x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

פעילויות מומלצות ברחבי הארץ בט

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

פעילויות מומלצות ברחבי הארץ בט

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ט"ו בשבט הולך ומתקרב, וזו הזדמנות מצוינת לצאת עם הילדים לפעילויות ברוח החג, שילמדו אותם דבר או שניים על הטבע שלנו ועל הדאגה לעצים ולצמחים של ארץ ישראל, ועל הדרך גם יעשו להם כיף בלב. ברחבי הארץ מתקיימות פעילויות רבות לכבוד חג האילנות, ואנחנו בחרנו את אלו שלדעתנו אסור לכם לפספס, מדרום ועד צפון.

בצפון: פעילויות יצירה וביקור בכוורת דבורים

נתחיל מהצפון. במוזיאון הפתוח תפן החליטו לציין את החג כיום-ההולדת של הטבע. מסיבת יום ההולדת תתקיים ביום שבת, 27.1.2018, בין השעות 10:00 ל-14:00. מה בתכנית? מפגש סיפור, שבו צוות המוזיאון יקריא את הספר "חנן הגנן" של רינת הופר, סיור בגן הפסלים של המוזאון ובמרחבי הטבע של הגליל, ולסיום סדנת יצירה שבה הילדים יכינו אדניות מחומרים ממוחזרים. מחיר הכניסה הוא 35 שקלים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3. מעדיפים להישאר ללון באזור? היכנסו לרשימת צימרים בגליל המערבי והזמינו.

ב"דבורת התבור" מגדירים את ט"ו בשבט כיום ההולדת של החברים הטובים ביותר של הדבורים, הלא הם העצים. לכן, יתקיימו במקום פעילויות מיוחדות לכבוד החג. הילדים יקבלו הסבר מקיף על תהליך ההאבקה של הצמחים על-ידי הדבורים, יבקרו בחוות גידול המשי היחידה בארץ ויכינו יצירות כמו שוקולד דבש, שלט לחדר, נר ואפילו שכמיית דבורה. מחיר הכניסה למבוגר הוא 49 ש"ח ולילד 39 ש"ח. אם אתם כבר באזור של שדמות דבורה, נצלו את ההזדמנות והעבירו את הלילה באחד הצימרים בגליל התחתון.

פארק השרון ו"החווה" בתל אביב 

מעדיפים לבלות בחינם? החברה להגנת הטבע מציעה סיורים מודרכים ללא תשלום בפארק השרון, בין חדרה למכמורת. בסיור תוכלו לראות את עצי אלון התבור, אלון מצוי, חרוב מצוי ואלת המסטיק. סמוך לשמורת בריכת היער נמצאת חורשת אקליפטוסים ומטיילים שם גם חרקים ומכרסמים מיוחדים ומעניינים.

אם אתם מתכוונים לבלות את החג במרכז, תשמחו לשמוע על מקום מקסים בשם "החווה" בתל אביב, המציע סיור מודרך המשלב למידה עם משחקים כמו בינגו, משחק הזיכרון ונטיעות ברחבי החווה, ומבטיח שהקטנים שלכם ירחיבו את הידע שלהם על עצים וצמחים בדרך מהנה וחווייתית. ניתן ליהנות גם מזמן חופשי בחווה ולקחת חלק בפעילויות השונות, בהן מעגל מתופפים, מבוך פיקוסים, עץ משאלות וסדנת אקרו יוגה. כל זה יקרה ביום שבת 3.2.2018 בשעות  9:30-14:00 במחיר כניסה של 35 ש"ח לאדם. שימו לב, אם יירד גשם הפעילות תידחה ל-10.2.2018. אם מתחשק לכם להפוך את הביקור בחווה לסוף-שבוע משפחתי בתל-אביב, אתם מוזמנים לבחור צימר מרשימת הצימרים בתל-אביב.

ט"ו בשבט בפסטיבל דרום אדום

אי- אפשר להזכיר את הדרום בחורף בלי לדבר על פסטיבל "דרום אדום". וכשמדובר בט"ו בשבט זו סיבה מספיק טובה לעזוב הכל ולהדרים. אם אתם מגיעים מרחוק דאגו כבר עכשיו להזמין צימר בדרום, כדי שלא תצטרכו לנהוג חזרה הביתה עייפים. הפסטיבל מתקיים בצפון הנגב בסופי השבוע של פברואר ומרץ, ופרט לכלניות האדומות היפהפיות שלכבודן כולם מגיעים, תוכלו ליהנות גם מפעילויות לילדים, ארוחות שף, גלריות וחנויות ייחודיות.

אלו הן, על קצה המזלג, הפעילויות המוצעות בט"ו בשבט ברחבי הארץ. יש דרכים רבות להתחבר לטבע, לכבד את העצים וגם לצבור חוויות מהנות עם כל המשפחה. גם ירידה לגינה כדי לנטוע עץ יכולה להיות דרך מצוינת לחגוג את החג. אז שיהיה חג ט"ו בשבט שמח, מזל טוב לאילנות והרבה פירות יבשים טעימים. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות