x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

חיי כלב – צימרים מומלצים לכלבים ולבעליהם

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חיי כלב – צימרים מומלצים לכלבים ולבעליהם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ישנם אנשים המעדיפים להשאיר את חיות המחמד שלהם בפנסיון כשהם יוצאים לחופשה, חלקם משאירים אותן אצל חברים או קרובי משפחה וחלקם מעדיפים להשאיר אותן בבית ולדאוג שמישהו שהם מכירים יגיע להאכיל אותן, לטייל איתן ולטפל בהן.

אבל אם יגידו לכם שלחופשה הבאה שלכם אתם יכולים לקחת אתכם את הכלב או החתול, לא תעדיפו לוותר על ה"בייביסיטר" וליהנות מזמן איכות משותף עם חברכם על ארבע? מסתבר שבארץ יש לא מעט צימרים המקבלים בעלי חיים. אז קדימה, ארזו את האוכל, את המיטה ואת הצעצוע האהוב על חיית המחמד שלכם והזמינו את החופשה המשותפת הראשונה שלכם ביחד.

5 צימרים לכם ולבעלי חיים

הבית של הליוס הוא אחד מאותם צימרים מיוחדים, והעובדה שתוכלו להיכנס לשם עם בעל החיים שלכם היא רק בונוס לכל מה שהוא מציע. ארבע סוויטות האירוח היוקרתית של הליוס נמצאות במושב חד נס שברמת הגולן ובנויות כחלל עגול וגדול בעל תקרה גבוהה. בכל סוויטה יש מיטה ענקית, מטבחון מאובזר, טלוויזיה, פינת ישיבה הנפתחת למיטה, מקלחות, חצר אינטימית עם גינה בה הכלבים או החתולים שלכם יוכלו לשחק, ג'קוזי אישי גדול וחנייה פרטית. במתחם הצימרים נמצאת בריכת שחייה גדולה ומקורה, ג'קוזי, פינת מנגל ופינת אוכל גדולה.

בית הארחה נוסף שמקבל בזרועות פתוחות כלבים הוא כפר הנופש עין זיוון שבגולן. חדרי האירוח היפים מכילים מטבחון עם כל האביזרים ומכשירי החשמל הנחוצים, שירותים, מקלחת ופינות ישיבה. היחידה המשפחתית כוללת שני חדרי שינה עם דלת מקשרת. מחוץ לחדרים תוכלו ליהנות ממתקני שעשועים, פינות מנגל, שולחנות ובעונה גם מבריכת שחייה. ארוחת הבוקר החלבית והעשירה מוגשת בחדר האוכל של הקיבוץ. אבל אנחנו יודעים שכל מה שמעניין אתכם הוא מה הכלב שלכם יקבל. ובכן, הכלב יקבל מלונה, מוט + חבל קשירה ליד, מתקן לאוכל ומים, מיטה, צעצוע ואפילו מיקס חטיפים.

בכפר אוריה שבהרי ירושלים, נמצא נוף החאן הקסום. בכל אחת מהסוויטות יש ג'קוזי או האט טאב שעשוי מעץ ארז מלא, פינת אוכל ומטבחון, סלון איכותי וטלוויזיה המחוברת לכבלים. בווילה רונקה המותאמת למשפחות ומעוצבת באווירה ביתית קסומה, יש 3 קומות וחמישה חדרים זוגיים, כשבכל קומה יש חדר רחצה ושירותים. בווילה יש גם מטבח ענק, פינת אוכל גדולה וג'קוזי ספא מפנק שיכול להכיל עד שמונה אנשים. בחצר יש בריכת שחייה ענקית הפונה אל הנוף המדהים של הרי ירושלים וטרמפולינה כיפית.

בכפר אדומים שבמדבר יהודה שוכן לו צימר נוף כנען המציע 3 יחידות אירוח המותאמות לציבור הדתי. בחדרי הנוף המשקיפים אל ואדי קלט ונראים כתלויים על פני התהום, תמצאו מיטה זוגית, מקלחת, שירותים מטבחון, פינת אוכל, אינטרנט אלחוטי, טלוויזיה וציוד פנאי. בסוויטה המשפחתית יש סלון עם ספה נפתחת, חדר הורים וחדר ילדים עם 3 מיטות, כך שהיא מתאימה לאירוח של עד 7 נפשות (פרט לחיית המחמד כמובן). המטבח מאובזר במקרר, תנור, כיריים ומיקרוגל, ויש בסוויטה גם מכונת כביסה ומייבש.

ובאווירה מדברית זו, אי אפשר שלא להזכיר את מתחם הצימרים משק מוצ'ניק שנמצא במדבר עידן ומציע ארבעה צימרים משפחתיים ומרווחים, עם חדר שינה וסלון ובו שתי מיטות עץ הנפתחות למיטה. כל אורחי המתחם נהנים מאינטרנט אלחוטי חופשי, מקרר ופינת קפה אישיים, מקלחת ושירותים, טלוויזיה שטוחה המחוברת ל-Yes ומכשיר DVD. לכל יחידת אירוח יש ג'קוזי אמבט חיצוני ובין כל שתי יחידות יש חצר גדולה עם מזרונים, כריות וערסלים מפנקים. המטבח המרכזי הגדול משרת את כל האורחים ומכיל תנור גדול, מקרר, מיקרוגל, מכונת קפה, סירים, מחבתות, כלי אוכל, סכו"ם ועוד.

חמשת הצימרים שהזכרנו ועוד צימרים רבים ונוספים מאפשרים לכם להתארח יחד עם בעלי החיים שלכם, אך כמובן שהאירוח אינו מתאים לכלבים תוקפניים ולא מאולפים. כשאתם מגיעים לצימר עם הכלב או החתול שלכם, באחריותכם לדאוג לניקיון הצימר, ולהשאיר אחריכם סביבה נקייה ומסודרת. זכרו שבדרך-כלל במתחם יש יותר מצימר אחד ואנשים שמגיעים לצימר מחפשים בדרך-כלל חוויה שקטה, כך שלא בטוח שהם ישמחו לשמוע נביחות כל הלילה. אם אתם חשים שבעלי החיים שלכם לא מתאימים לאירוח כזה, חשבו פעמיים האם לקחת אותם אתכם. ואם בסופו של דבר החלטתם לקחת אותם, תיהנו מכל רגע ודאגו שגם הם ייהנו לא פחות.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות