x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים יוקרתיים במיוחד לחופשה חורפית

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים יוקרתיים במיוחד לחופשה חורפית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מזג האוויר סוער, הרוח שורקת, הגשם מכה ללא רחמים והטמפרטורות מקשות על הנשימה. כל אלה הופכים את היציאה מהבית במהלך החורף למאתגרת ויש אף שיאמרו: מיותרת. ובכל זאת, ישנם דברים שעבורם שווה לצאת מהבית, גם בחורף ואולי דווקא בחורף. הכוונה היא למשל לצימרים יוקרתיים במיוחד שבהם החורף נעים יותר, חם יותר ומפנק הרבה יותר. בחרנו במיוחד עבורכם חמישה  צימרים יוקרתיים במיוחד, לחופשה חורפית בלתי נשכחת.

בקתות צופי הצוק – מצפה מסד

בקתות צופי הצוק הן שלוש בקתות עץ מאובזרות ומדוגמות הכוללות כל אחת ג'קוזי עגול מיוחד במינו, ממנו נשקף הנוף המקסים והמרגש של הכנרת. צמוד לבקתות תמצאו יער אלונים רחב ידיים ובכל בקתה ישנה מרפסת עם פינת ישיבה הצופה גם כן אל הנוף המרהיב. מובן שתוכלו בתוספת תשלום להזמין ארוחת בוקר כפרית, עשירה ומגוונת ישירות לבקתה (בתיאום מראש) וכן במרחק של דקות ספורות מהבקתות ישנה בריכת שחייה שבתיאום מראש ניתן לארגן בה שחייה פרטית. מספר טלפון לפרטים נוספים: 052-9708262

אוטופיה בצפון – מושב דלתון

אוטופיה בצפון היא מתחם אקסקלוסיבי הכולל שלוש סוויטות יוקרתיות, מאובזרות בכל טוב ומרווחות ביותר. כמו כן המתחם כולל ג'קוזי ספא מרשים בגודלו, בריכה גדולה מקורה ומחוממת, חדר טניס שולחן וסנוקר ועוד הרבה הפתעות. באוטופיה בצפון מארחים זוגות, משפחות וכן קבוצות חברים, אך קחו בחשבון שמדובר בצימר לדתיים ולא ניתן להדליק מנגל או לשמוע מוזיקה בשבתות במתחם המשותף. מספר טלפון לקבלת פרטים נוספים: 052-9706985.   

הבית של הליוס – מושב חד נס

אמרתם יוקרה – אמרתם הבית של הליוס. הבית של הליוס הוא מתחם הכולל ארבעה יורטים עצומים, שבכל אחד מהם מיטה רחבת ידיים שמידותיה הן 2.1X2.2 מ'. בנוסף, כל סוויטה צמודה לחצר אינטימית הכוללת גינה מטופחת, פינת ישיבה ודק עץ. אם לא די בזה, נציין עוד שלכל סוויטה צמוד ג'קוזי ענק מקורה משלה המשקיף אל הנוף. במתחם תמצאו גם בריכת שחייה מקורה ומחוממת עם ג'קוזי מובנה, פינות ישיבה בתוך המים ואפילו מפל. מספר טלפון לקבלת פרטים נוספים: 052-9708730.

בקתות עם שחר – מושב שפר

שתי בקתות עץ המתאימות לזוגות או משפחות עם ילדים וסוויטה מלכותית אחת המתאימה לזוגות בלבד מרכיבות יחדיו את מתחם בקתות עם שחר, במושב שפר שבגליל העליון. מעבר לכל האלמנטים המתבקשים מצימרים יוקרתיים, חשוב לציין כי המתחם כולל גם בריכה מחוממת ומקורה, בריכת נוף בחצר, סאונה יבשה, ספא זרמים ומובן שגם נוף עוצר נשימה. מספרי טלפון לפרטים נוספים: 052-6548800/050-4280080.

אחוזת כינורות - טבריה

הנופשים בסוויטות היוקרתיות שבאחוזת כינורות יזכו ליהנות לא רק ממרפסת פרטית הצופה לכנרת, בריכת שחייה פרטית וסאונה יבשה, אלא גם מג'קוזי ספא מפנק, מיטה זוגית ענקית ונוחה ועוד שפע של פינוקים שיהפכו כל חופשה קיצית או חורפית, למענגת בצורה בלתי רגילה. מספר טלפון לפרטים נוספים: 052-9706269.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות