x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב

צאו לקטוף את הנוף - צימרים עם נוף מושלם

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צאו לקטוף את הנוף - צימרים עם נוף מושלם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בינינו, הדבר הכי מרגיע בחופשה בצימר הוא הנוף.

כבר התקנו ג'קוזי בחדר המקלחת הפרטי שלנו, ובנינו מרפסת דק בחצר. לשתות יין אדום ביחד על הספה אפשר בכל ערב, ואפילו סגנון הריהוט הכפרי הלבן שמאפיין צימרים חדשים מזכיר קצת את הבית של השכנים.

הדבר שבאמת הכי שונה משגרת היומיום שלנו הוא התפאורה הייחודית, שסובבת את הצימר שבו אנו מתארחים ומציגה לנו נוף עוצר נשימה שמטעין את מצבר האנרגיות שלנו במלואו.

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, וגם לנוף מדהים יש כמה גרסאות.

יש כאלו שיתמוגגו מאושר למראה מדבר זהוב פרוש לרגליהם ביציאה מדלת הצימר כמו בבתי האירוח בנוף צוקים שבדרום. יש משהו קסום באווירה מקראית בראשיתית שלגמרי מכניסה אותנו למצב של ניתוק, רוגע ושלווה.

אלו שמתחברים יותר לנוף של מים כחולים וחופים בתוליים מלאי שברי צדפות וחול חם בוודאי יהנו מצימרים מפנקים לאורך מישור החוף, צימרים בכנרת או בים המלח. הצבע המרגיע של המים הנעים לאיטם הוא התפאורה המושלמת לחופשה זוגית רומנטית. יש שפע של צימרים הממוקמים באיזורים האלו, למשל צימר על הים בחוף דור שממנו ניתן לצפות בשקיעות היפות ביותר בעולם.

ומה לגבי נוף הרים ירוקים שופעים צמחייה ויערות עבותים שמאפיינים את רמת הגולן הנפלאה?
המקום הפופולארי ביותר לחופשה בצימרים הוא צפון הארץ היפה שמציע אינספור בתי אירוח ברמה גבוהה שכמובן כוללים את הדובדבן שבקצפת-  נוף הרים עם אוויר צלול.

תוכלו להנות מישיבה במרפסת הצופה אל נוף גולן בבקתות העץ של נופש על הנוף ברמות נפתלי.

בטח כבר הבנתם את הרעיון. צימרים עם נוף למדבר, לים או להרים יעניקו לכם חוויה שלמה של חופש אינסופי, מראה עיניים מלבב וזכרונות מרגשים שתנצרו איתכם גם אחרי שהחופשה תסתיים.

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות