x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים לסוכות

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים לסוכות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מדי שנה עשרות אלפי ישראלים מוצאים את עצמם על סף ייאוש, בזמן שהם מנסים ללא הצלחה לשריין צימר לחג הסוכות ברגע האחרון. לעומתם, ישנם את אלו שנזכרו להזמין צימר בזמן, המחייכים כל הדרך לחופשה. אם אתם לא רוצים להצטרף לכל אותם אומללים שהיו שמחים להחזיר את הגלגל לאחור, הזמינו עוד היום וילה או צימר מפנק לסוכות. במאמר שלפניכם, נספק לכם כמה רעיונות.

רומנו מול הכנרת

מושב אמנון המשקיף על הכנרת, ממוקם בקרבה רבה למגוון אטרקציות מקומיות, בדגש על חופי הכנרת, חוות סוסים, רפטינג בנהר הירדן, שמורות טבע וגנים לאומיים ועוד. רומנו על הכנרת הן שתי סוויטות משפחתיות וזוגיות הכוללות כל אחת חדר הורים וסלון לילדים. כמו כן כל יחידה כוללת ג'קוזי רחב ידיים. בתיאום מראש ובתוספת תשלום, ניתן להתענג על ארוחת בוקר מפנקת. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לאמנון – 050-9231253.

וילה במעלה ההר

וילה במעלה ההר, כשמה כן היא – וילה מקסימה הכוללת ארבעה חדרי שינה הממוקמת בכפר הדרוזי מג'אר. בחודשי הקיץ אורחי המקום יוכלו לשחות בבריכה שבחצר הווילה ובמהלך כל השנה, יוכלו האורחים ליהנות מג'קוזי מפנק, שכן כל אחד ואחד מהחדרים כולל ג'קוזי פרטי. מדי בוקר מוגשת במקום ארוחת בוקר דרוזית עשירה וטעימה הכוללת בין היתר מבחר גבינות, סמבוסק זעתר, פיתות דרוזיות עבודת יד ועוד. בהזמנה מראש ובתוספת תשלום, ישנה אפשרות גם לארוחת ערב וארוחת צהריים דרוזית. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו למועתז גאנם – 04-6781346 / 050-4030887 / 054-4663475.

ורד במצוק

ורד במצוק הוא צימר הממוקם ביישוב קלע אלון (מצוק עורבים) שבלב רמת הגולן. מדובר למעשה בזוג בקתות עץ המאובזרות בכל הדרוש לפינוק המושלם: פינת אירוח עם ספה נפתחת, ג'קוזי ענק עם תאורה צבעונית, מטבחון, מיטה זוגית מפוארת, טלוויזיה המחוברת לוויין ועוד. הבקתות נמצאות בקרבה רבה למגוון רחב של אטרקציות בסביבה, כמו בריכת המשושים, מפל סער, נחל עורבים, יער אודם ועוד. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לעדי – 052-4850014.

סוויטות כחול לבן

מתחם סוויטות כחול לבן ממוקם במושב דלתון שבגליל העליון. סך הכול ישנן שמונה סוויטות יוקרתיות במתחם ובריכת שחייה גדולה ומפנקת אחת (במהלך הקיץ בתיאום מראש, האורחים הדתיים יכולים ליהנות מבריכה מוצנעת). בכל סוויטה תמצאו מסך ענק (50 אינץ') עםDVD  וחבילת ערוצים בלוויין, מזגן, פינת אוכל, ג'קוזי זוגי עגול הממוקם מול הנוף, בר שולחני יוקרתי ועוד. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לבת שבע – 053-9345663.

 

לרשימה מומלצת של צימרים בצפון לחצו כאן

לרשימה מומלצת של צימרים למשפחות לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות