x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

תכנון סופשבוע בצימרים בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

תכנון סופשבוע בצימרים בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בקרוב יתחלפו העונות ומזג האוויר יהפך חורפי, העונה הגשומה היא אידיאלית לטיולי סופשבוע בצפון. למרות החורף, ניתן לגנוב סופי שבוע שמשיים ולהגיע לצפון הפורח והירוק. שילוב בין מסלולי טיול, לינה בצימרים בצפון ושלל האטרקציות שיש לצפון להציע, יהפכו את סוף השבוע למושלם.

כשמתכננים טיול או נופש יש להתאים אותו למשתתפים, בין שהם זוג, משפחה עם ילדים קטנים, מספר זוגות וכדומה, ולפיכך לדאוג לסידורי הלינה.
 
קיים מגוון רחב של מקומות לינה וצימרים בצפון והם מתאימים לכל קהל יעד ולכל כיס. אפשר למצוא צימרים המתאימים למשפחות וכוללים אטרקציות לילדים, וכאלה המתאימים ללינה זוגית רומנטית במיוחד. הגדירו לעצמכם את הצרכים שלכם: מספר המיטות, שירותים מיוחדים (כמו טיפולי ספא או ארוחת בוקר), אבזור מיוחד (כמו ג'קוזי, פינת מנגל) וכדומה.

כמו כן חשוב להתאים את מקום הלינה לאזורים שבהם תרצו לטייל ולאטרקציות שבהן תרצו להשתתף.
 
במקביל, אפשר להתחיל ולתכנן את הטיול. אם אתם מטיילים עם ילדים, הם ישמחו להצטרף לטיול רגלי בעקבות זרימת נחלים או בעקבות מעיינות או לאחד ממסלולי ההליכה רגליים בעקבות פריחה. בין המסלולים הרגליים ניתן לשלב גם אטרקציות כמו מוזיאונים (מוזיאון המרציפן למשל) ביקור ביקבים, במבשלות בירה, טיסה בכדור פורח, טיולי סוסים, טיולי טרקטורונים, פיקניק ועוד.
 
בגליל ובגולן לא חסרות אטרקציות שיוכלו להעסיק אתכם בקלות במשך כל סוף השבוע. באתרי הצימרים תוכלו למצוא הצעות לאטרקציות השונות ואף לקבל קופונים שמציעים הנחות לאטרקציות ולצימרים בצפון, מידע נוסף על אטרקציות לסוף השבוע ניתן לקבל באתר Go Israel של משרד התיירות.
 
סוף שבוע נעים! 
 
צימר - פורטל הצימרים המוביל בישראל
גם ברשתות החברתיות:
 
צימרים בפייסבוק
| צימרים ביו-טיוב | צימרים בטוויטר | צימרים בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות