x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

עשר הסוויטות היקרות ביותר בעולם – אתר צימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

עשר הסוויטות היקרות ביותר בעולם – אתר צימר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם חושבים שלשפוך יותר מכמה מאות שקלים ללילה עבור חדר במלון זה יותר מדי – הכתבה הזו היא לא בשבילכם. החלטנו לעשות סיור בסוויטות היקרות ביותר בעולם, במלונות הכי נחשבים שיש. בעצם, כשזה מגיע לחשבון הסופי בצ'ק אאוט, שהייה של שבוע באתרי הנופש היוקרתיים האלה, יעלו לך בערך כמו לקנות דירה קטנה. עם עיצוב מדהים וצוות קייטרינג אישי שממלא כל גחמה שלך, אלה הם עשר הסוויטות הכי יקרות במלונות המובילים בעולם.
 
 

Royal Penthouse Suite - President Wilson Hotel

הפנטהאוז המלכותי של מלון President Wilson שבז'נבה, שוויץ, מציע אורח חיים ולא רק מיטה וארוחת בוקר. אנחנו מדברים על שירות וצוות שיכולים להשיג לך המון בהתראה של רגע, כולל כרטיס לתצוגה אופנה של שאנל בפאריז.
 
עם תג מחיר מדהים של 40,000 ליש"ט ללילה (241,608 שקלים), סוויטת הפנטהאוז של מלון הנשיא וילסון היא היקרה ביותר בעולם. בפנטהאוז המלכותי כבר ביקרו אח"מים רבים: ביל גייטס, ריהאנה וביל קלינטון הם מעריצים גדולים של הדירה שגודלה 1,800 מטר רבוע ושמתהדרת בארבעה חדרי שינה ו-12 חדרי אמבטיה עשויים שיש.
 
זהו המקום האידיאלי למנהיגי עולם שמבקרים באו"ם, כי הפנטהאוז המפואר הזה מתגאה בחלונות חסיני כדורים, צוות אבטחה פרטי ונוף מרהיב לאגם ז'נבה.
  
  
Maharajah's Pavilion – The Raj Palace

במקום שני נמצא הביתן של המהרג'ה במלון ראג' פאלאס בג'איפור, הודו. לילה בסוויטה ההודית הזו יעלה לכם 35,000 דולר (כ-130 אלף שקלים). זוהי הסוויטה הגדולה ביותר באסיה שהייתה בעבר ביתו של מהרג'ה. הסוויטה שגודלה 1,487 מטר רבוע, ממוקמת בקומה הרביעית של מלון ראג' פאלאס, וכוללת עיצוב עם עלי זהב, קירות מחופים מראות, ריהוט עשוי זהב וכסף, וכמובן ג'קוזי ובריכת שחייה.
  
 
Ty Warner Penthouse Suite – Four Seasons Hotel

במקום השני המשותף נמצא הפנטהאוז של טי וורנר במלון ארבע העונות בעיר ניו יורק. כדי לבלות לילה בסוויטה המטריפה הזו, תיאלצו להיפרד רק מ-35,000 דולר (כ-130 אלף שקלים).
  
בגודל של 400 מטר רבוע, הסוויטה מתגאה בתשעה חדרי שינה ונוף של 360 מעלות לכל העיר ניו יורק – בואו נגיד שזה קצת יותר גדול מדירה ממוצעת בעיר.
המלון מתאר את הפנטהאוז – שמגיע עם משרת אישי ומכונית רולס רויס – כ"עבודת אומנות רב שכבתית".
 
 
Hilltop Estate - Laucala Island Resort

אם במקרה יצא לכם להגיע לפיג'י ולא מצאתם מקום ללון בו, תנסו להשיג מקום בלאוקאלה ריזורט. התענוג הזה יעלה לכם 40,000 דולר, רק 148 אלף שקלים. אבל מה? אתם יכולים להעביר את הלילה במלון שנמצא בבעלות המיליארדר של רד בול, דיטריך מאטשיץ, רק בעזרת הפנייה מחברים או הגשת בקשה. אם בכל זאת הצלחתם להשיג את החדר, אתם תיהנו משף ומטפלת פרטיים, מבית ספר פרטי לרכיבה על סוסים ומסלול גולף הכולל 72 גומות. אכן חוויה שתזכרו.
 
  
The Royal Suite - Hotel Plaza Athenee

חדר המלון הגדול ביותר בפאריז, מגיע עם מחיר מרשים בדיוק כמו התואר שלו. האורחים שיגיעו בשעריה של הסוויטה המלכותית במלון הצרפתי, ישלמו 40,000 דולר ללילה (130 אלף שקלים). הסוויטה היוקרתית שגודלה 450 מטר רבוע כוללת שלושה חדרי שינה, טלוויזיות המוסוות על ידי מראות, חדר אדים ועיצוב בסגנון ריג'נסי מהמאה ה-18.
 
 
The Penthouse Suite - Cannes Hotel Martinez

הסוויטה הזו נמצאת במקום שידוע כאטרקטיבי במיוחד עבור סלבריטאים ואירועים ברמה של חמישה כוכבים. סוויטת הפנטהאוז של מלון מרטינז בקאן, צרפת, כנראה ממש מדהימה – משום ששייח' סעודי רצה לשכור אותה לחמש שנים.
 
זהו המלון היחיד שמציע לינה בפנטהאוז בכל הריביירה הצרפתית, ולכן כולל נוף עוצר נשימה וריהוט עשוי משי  – ב-37,000 דולר ללילה (137 אלף שקלים).
  
  
The Royal Villa - Grand Resort Lagonissi

אתר הנופש הזה באתונה, יוון, הוא חביב במיוחד על ליאונרדו די קפריו ומל גיבסון, שבוחרים ללון בו כאשר הם מגיעים לטבילה באי הים תיכוני. בעוד שהם אולי מקבלים הנחת סלב, אורח ממוצע ישלם כ-35,000 דולר ללילה, שמתורגמים ל-130 אלף שקלים. המלון מספק כל גחמה קטנה של האורחים ומציע משרת אישי, שף פרטי ופסנתרן במרחק שיחה אחת לקבלה.
 

Presidential Suite - The St Regis Hotel

הסוויטה הנשיאותית במלון סנט ריג'יס בניו יורק - שימשה בעבר כמשכנו של הצייר הספרדי סלבדור דאלי.
 
במחיר של 35,000 דולר ללילה (130 אלף שקלים), תקבלו סוויטה בגודל 318 מטר רבוע עם שני חדרי שינה, מטבח ברמה הגבוהה ביותר, נוף עוצר נשימה לסנטרל פארק ואפשרות להשתמש במכונית הבנטלי היוקרתית של המלון. בהחלט דיל משתלם.
 
 
Villa Rockstar – Eden Rock Hotel

מקום מפלט נחמד נוסף למיליארדרים, הוא וילת רוקסטאר במלון עדן רוק באי סנט בארטס שבאיים הקריביים. התענוג הזה יעלה לאורחים המפונקים 34,000 דולר (126 אלף שקלים) והוא יאפשר לכם לנסות את מזלכם מול המיקרופון כי הוא כולל אולפן הקלטות זמין, וגם ג'יפים שיקחו אתכם לכל מקום שתרצו.
 
 
The Apartment - Hotel Cannaught

נחשבת לסוויטה היוקרתית ביותר בלונדון, ונקראת בפשטות "הדירה", היא הסוויטה שנמצאת במקום העשירי ברשימת הסוויטות היקרות ביותר בעולם. עבור שהייה בדירה המפוארת שבמלון Cannaught האנגלי, האורחים ישלמו 23,500 דולר (87 אלף ששקלים) ללילה בחדר הכולל משרת אישי וברז שמוציא שמפניה במקום מים.
 
 

אחרי שעיכלתם את המחירים האסטרונומיים שמציעים המלונות הנחשבים ביותר בעולם, אתם מוזמנים לחזור להבעת הפנים הרגילה שלכם ולחשוב על פיתרונות יותר יצירתיים לחופשה הבאה שלכם. אם אין לכם כרגע 130 אלף שקלים מיותרים עבור לילה אחד במלון צרפתי, כדאי שתבדקו כמה צימרים בצפון שמוצעים לכם במחירים שווים במיוחד באתר צימר, ותיכנסו לפרופורציות.
 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות