x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

טיפים לבחירת צימר מנצח

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

טיפים לבחירת צימר מנצח

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

היצע הצימרים הגדול באינטרנט עלול לבלבל גם מטיילים מנוסים. איך לבחור צימר לחופשה הבאה בלי למצוא את עצמכם נוסעים יותר שעות ממה שתכננתם או נתקלים בתרחיש לא צפוי אחר? ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט איפה בא לכם להתפנק.

מיקום ומרחק
אתם נכנסים לרכב, שמים את הכתובת באפליקציית הניווט האהובה עליכם ונכנסים להלם. התרחיש הזה ידוע ומוכר לכולנו, אז במקום להשאיר את גורם ההפתעה לרגע האחרון, מומלץ לבדוק את כתובת הצימר ואת זמן הנסיעה עוד לפני הזמנת הצימר. באותה הזדמנות גם כדאי לבדוק אם יש מקומות ריענון בצד הדרך אם הנסיעה ארוכה ובמיוחד אם אתם נוסעים עם ילדים. כל אלו יעזרו לעבור את הדרך בשלום ולהגיע בצורה הבטוחה ביותר אל היעד.

תקציב
כשבוחרים את הצימר אי אפשר לקחת בחשבון רק את מחיר הצימר פר לילה. למשל, כשהנסיעה ארוכה אז גם מחיר הדלק הוא בהתאם, אם לא מוגשת ארוחת בוקר בצימר או אם אין עמדת מנגל, יש לקחת בחשבון על הוצאות נוספות במסעדות הסמוכות וכן הלאה. בתכנון התקציב כדאי לכלול את כל וההוצאות הצפויות כדי לחשב כמה תעלה לנו החופשה כולה.

שעות קבלת החדר ופינויו

שעות הקבלה של המפתחות ושעות מסירתם נתונות לשינוי ותלויות בבעלי הצימר. שעות הקבלה והמסירה משפיעות על מתי נחליט לצאת מהבית, להעריך את זמן הנסיעה עם פקקי תנועה או האם נשלב טיול קודם ההגעה למקום הלינה. כמו כן, כדאי לברר את שעת פינוי החדר כדי לתכנן את זמן הנסיעה בהתאם ולא לנהוג הרבה זמן בחושך.

אטרקציות באזור
נכון שברוב הצימרים כיום יש טלוויזיה עם כבלים, יש גם צימרים עם קונסולות משחקים וצימרים עם ג'קוזי ושלל פינוקים, אבל כדאי לבדוק מה נמצא קרוב לצימר על מנת להכיר את האזור שבו לנים, לתכנן טיול זוגי נחמד בטבע או איזו אטרקציית מים עם הילדים. חשוב גם לוודא עם המארחים היכן יש מקום קניות סמוך עם רשת פארם לשעת הצורך.

מה לקחת לחופשה בצימר?
לאחר בחירת הצימר הרצוי וטרם הזמנתו חשוב לברר מראש אילו פריטים בסיסיים אתם צריכים לארוז ואילו הצימר מספק. לדוגמה, בחלק מהצימרים האורחים צריכים להביא בעצמם את המגבות או את תכשירי הרחצה ובצימרים אחרים מקום האירוח מספק הכול עד לפרטים הקטנים. בנוסף, לפני ההגעה לצימר חשוב לברר עד כמה המטבח מאובזר, האם יש בו מכונת קפה או קומקום חשמלי, האם יש מקרר וטוסטר לאחסון ולחימום מזון וכדומה.

חוות דעת של גולשים
המדד האחרון והחשוב ביותר הוא חוות דעת של גולשים. האינטרנט מלא בביקורות והגולשים לא חוסכים במילים, בין שהם מרוצים ובין שלא. מומלץ לקרוא בעין ביקורתית את חוות הדעת של הגולשים, אבל גם חשוב לקחת בחשבון שצימרים ללא ביקורות הם לא בהכרח צימרים גרועים, ובמקרים רבים הם חדשים או שהמבקרים בהם לא מצאו לנכון לדווח על הביקור בהם.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות