x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

המדריך לחופשה בוילה בימי החורף

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

המדריך לחופשה בוילה בימי החורף

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יש אנשים שהמילה "חופשה" מעלה בדמיונם ים טורקיז, חול לבן וקוקטייל צונן על מיטת השיזוף. ויש אנשים שהחופשה המושלמת בשבילם כוללת וילה יוקרתית עם אח דולק בסלון, סיידר חם עם יין אדום ושלג לבן על אדן החלון. אם גם אתם, כמונו, מהסוג השני שמשוגע על חופשות בחורף, בטח תאהבו את המדריך שלנו לחופשה חלומית בוילה יוקרתית בחורף.

בראש ובראשונה, אל תוותרו על קמין. המון וילות יוקרתיות מתגאות בבריכה המעוצבת שעומדת בחצר, אך בימים גשומים היא לא באמת תשרת אתכם. בחרו וילה המציעה קמין דולק ומחמם, כזה שמיד ישרה עליכם אווירה של רוגע ושלווה, ואם אתם בזוג – גם רומנטיקה.

הדבר הבא ברשימה הוא כמובן מקום שבו תוכלו בכל זאת לעשות שימוש בבגד הים שלכם. אנו מדברים כמובן על ג'קוזי מבעבע או בריכה מחוממת ומקורה. אם יצאתם לטיול משפחתי עם הילדים ושאר בני משפחה, בריכה גדולה ומחוממת היא פיתרון מצוין להעביר את שעות אחר הצהריים או הערב לפני הארוחה. אם בחופשה רומנטית עסקינן, ג'קוזי ספא לוהט בהחלט יעשה עבודה טובה בלחמם את האווירה ולהצית את החופשה הזוגית שלכם באש חדשה.

סאונה – מרגישים כבר את החום? אם כבר להתפנק, אז להתפנק עד הסוף ובנוסף, להטיב עם גופכם בחורף. שהות בסאונה יבשה או רטובה זו פעילות גופנית לכל דבר: היא מקפיצה את הדופק, מזרימה את הדם ותורמת להזעה ולהוצאת הרעלים מהגוף. חוץ מזה, זה בהחלט מרגיש כיף ויוקרתי לבלות בסאונה בזמן החופשה שלכם. בדקו האם הוילה שלכם מציעה טיפולי ספא הכוללים סאונה, ושדרגו את החופשה שלכם בכמה רמות.

יש וילות שיתאימו בדיוק לחופשה בחורף בזכות המתקנים שציינו למעלה; אבל פרט חשוב מאוד הוא העיצוב והאווירה. יש וילות של קיץ: ריהוט לבן מודרני, בריכה חיצונית גדולה ומדשאות רחבות לבילויים בחוץ. אבל וילות של חורף זה משהו אחר לחלוטין: בקתות עץ או אבן חמימות, שטיחים גדולים פרושים על הרצפה וריהוט כפרי עטור בדי איכות מפנקים.

וכמובן, לא נשכח את הנוף שמשתקף מהחלון שגם הוא אלמנט חשוב ביצירת החופשה המושלמת. חופשה בוילה בימי החורף תהיה מדהימה מול נוף מושלג בצפון הארץ, או בירושלים. התעדכנו בתחזיות מזג האוויר ובחרו בימים מושלגים כדי להתכרבל מול האח, בזוג או במשפחה, לזמן איכות חורפי במיוחד.

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות