x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

הביאנלה של ירושלים - 3 המלצות למבקרים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

הביאנלה של ירושלים - 3 המלצות למבקרים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כמדי שנתיים, מתקיימת במהלך חודש אוקטובר הביאנלה של ירושלים לאמנות יהודית עכשווית. השנה עוסקות התערוכות בחקירת המפגש בין עולם האמנות העכשווית ולעולם התוכן היהודי. התערוכות הפרוסות במגוון מתחמים בעיר, מהוות במה לכ-60 אמנים עכשוויים שבעבודותיהם קיימת זיקה ונקודת מבט מיוחדת למסורת ולחוויה היהודית, ממגוון סוגי מדיות כמו צילום, וידאו, מיצב ומיצג. לקראת האירוע מתמלאת העיר מבקרים רבים המגיעים לספוג תרבות ואומנות ישראלית, אם אתם ביניהם - אל תפספסו את ההמלצות שלנו לביקור מושלם בירושלים:

 

מגדל דוד - חוויה לילית
מגדל דוד הוא שמה של מצודה מימי הביניים, ממש בסמוך לשער יפו, הידועה בהיותה שער הכניסה ההיסטורי לעיר העתיקה. במוזיאון הממוקם במצודה תוכלו להתרשם מהתערוכה, אבל בנוסף אליה לא תוכלו להתעלם מנוף ירושלמי מרהיב. לאחר מכן מומלץ לא להתרחק יותר מדיי, ולהישאר לשקיעה – בערבים הופכות חומות המצודה לתפאורה במופע לילי מיוחד הודות לטכנולוגיות הקרנה ווידאו חדשניות. עשינו לכם חשק? משף המופע הוא כ-45 דקות ומתקיים תחת כיפת השמיים.

 

מחנה יהודה - לא רק שוק
ביקור בשוק המקומי הוא חובה לכל תייר, אבל שוק מחנה יהודה הפך בשנים האחרונות לאזור עמוס באפשרויות בילוי מיוחדות בהן סיורים, אירועים, הופעות ועוד. כדי לחוש את חווית השוק במלואה, מומלץ להצטרף לאחד הסיורים המודרכים –  הסיור הקלאסי עובר בין הרחובות הצבעוניים, בדוכנים המעניינים והסיפורים שמאחוריהם, ומגולל את היסטוריית השוק והתפתחותו תוך עצירה וטעימה בדוכני התבלינים, שמן הזית, המאפיות המקומיות ועוד. רעבים לעוד? הירשמו לסדנת בישול טבעונית או הזמינו לכם מקום באחת מהמסעדות המומלצות.

 

מתחם התחנה הראשונה
טיול רגלי קצר מגן הפעמון וקצת אחרי תיאטרון החאן, יביא אתכם למתחם התחנה, הממוקם בין השכונות ההיסטוריות המושבה הגרמנית ושכונת ימין משה. במקום פעלה בעבר תחנת הרכבת הראשונה בירושלים, אשר הוקמה ב-1892. בשנים שאחר כך נסגרה תנועת הרכבות בעיר, מה שהותיר את האזור סגור ומוזנח. לאחר תהליך שימור ושיפוץ נרחב, משמשת היום התחנה מרכז של תרבות, פנאי ואוכל ומרכז בילוי הומה מסעדות, סיורים, הופעות ועוד.
 

ירושלים מציעה מגוון של אטרקציות, בילויים וחוויות בנוסף לביאנלה, וגם אפשרויות לינה מפנקות –חפשו צימרים בירושלים אם מתחשק לכם להפוך את הביקור לחופשה אמתית!

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות