x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

חופשה בירושלים בשלושה ימים

צוות צימר, עדכון אחרון: 5/1/2024

חופשה בירושלים בשלושה ימים

קרדיט לתצלום: ימין משה ירושלים - zimmer.co.il©

חופשה בירושלים, מלון בירושלים, זמן קריאה 4 דקות
 
שלושה ימי חופשה בירושלים זה המינימום בשביל להכיר ולגלות ולו חלק קטן, מאוצרותיה של העיר, על ההיסטוריה וארכיאולוגיה, הנופים והמוזיאונים, הקולונריה ובתי מלון, חיי לילה סוערים בצד עיר הקודש, מה שהופך אותה ליעד בלתי נשכח. במאמר הבא אנסה לתמצת את האפשרויות השונות ללינה וארוחות בירושלים.
 
אפשרויות לינה: 
בירושלים מגוון רחב מאוד של אתרי לינה המתאימים לכל כיס ולכל מטרה. תוכלו צלבחור בין מלונות פאר מהשורה הראשונה או להצטנע בחד זוגי ברובע העתיק. בין לבין ההיבט החשוב יותר הוןא חשיפה לאוצרות העיר על היבטיה השונים והמגוונים לחווית חופשה צהנה במיוחד.
 
מלון במרכז ירושלים:
ירושלים מתגאה במבחר מגוון של בתי מלון, הנותנים מענה לכל סוגי המטיילים. ממלונות חמישה כוכבים מפוארים ועד מלונות עממיים המתאימים לכל תקציב לכל אחד.  מרכז העיר, במיוחד סביב רחוב יפו ושדרות ממילא,מרוכזים רשתות מלונות בינלאומיות רבות וידועות. מלונות אלו מספקים שירותים ברמה גבוהה, כולל חדרים נוחים, שירותי קונסיירז', מרכזי כושר ומסעדות.
 
מלונות בוטיק: ירושלים ידועה במלונות הבוטיק המקסימים שלה המציעים שילוב ייחודי של היסטוריה ונוחות מודרנית. ממוקמים בלב העיר, בעיר העתיקה או בשכונות ציוריות כמו עין כרם והמושבה הגרמנית, מלונות אלו מספקים חוויה אינטימית ואישית יותר עם חדרים מעוצבים להפליא, שירות אישי ואווירה ירושלמית.
 
חדרי נופש - צימרים בירושלים:
אם אתם מעדיפים חווית ביתית בירושלים, הצימרים הינם בחירה מעולה וגם כאן המגוון רחב מאוד: דירות נופש, ווילות יוקרתיות, חדרי אירוח עממיים, סוויטות ועוד. באתרי האינטרנט   zimmer.co.il ו-zimmeril.com מציעים מגוון רחב של אפשרויות להזמנת צימרים בירושלים, החל מדירות סטודיו נעימות ועד לדירות מרווחות עם מטבח מאובזר, המספקים לכם את החופש לבשל את הארוחות שלכם וליהנות מהנוחות של בית במהלך שהותכם בעיר.
 
ירושלים של אור
ירושלים של אור
 
 אכסניות בירושלים: למטיילים עם תקציב מוגבל או למי שמחפש אווירה חברתית יותר, אכסניות בירושלים הן אופציה מצוינת. אכסניות ממוקמות בעיקר במרכז העיר וליד אטרקציות פופולריות, ומציעות אירוח בסגנון מעונות עם מתקנים משותפים. אכסניות מסוימות מספקות גם חדרים פרטיים למי שמעדיף יותר פרטיות. מלבד תעריפים נוחים, אכסניות מארגנות לעתים קרובות אירועים חברתיים וסיורים, מה שמקל על מפגש מטיילים אחרים ולחקור יחד את העיר. בעיר פועלות אכסניות רבות האכסניות הפופםולריות הן אכסניית אברהם הוסטל ואכסניות הנוער של אגודת אכסניות הנוער בישראל. 
 
קולינריה: אם הצבא צועד על קיבתו כפי שטמר נפוליאון, על אחת וכמה התייר בעכיר הקודש ובעניין זה יש לירושלים במה להתגאות. סצנת האוכל של ירושלים הוא מרבד תוסס של טעמים, המשלב מנות מזרח תיכוניות מסורתיות עם מטבחים בינלאומיים. העיר מציעה שפע של אפשרויות הסעודה, החל ממסעדות יוקרה ועד למסעדות נינוחות ודוכני אוכל רחוב. בין אם אתם חושקים בחומוס, פלאפל או שווארמה אותנטיים, ובין אם אתם במצב רוח לחוויות אוכל משובחות במסעדות עם כוכבי מישלן, בירושלים יש הכל.
 
מחנה יהודה או מחניודה השווקים בעיר העתיקה
השווקים בעיר העתיקה בירושלים
 
 מסעדות: ירושלים היא ביתם של שפע של מסעדות הנותנות מענה להעדפות ודרישות תזונתיות שונות. במרכז העיר ובשכונות שוק מחנה יהודה ורחוב עמק רפאים תמצאו מגוון רחב של אפשרויות הכוללות מטבח איטלקי, אסיאתי, מזרח תיכוני וים תיכוני. מסעדות רבות מציגות גם מנות פיוז'ן המשלבות מסורות קולינריות שונות, ויוצרות חוויה גסטרונומית ייחודית. אפשר למנות את מסעדות של השף אסף גרנית כמו דקל 3 עם תפריט שף משתנה. המסעדה נמצאת ברחוב הדקל 3 ירושלים, 02-6470127. לא כשר , צמח - מסעדה צמחונית מוצלחת בה אפשר ליהנות מארוחת בוקר עם ביצים, ברולה חצילים, פרנבון - לחם פרנה, המסעדה ברחוב הדקל 1.
 
 שוק מחנה יהודה: ביקור בירושלים אינו שלם מבלי לחוות את שוק מחנה יהודה השוקק. השוק התוסס הזה מציע מגוון של תוצרת טרייה, תבלינים, מאפים ואוכל רחוב. תוכלו ליהנות ממסע חושי בין הדוכנים, להתענג על מיצים סחוטים טריים, לטעום מעדנים מקומיים ולהתפנק בממתקים מזרח תיכוניים. זהו ביקור חובה עבור חובבי אוכל המעוניינים לשקוע בסצנה הקולינרית המקומית. בין השאר תמצאו שם את מסעדת מחניהודה של אסף גרנית, מסעדץ ארבעס, השיפודים של מוריס, מסעדת מורדון ועוד.
 
הכותל המערבי
הכותל המערבי
 
בתי קפה ומאפיות: ירושלים זרועה בתי קפה ומאפיות מקסימים שבהם תוכלו להירגע, לצפות באנשים ולהתענג על פינוקים טעימים. מבתי קפה מסורתיים בערבית ועד לברי אספרסו אופנתיים, תמצאו שפע של אפשרויות ליהנות מכוס קפה או תה. בנוסף, מאפיות מציעות מגוון מענג של מאפים, לחם ועוגות, מה שהופך אותם למושלמים לביס מהיר או לארוחת בוקר נינוחה.
 
אוכל רחוב: רחובות ירושלים עמוסים בדוכני אוכל וקיוסקים בהם תוכלו לחטוף ארוחה מהירה וטעימה תוך כדי תנועה. בין אם מדובר בפיתת פלאפל לוהטת, כריך סביץ' מלוח או מאפים טריים, אוכל רחוב בירושלים הוא הרפתקה קולינרית בפני עצמה. הקפד לנסות את המועדפים המקומיים כמו מלאווך, כנאפה ובורקס כדי לחוות באמת את התענוגות הגסטרונומיים של העיר.
 
הכותל המערבי
 
אטרקציות בירושלים
אין ביקור בירושלים מבלי לטייל בעיר העתיקה ובכלל זה את המקומות הקדושים, הסימטאות הניסתרות, החומות האדירות ולחוות את העיר ההיסטורית של פעם. בעוד שהכניסה למקומות אלו אינה כרוכה בתשלום הרי שביקור באלמנטים המצורפים להם הינם בתשלום כמו מגדל דוד (50 ש"ח) מנהרות הכותל (15-30 ש"ח), עיר דוד (45 ש"ח).
* ביקור במוזיאונים - מגוון רחב מאוד: אריכאולוגים, היסטוריים, מודרניים , הספריה הלאומית, מוזיאון המדע(50 ש"ח) הר הצופים, גן סאקר  ועוד ועוד.
*  גן חיות התנכ"י, (68 ש"ח)  הגן הבוטני (35 ש"ח), מעלית הזמן (46 ש"ח),
* אפשרה גם נופש פעיל עם קצת אדרנלים כמו טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיולי אופניים, מקפצות ועוד.
 
 
סיכום:
אין ספק שירושלים מציעה למבקר בא הכל מהכל. רק תבחרו במה להתמקד. חופשה של 3 ימים בירושלים תיתן לכם טעם של עוד. מגוון הצימרים ושירותי ההסעדה בירושלים יאפשרו לכם מספיק זמן לבקר ולחוות את ירושלים על אתריה וריחותיה וכל זאת במסגרת תקציבית שיכולה להתאים לכל כיס.
ברוכים הבאים בשערי ירושלים
 
הכתבה נכתבה בידי צוות אתר "צימר" - אתר הצימרים הראשון בישראל מאז 1997.
#ירושלים #צימריםבירושלים #מלוןבירושלים #חופשהבירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות