x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

איפה הכי שווה לחגוג את ערב השנה החדשה?

צוות צימר, עדכון אחרון: 23/12/2023

איפה הכי שווה לחגוג את ערב השנה החדשה?

קרדיט לתצלום: unsplash.com©

אוטוטו מסתיימת לה השנה ומתחילה לה ברעש גדול שנה חדשה שכולנו תהיה טובה לכולם. בכל העולם נוהגים לחגוג את ערב השנה החדשה (New Years Eve), מה שמכונה אצלנו הסילבסטר או "נובי גודНовый Год בפי דוברי הרוסית. לפניכם חמש ערים מאוד מומלצות לחגיגת ופתיחת השנה החדשה. אומנם בכולן חורף, אך עם אלכוהול, שמחה בלב ונופים יפים גם את זה לרגע שוכחים.

ניו יורק
 
ניו יורק היא העיר המרכזית בארצות הברית ובעולם בה נערך הטקס המסורתי המועבר גם בשידור חי לארצות אחרות. כל העיר מקושטת ומוארת והאירוע המרכזי מתקיים במתחם הטיימס סקוור אליו מגיעים מידי שנה מיליוני אנשים. במהלך האירוע ישנם מופעים שונים ומרהיבים, הספירה לאחור המסורתית, נפילת הכדור המפורסמת, מופעי זיקוקים וכמובן שאי אפשר ללא הנשיקה המדוברת. לאחר המופע ישנן מסיבות רבות ברחבי העיר, ברים ומסעדות שפתוחים עד אור הבוקר.
 
Happy new year - חגיגות לשנה החדשה סילבסטר Silvester , נובי גוד Новый Год

לונדון
 
העיר המומלצת ביותר באירופה לחגיגות השנה החדשה. מאות אלפי אנשים מגיעים ללונדון מידי שנה מכל רחבי העולם על מנת לקחת חלק בחגיגות אלו (וגם כדי לעשות שופינג במחירים מטורפים). הביג בן, הגלגל הענק (London Eye) ונהר התמזה מוארים באלפי מנורות וצבעים ססגוניים ומהווים רקע עוצר נשימה לאירועי השנה החדשה המתקיימים באותו אזור. גם בלונדון ישנם מופעים, הספירה לאחור המסורתית ומופע זיקוקים מושקע. בשעה 00:00 בדיוק מורמים הבקבוקים לאוויר והקהל שותה לחיי השנה החדשה. לאחר המופע המרכזי כל ההמון הולך חזרה לכיוון העיר על מנת לצאת למסיבות או ברים שבהם החגיגה נמשכת. לחצו כאן להזמנת  צימרים ובתי מלון בלונדון 
 
Happy new year - חגיגות לשנה החדשה סילבסטר Silvester , נובי גוד Новый Год
 
פריז
 
בדומה ללונדון, גם הבירה האירופאית הזו מושכת תיירים רבים המגיעים לחגוג את השנה החדשה בפריז ולראות את מגדל אייפל במלוא תפארתו ואת השאנז אליזה במראה אצילי ומרהיב ביופיו. לרגל השנה החדשה פריז הופכת מקושטת ומוארת כמו קודמותיה, והאירוע המרכזי מתקיים על גדות נהר הסיין הכולל גם מופעים, זיקוקים וכמו כן ספירה לאחור. לאחר המופע ישנן מסעדות רבות ברחבי העיר, ברים ומסעדות שפתוחות עד השעות הקטנות של הלילה.
לחצו כאן להזמנת  צימרים ובתי מלון בפריז
 
Happy new year - חגיגות לשנה החדשה סילבסטר Silvester , נובי גוד Новый Год
 
ברצלונה
 
בברצלונה יש מנהג בן מאות שנים. בשעה 00:00 בדיוק פעמון הכנסייה מצלצל 12 פעמים. בכל צלצול צריך לאכול ענב אחד, המאמינים אומרים שזוהי ברכה לשנה החדשה. גם ברצלונה, כמו אחיותיה האירופאיות, מקושטת וססגונית לקראת בוא השנה החדשה. המופע המרכזי מתקיים בכיכר אספניה באזור המזרקה שהופכת צבעונית לרגל המאורע. לאחר הספירה לאחור ומופע הזיקוקים המרהיב מתחילות מסיבות רחוב, מסיבות חוף ומסעדות לגנוב את הפוקוס של הערב.
לחצו כאן להזמנת  צימרים ובתי מלון בברצלונה 
 
Happy new year - חגיגות לשנה החדשה סילבסטר Silvester , נובי גוד Новый Год
 
תל אביב
 
למי שמעדיף להישאר בארץ, בתל אביב לעומת קודמותיה החגיגות יותר מוצנעות. אין מופעי זיקוקים מטורפים, כי הרי על פי הדת זה אינו חג שלנו. אך עדיין, אנחנו ננצל כל פתח וכל הזדמנות לצאת, לחגוג ולשתות. בערב השנה החדשה ניתן למצוא בתל אביב מגוון מסיבות, מסעדות וברים שיהיו פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.
 
Happy new year - חגיגות לשנה החדשה סילבסטר Silvester , נובי גוד Новый Год
 
המלצה
 
במקום לדאוג איך לחזור הביתה ומי ינהג, במידה ותרצו להעצים את החוויה ולהרחיב את השהות שלכם בתל אביב ישנה האפשרות להשכיר צימר באזור תל אביב ללילה או שניים. כך הבילוי יכול להפוך גם לחופשה נחמדה. 


  
צימרים פנויים לסילבסטר ונובי גוד במחירי הרגע האחרון דקה 99
 

   
  תיוגים: #צימריםבתלאביב #מלוןבתלאביב #סילבסטר #נוביגוד #НовыйГод
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות