מישראל ומהעולם. החגיגה הצבעונית נמשכת 4 ימים וכוללת מופעי מוזיקה מגוונים ומרגשים באווירה ג'אזית מגניבה. בין המופיעים תוכלו למצוא את עידן רייכל, אביתר בנאי, ריף כהן ועוד שפע אמנים בינלאומיים שהגיעו לעשות שמח.

אז אם אתם בעיר בין התאריכים 23-26.8.15, אתם מוזמנים להגיע לרציף 9 בנמל אילת ולקחת חלק בחגיגה המקפיצה.

אל תשכחו לבקר במצפה התת-ימי ולגלות זנים חדשים של דגים שלא הכרתם ולשחות עם דולפינים בריף, כי את החוויה הזו בטוח לא תשכחו. ילדים קטנים משתגעים על מראה יצורי הים הצבעוניים, ואם אפשר להתחבק איתם בתוך המים, השמחה גדולה פי כמה.

אז אתם כבר יודעים לאן תסעו השנה עם המשפחה, זה כבר ברור – חופשת קיץ באילת זו החופשה האידיאלית לכל הגילאים. הזמינו כבר היום חדר בבית מלון באילת או צימר באילת, רצוי עם נוף לים כמובן.


אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות