x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

פעילויות באזור שדה בוקר

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

פעילויות באזור שדה בוקר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בדרום הארץ, ובייחוד באזור הר הנגב, יש לא מעט אתרי טיול, אטרקציות ופעילויות מעניינות במיוחד, וחלקן אפילו מתאימות לבילוי משפחתי. אז במקום להזמין צימר בצפון, למה שלא תיקחו את המשפחה שלכם לחופשה קצרה באזור שדה בוקר? ריכזנו עבורכם את האטרקציות המומלצות במיוחד באזור שדה בוקר.

הצריף של בן גוריון, אתר חובה בשדה בוקר

האתר המוכר ביותר בשדה בוקר הוא הצריף של בן גוריון, הפתוח בימי א'-ה' בשעות  08:30-16:00, בימי ו' בשעות 08:30-14:00 ובימי שבת בשעות 10:00-16:00. הצריף שמור בדיוק באותה הצורה שבה הוא היה כשראש הממשלה הראשון גר בו עד יום מותו בשנת 1973. הפעילויות שמוצעות למבקרים באתר הן תערוכת הזקן והעם המציגה צילומים שמשקפים את חייו האישיים של המנהיג, פעילות אינטראקטיבית "בן גוריון במבחן הזמן" ומיצג אנימציה "בן גוריון מארח" המספר על קורות חייו של בן גוריון ועל היחס שלו אל הנגב.

אחרי שראיתם איפה בן גוריון גר, תוכלו להמשיך ולראות איפה הוא נקבר, באתר חובה נוסף שהוא אחוזת קבר בן גוריון בגן הלאומי. הוא עצמו בחר להיקבר שם, וגם רעייתו פולה נקברה לידו. בקצה רחבת הקבר נמצאת תצפית נחל צין, ממנה נשקפים נופים מרהיבים של יישובי הסביבה.

טיסה בכדור פורח, יין טוב וטיול אופניים בשדה בוקר

אם אתם רוצים לגוון מעט ולהתנסות בפעילות יוצאת דופן ובלתי נשכחת, מומלץ מאוד להגיע לאובר ישראל המציעים טיסה של כשעה בכדור פורח. הפעילות הזו לא זולה בכלל אבל לגמרי שווה את הנופים המדהימים של הדרום ואת החוויה הייחודית. כדי ליהנות אפילו יותר מהטיסה, כדאי לכם להישאר לישון בצימר בנגב, לקום מוקדם בבוקר עם הזריחה ולצאת לטיול ברחבי השמיים. לאחר הנחיתה יוגש לכם בקבוק שמפניה ותקבלו מזכרת מהטיסה.

על גדת נחל רביבים בחולות חלוצה אשר ברמת הנגב, נמצאת חוות בודדים אקולוגית מיוחדת במינה, חוות רוטה, המציעה יקב בוטיק המכין יינות איכותיים מענבי הכרם של החווה וסטודיו של האמן ארז רוטה, בעלי המקום. תוכלו גם לרכוש יין מחנות היינות בחווה.

פעילות מומלצת נוספת היא טיול אופניים, ואם היא נעשית בשטחים המדהימים של הנגב, החוויה הופכת להרבה יותר עוצמתית. גיאופן מציעים חבילות רכיבה שונות, ומלבד אופניים כוללות גם סגווי, ג'יפים, סנפלינג סדנאות גוף ונפש, אירוח בדואי. תוכלו לשכור אופניים ולטייל עצמאית או לרכוש את אחת החבילות ולהיעזר במדריך.

הטיול הזה כל-כך מגוון שגם תוכלו ללמוד דברים חדשים על ההיסטוריה של מדינת ישראל, לטעום מיינות איכותיים ולהצטייד גם בכמה מהם הביתה, ליהנות מאמנות מיוחדת, לטוס בכדור פורח וגם לרכוב על אופניים. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות