x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

איך לשרוד חופשה משפחתית עם ילדים קטנים?

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

איך לשרוד חופשה משפחתית עם ילדים קטנים?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

תאורטית, חופשה עם הילדים נשמעת רעיון טוב, אבל משפחות רבות גילו שאם לא מתכננים כראוי חופשה עם הילדים היא עלולה להפוך לסיוט. ככלל, מומלץ להיערך מראש לכל חופשה עם ילדים, בארץ או בחו"ל, וככל שתתכננו טוב יותר כך גדל הסיכוי שהיא תהפוך לזיכרון נעים שילווה אתכם הרבה אחרי שתחזרו הביתה.
 
 במאמר שלהלן נספק כמה עצות כיצד לשרוד חופשה משפחתית, ובעיקר להצליח ליהנות עם הזאטוטים האהובים במהלך חופשה.

 
 טיפים לתכנון חופשה עם ילדים
 

  1. הצטיידו בכל הציוד שילדיכם עלולים להזדקק לו במקרי חירום או ברגעי שעמום, החל מתרופות ועד המוצצים, הבובות, הספרים והמשחקים האהובים עליהם כדי לא לשבש להם את השגרה יותר מדי. בנוסף, חשוב לארוז בגדים המתאימים לכל מזג אוויר. אפילו בקיץ הישראלי אתם עלולים למצוא את עצמכם מופתעים לטובה בגלל רוח קרירה בצימר בצפון או מזגנים מקפיאים.
     
     
  2. חשוב לתכנן חופשה מתאימה לילדים שלכם. יש ילדים שייהנו מביקור במוזיאונים ובאתרים ארכיאולוגיים, אבל אחרים עלולים להשתעמם אחרי כמה דקות. כנ"ל לגבי טיולים שכוללים הליכה מרובה, רכיבת אופניים, צפייה בציפורים או טעימת מאכלים אקזוטיים. לכן, גם אם אחד היעדים שלכם הוא לשפר את הכושר של הילדים או להרחיב את אופקיהם, חשוב לשלב בטיול גם אטרקציות שכולם ייהנו מהן, כגון שכשוך בבריכה, בים או במעיינות טבעיים, ביקור בפינות חי ובשאר אטרקציות המתאימות לילדים. 

     
  3. אם הילדים שלכם גדולים דיים תוכלו לשתף אותם בתוכניות של הטיול ולשמוע על ההעדפות שלהם מבין האופציות הקיימות.

     
  4. עוד עצה חשובה היא תיאום ציפיות בין בני הזוג. אתם הרי מכירים את ילדיכם היטב ויכולים לצפות מצבים שבהם תיאלצו להקשיח עמדות מולם. דברו על זה ותכננו מראש עד כמה שאפשר איך תגיבו לרגעי משבר צפויים, וסמנו את הגבולות מבחינתכם: באילו מצבים אתם מתכוונים להרפות ומתי לא.

     
  5.  קחו בחשבון שלא כל חוויה קולינרית עבורכם תהיה חוויה חיובית עבור הילדים. לכן, התכוננו להתפשר על רשתות מזון מהיר או על מסעדות המציעות מנות ידידותיות לילדים. בכל מקרה, דאגו לגיבוי של חטיפים שהם תמיד ישמחו לאכול.    

 
 
לסיכום, באופן טבעי גם בחופשה משפחתית עלולים להיות רגעים קשים במחיצת הילדים, אבל אם לא תתרגשו מהם הם יישכחו מהר ובסוף כולכם תזכרו רק את הרגעים היפים ואת החוויות החיוביות המשותפות.
 
 
למידע נוסף על צימרים למשפחות>>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות