x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים רומנטיים להצעות נישואים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים רומנטיים להצעות נישואים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החלטתם להציע לבן או לבת הזוג לחיות ביחד באושר ועושר לתמיד, קניתם את טבעת החלומות וכל שנשאר לעשות זה לבחור איפה תשלוף אותה. בדיוק בגלל זה הכנו מדריך לצימרים הכי רומנטיים שישמשו תפאורה מושלמת להצעת נישואים מהסרטים כדי שברגע האמת תשמעו את המילה 'כן!!!'.

 

אירוח כפרי בעין חרוד

 

למרגלותיו של הר הגלבוע שוכן לו הצימר בעין חרוד, שם תיהנו מבקתות עץ חמימות ונעימות, ג'קוזי ונוף הרים משגע. סוויטות מדהימות שנבנו כדי לספק פינוק מקסימלי לנופשים עם מסכי פלזמה, אינטרנט חופשי, מרפסת ופרגולה עם עיצוב ייחודי שישרה אווירה מדהימה ברגע ההצעה ובת הזוג שלך תבין ברגע כי אתה הבחור הכי רומנטי שהיא פגשה עד היום.

 

נוף צוקים - אירוח בערבה

 

מהצפון הלא מאוד רחוק אנו יורדים דרומה אל הערבה. בצימר זה תוכלו ליהנות מאווירה רומנטית ביותר, לצפות בשקיעה ביחד או ולהתעטף בשמיכת הכוכבים ממש כשתצאו מהג'קוזי החמים. באווירה מדברית ונעימה ההצעה המושלמת לא צריכה הרבה תוספות, רק בקבוק יין טוב, טבעת נוצצת וזוג מאושר אחד.

 

סוויטת ליז - צימר בקיסריה

 

לא רחוק ממרכז הארץ, אבל בכל זאת באזור שקט, בסמוך לקיבוץ שדות ים וחוף הקשתות שוכנת שכונה מקסימה עם נוף למגרשי גולף. בכפר הנופש נאות גולף תוכלו להתפנק מתחושה יוקרתית בסוויטה מפנקת עם נוף משגע. אם אתם לא רוצים להציע נישואים דווקא בתוך הצימר אלא לצאת החוצה, ההצעה יכולה להתפרס על גבי התיאטרון הלאומי, מי קדם או רמת הנדיב שנמצאים בסמוך לצימר המפנק.  

 

אורחן אור הזוהר - אירוח בבית חורון

 

לשומרי המסורת בינינו יש פה הצעה שחבל לפספס - בין ירושלים למודיעין נמצא צימר יפהפה ביישוב בית חורון. צימר באווירה רגועה במהלך השבוע ובסוף השבוע נשמרת שבת. ישוב שקט ופסטורלי ייתן להצעת הנישואים שלכם אווירה משפחתית, חמה ועוטפת.

 

בקתות עם שחר

 

בריכת שחיה ענקית שנראית כאילו נשפכת את נופו המהמם של הגליל העליון, ספא זרמים, סאונה יבשה ,הוט-טאב ועוד מלא פינוקים זה בדיוק מה שזוג צריך ברגע בו הם בוחרים זה בזו לתמיד. בצידו של ההר הירוק אי אפשר לפספס את הבקתה המדהימה שתשאיר את בת הזוג שלך פעורת פה לאחר שתציע את ההצעה.

 

בקתת צופי הצוק

 

על שפת המצוק מול נוף עוצר נשימה של הכנרת ומצוק ארבל תוכלו למצוא את הרומנטיקה קשורה בסרט. ג`קוזי עגול מפנק לאור נרות המשקיף אל הנוף ומיטה ענקית פרוסה במצעים לבנים חגיגיים. שלושת הבקתות שלנו מאובזרות עד הפרט האחרון כדי שיהיה לך ולאשתך לעתיד את הלילה המדהים ביותר שהיה לכם עד היום. לכל בקתה מרפסת עם פינת ישיבה המשקיפה אל הנוף הקסום.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות