x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

הוא כבר כאן! צימרים בצפון לשלג

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

הוא כבר כאן! צימרים בצפון לשלג

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ישראל היא מדינה חמה, לכן רוב השנה אנחנו נהנים בעיקר מטבילה בים או בכנרת, ממסלולי הליכה בנחלים או שיזוף על שפת הבריכה – רק כדי לשרוד את חודשי הקיץ הלוהטים.  החורף שלנו קצר, ולכן קשה לנו שלא להתרגש כשהטמפרטורות יורדות וישראל מתכסה לבן.
 
למרות שהר החרמון הוא האתר המרכזי בו נוכל ליהנות מחופשה מושלגת, קיימים עוד אזורים בהם עלול לרדת שלג כשהסופות החורפיות מגיעות. בדיוק בשביל כך ריכזנו עבורכם המלצות לצימרים לשלג, כדי שלא תפספסו את האטרקציה החורפית לה כולנו מחכים. 
 
צימרים עם שלג ברמת הגולן
 
אז איפה תוכלו לבנות איש שלג בצפון הארץ? אם לא בא לכם לעמוד בפקק בכניסה לאתר החרמון, תוכלו ליהנות ממשחק בשלג ביער אודם. אין ספק שמראה העצים המכוסים לבן הוא תופעה מיוחדת ששווה לצאת מהבית בשבילה, גם במזג אוויר קר במיוחד. 
 
אז איפה תבלו את הלילה ברמת הגולן המושלגת?

במתחם הנוף הצפוני של קיבוץ אורטל מחכות לכם בקתות עץ נעימות המתאימות לאירוח זוגות ומשפחות. מתחם הצימרים נמצא מרחק נסיעה קצרה מיער אודם, נחל סער, מבצר נמרוד ועוד מסלולים רבים בהם תוכלו לטייל, בהתאם לתנאי המזג האוויר כמובן. מומלץ לבדוק את הגישה לכבישים באזור רמת הגולן לפני שיצאתם לדרך.
 
צריכים עוד המלצות? חפשו עוד צימרים עם שלג בצפון
 
צימר עם שלג במירון
 
הר מירון עמוס מאוד במהלך חגיגות ל"ג בעומר המסורתיות, אבל כשהשלג מתחיל לרדת בפסגה,  מתמלא ההר במטיילים רבים. הר מירון הוא הר הגבוה ביותר בשטח ישראל (מלבד החרמון) ולמרגלותיו משתרעת שמורת טבע רחבה שגודלה מאה אלף דונם, והיא השמורה הגבוהה והגדולה ביותר בגליל. 
 
עם הגעתם לשמורה ביום מושלג, מומלץ ללכת במסלול "שביל הפסגה" המקיף את ההר, ממנו תוכלו לתצפת על הגליל העליון, דרום לבנון וכל אזור הגולן. כאשר אזור הצפון מכוסה שלג, יהיה לכם קשה להישאר אדישים לנוף המרהיב, אך עם זאת מומלץ להצטייד בציוד מתאים ולבדוק את תנאי השטח מבעוד מועד. אז איפה תנוחו אחרי כל האקשן? מתחם הצימרים "נחת רוח" במושב מירון הוא בדיוק המקום בשבילכם.
 
צימרים בצפון עם נוף לשלג
 
מה יותר יפה מנופם המרהיבים של הרי רמת הגולן והגליל? הנוף הנשקף מחלון הצימר כאשר הם מכוסים בשמיכה לבנה! בצימרים מסוימים הצופים לפסגת החרמון, תוכלו ליהנות מיופיו של ההר הלבן גם אם אין לכם חשק להשכיר ציוד גלישה – במתחם "המשפחתיות של ענת" בנוף כנרת, תיהנו מנוף מדהים של הר החרמון, עמק החולה והכנרת, באחת מנקודות התצפית היפות בצפון. הדירות מתאימות לאירוח משפחות עם ילדים וקבוצות, ובעלי הבית יישמו לעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם באזור ולתת לכם את כל המידע על מסלולים מומלצים.  
 
צימרים עם שלג בחרמון
 
הכי קרוב לאירופה, אסתר הסקי על ההר הגבוה ביותר בישראל הופך למוקד עלייה לרגל לישראלים רבים מכל רחבי הארץ. מספר דקות מהכניסה לאתר ביישוב נווה אטי"ב, ממוקם מתחם הצימרים של סטפני, שם השלג עלול להגיע עד לדלת הצימר שלכם! בקתות העץ במקום נבנו באופן אישי על ידי בעלי המתחם, ומשקיפות לנופו של עמק החולה. בעלי הבית אוהבים לפנק את האורחים בארוחת בוקר ישראלית מושקעת וישמחו לעזור לכם בתכנון הטיול או להמליץ על מסלול.  
 
אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:
 
 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות