x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

לא רק לט

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

לא רק לט

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יש זוגות שממתינים שנה שלמה בסבלנות אין קץ ליום הרומנטי ביותר בלוח, הלא הוא ט"ו באב, חג האהבה. אחרים בוחרים לחגוג את האהבה שלהם מדי יום ביומו. בתווך יש את כל השאר, שמדי פעם מתבלים את השגרה בימים, שעות ורגעים רומנטיים במיוחד. במאמר שלפניכם תמצאו ארבעה מקומות שנחשבים לרומנטיים ביותר בישראל. מדובר במקומות שבהם ניתן ליהנות משלווה אמיתית, להתנתק מהבלי היומיום ופשוט להתמסר לצד השני שלכם. מוכנים להתחיל את המסע? הנה אנחנו יוצאים לדרך...

טיילת לואי, חיפה

לאורכה של טיילת לואי המשקיפה על העיר התחתית ומפרץ חיפה, תמצאו הרבה פינות חמד קסומות, מוצנעות יותר ומוסתרות פחות. הטיילת תוביל אתכם ל"גן יפה נוף", המגיע קומפלט עם בריכה קטנה, מפל מפכפך וקרקורי קרפדות וכן לכניסה העליונה של הגנים הבהאיים. בטיילת עצמה אפשר להיעלם למשך כמה שעות מצוינות, אבל אם קצה נפשכם ברגוע ובשלו הזה, אתם יכולים להמשיך מרחוב יפה נוף לבית הקפה שממוקם בגינה של מוזיאון מאנה כץ או לחקור את שבילי המדרגות הארוכים, שייקחו אתכם (אם רק תתנו להם) עד לעיר התחתית ולנמל.

מעוניינים ללון בצימר בחיפה? הקליקו למידע והמלצות.

עמק הנהר הנעלם, הגליל העליון

שמו של האתר הרומנטי הזה כאילו נלקח מסרט ההרפתקאות הנסיכה הקסומה. מדובר בשביל הליכה פסטורלי במיוחד לאורכו של אחד מיובלי הירדן, העונה לשם "נחל קורן". ההולכים בשביל עוברים במעין מנהרה ירוקה, הנוצרת בחסות הצמחייה הסבוכה והאימתנית. אורך המסלול כקילומטר בלבד, כשלאורך הדרך תחסו בצלם של אקליפטוסים עצומים. גולת הכותרת של המסלול היא ללא ספק שמורת השבטבטים, הנחשבת ליחידה מסוגה בעולם. בין השבטבטים הנדירים, נוצרת תחושה נדירה של ניתוק מכל מה שמוכר. במילה אחת: מושלם.

אמת המים, קיסריה

בעיר העתיקה של קיסריה ניתן בכיף לבלות יום שלם באווירה רומנטית. ברחבי האזור תמצאו שפע של חופים מטופחים, מסעדות מעולות וגם לא מעט גלריות. יחד עם זאת, האתר הרומנטי ביותר הוא ככול הנראה אמת המים. הכינו לעצמכם סל פיקניק מפנק, התיישבו לכם בצל אמת המים והשקיפו על הגלים המתנפצים על החוף. אל תשכחו רק להביא בקבוק יין איכותי, כן?

הקליקו להמלצות לצימרים בקיסריה>>

שמורת טבע חוף הבונים

ברחבה המרכזית של חוף הבונים תמצאו דרך קבע משפחות, רעש ומנגלים: לא בדיוק מה שעולה לראש כשחושבים על רומנטיקה. יחד עם זאת, הרחבה המרכזית לא מסגירה את מה שמחכה לכם במרחק מספר דקות הליכה משם. שמורת הטבע המופלאה היא בין המטופחות ביותר בארץ. הכניסה עם רכבים אליה אסורה ובנוסף אסור להפעיל גנרטורים, אפילו בחניון הלילה. הטבע הפראי, המים הצלולים, הדייגים שמנסים את מזלם על הסלעים הרחוקים והבריזה שמגיעה מן הים, כל אלה מהווים תפאורה מושלמת לטיול רומנטי של בין ערביים.

מעוניינים ללון בצימרים הרומנטיים ביותר בישראל? הקליקו לפרטים נוספים. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות