x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

4 צימרים מומלצים לזוגות צעירים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

4 צימרים מומלצים לזוגות צעירים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם משתייכים לעשור הנחשק שבין גיל 20 לגיל 30, הנה כמה הצעות לצימרים, אתרי לינה ואטרקציות שיסדרו לכם אחלה חופשה, גם למטרות רומנטיות תחת אור הירח וגם למטרות הסתחבקות ואסקפיזם עם החבר'ה מהצבא.
 
 
1. חדרי אירוח נופש בכרמל - אירוח דרוזי בדלית אל כרמל
 

חדרי האירוח נופש בכרמל באים לתת לכם מענה רחב לכל מה שתצטרכו לחופשה מעולה. אתן קבוצת חברות? לכו לחדר הנופש בקומה השנייה. יצאתם לנופש עם בן או בת הזוג? לכו לפנטהאוז. העיצוב הכפרי מתכתב בטבעיות עם הבריכה הרחבה בחצר ופינות הישיבה השקטות. ואם זה לא מספיק, אתם נמצאים במרחק נסיעה של 20 דקות מהחוף.  
 
מה אוכלים? בחדרי האירוח תיהנו ממטבח דרוזי אסלי כבר על הבוקר, ותוכלו לשריין עבורכם גם ארוחת צהריים וערב.
 
ומה פה ושם? שווה להגיח מהצימר כדי לטייל בשוק בדלית אל כרמל ולספוג את האווירה האותנטית. חזקו את החוויה בטיול רגלי ביערות הכרמל עוצרי הנשימה ותרימו את האדרנלין עם טיולי ג'יפים, אופניים או שחייה בבריכה החצי-אולימפית.
 
 
2. צימר בית זורע במושבה מנחמיה
 

הצימר המפואר במנחמיה מציע לכם רוגע סטייל מושב, עם ערסלים מפוזרים ברחבי החצר הרחבה, תוחמים את הבריכה הגדולה במרכזה. ואם תיכנסו לחדר השינה, תשמחו לגלות שיש לכם ג'קוזי רחב וגם פינת ישיבה (שיכולה להיפתח לעוד מיטה, אם תרצו לבוא בהרכב גדול יותר מזוג) מול מסך הטלוויזיה. אנחנו יודעים כמה אתם אוהבים טלוויזיה.
 
מה אוכלים? כבר כשתגיעו קבלת הפנים שלכם תכלול עוגיות עשירות וקפה/תה טוב. המטבח המאובזר בחדרים לרשותכם, ויש מספר מרכוליות בקרבת מקום.
  
ומה פה ושם? אם חשקה נפשכם בקצת טבע, אתם רק עשר דקות הליכה מנהר הירדן המרהיב. לחלופין, קחו את הרכב וסעו רבע שעה לטבריה, שם תוכלו ליהנות מספא מפנק בחמת גדר או סתם סיור באתרי המורשת היפהפיים שבה.
 
 
3. קמפינג הגושרים – חניון המעיין
 

חניון המעיין במעיין ברוך נמצא במרחק נגיעה מטבע מתפרץ ולא נגמר, והוא ישמח יארח אתכם לבילוי מחובר לשורשים, לא יומרני ומאד משוחרר.

 
במחיר לכל כיס (75 ₪ ללילה לאדם), פינות ישיבה בלי סוף, מקלחות נעימות וסופרמרקט עשיר בקרבת מקום – יש לכם כל מה שצריך לטובת זמן איכות עם היקרים לכם. אנחנו מבטיחים שלא יחסר לכם ג'קוזי. ובכלל, נחל שניר הוא הג'קוזי של הטבע, והוא ממש לידכם. 
 
אז קדימה – להקים אוהל, לעשות מנגל, ולספר צ'יזבטים בלילה. מכירים את ההוא על המכשפה והנווד?
 
מה אוכלים? ארוחות גורמה תזמינו במסעדת כוכבי מישלן, בחופשה הזאת אתם השפים! לכו לסופר, מלאו את הסל ותתחילו למנגל. ואל תשכחו סלט וטחינה!
 
ומה פה ושם? הגיע הזמן ללמוד את הארץ עם הרגליים – לכו למסלול לאורך החצבאני, תאכלו במסעדה טובה באזור ותמיד זכרו שאפשר לקנח את היום בשיט קיאקים.

 
 
4. צימרוני - הצימר של רוני באבן יהודה

 
הצימר האותנטי באבן יהודה יארח אתכם, זוגות צעירים וחבריהם, באהבה גדולה. האזור הכפרי מעוצב בסגנון נקי וקלאסי, עם טאצ'ים עיצוביים עדינים של צ'ארם שיגרמו לכם להתאהב מהר משחשבתם. תוכלו לבחור ביחידה גדולה או רגילה, עם או בלי ג'קוזי, וליהנות מחצר מטופחת ומזמינה עם פינות ישיבה בשפע, מזרקה מעוצבת, תאורה לילית רומנטית במיוחד ואיך לא – פינת מנגל.  

  
מה אוכלים? אתם מוזמנים לסדר את עצמכם עם ארוחת בוקר ממטבח הבית או הזמנת ארוחות גורמה (מה ששמעתם), או לרכוש מוצרים ולהכין במטבחון (או בפינת המנגל המפורסמת). ואם האופציות האלה פחות קורצות לכם  – לא חסרות מסעדות מעולות בעיר במרחק נסיעה קצרה.
  
ומה פה ושם? הצימר מציע מטעמו חבילות עיסוי וטיפולים ממטפלים מקצועיים וידועים, מה שיכול להחליק לכם טוב בגרון עם טבילה לילית בג'קוזי. וכשהיום יעלה, אבן יהודה מוצפת מרכזי תרבות, בידור וקניות. צאו לטייל, תגיעו למקומות מופלאים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות