x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

קרוב לטבע – 3 המלצות לצימרים מבודדים בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

קרוב לטבע – 3 המלצות לצימרים מבודדים בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כולנו צריכים לפעמים לצאת מהשגרה, אבל המאמץ הכרוך ביציאה לנופש משפחתי יכול לגרום לנו לחשוב פעמיים. אם אתם מחפשים נופש שלא כולל אטרקציות, התרוצצויות בין מקומות בילוי וחיפוש אחר מסעדה שגם הילדים יאהבו, הפתרון עבורכם פשוט – צימר נוח, מפנק ומלא בכל מה שאתם צריכים לסוף שבוע שאין בו תכנונים או לוחות זמנים שיש לעמוד בהם. מתלבטים על המיקום הטוב ביותר? ריכזנו עבורכם שלושה צימרים בצפון שיתאימו בדיוק למה שאתם צריכים. 

בקתות עץ בקצה הכפר – מעלה גמלא

מושב מעלה גמלא ממוקם במערב הגולן, בנקודת תצפית מרהיבה המוקפת נוף עוצר נשימה.
מעלה גמלא קיבל את שמו מהיישוב הקדום ושמורת הטבע גמלא, הנחשבת לאחד מהאתרים החשובים בגולן מבחינה היסטורית, ארכיאולוגית ותיירותית. במקום מחכות לכם בקתות פרטיות המעוצבות בסגנון בייתי ונעים, ג'קוזי זוגי הצופה לנוף הכנרת ופינות ישיבה פרטיות הצופות אל נוף שמורת יהודייה והרי הגולן. ביחידות האירוח קיים מטבח מאובזר שיאפשר לכם לבשל ארוחה רומנטית לשניים, ופינוקים כמו בריכה פרטית וספא מחומם בסמוך לה.

לעוד צימרים במעלה גמלא.

 

סוויטות אפיריון – מושב חזון
במושב חזון כבר הייתם? סביר להניח שלא, והעובדה הזו הופכת אותו לפנינה צפונית שהיא המקום המושלם לסוף השבוע הרומנטי שלכם. המושב ממוקם על מורדותיו של הר חזון בגליל התחתון, וגרים בו 300 תושבים בלבד – כך שפרטיותכם מובטחת. אז מה מחכה לכם במתחם האירוח?
שתי סוויטות פרטיות, כל אחת מהן מצוידת בג'קוזי ספא ענק ופינת ישיבה הצופה לנוף ירוק בכל עונות השנה, ממנה תוכלו ליהנות משקיעות יפהפיות. אם כל זה לא מספיק לכם, תוכלו להזמין ארוחת בוקר עשירה ומגוונת, ארוחת שף (בהזמנה מראש) וטיפולי גוף, עיסויים ועוד.

פנינת הבזלת – מושב שעל
בצפון מערב רמת הגולן, בגובה של 775 מטרים מעל פני הים, ממוקם מושב שעל. פנינת הבזלת היא יחידת אירוח אחת, מבודדת, פרטית ובעיקר מפנקת. היחידה נבנתה באופן מיוחד עבור זוגות המחפשים חופשה שלווה ונעימה, באזור מבודד ושקט. האורחים ביחידה ייהנו מבריכה צמודה ופרטית בנוסף לג'קוזי זוגי מפנק. אם כבר הרחקתם עד למושב שעל, אל תוותרו על קטיף עצמי במטעי פירות היער של המושב, טעימות יין ועוד.  

בפעם הבאה שתרגישו שהשגרה שוחקת ואתם חייבים להתאוורר, אל תתלבטו – הזמינו לכם צימר בצפון, המתאים לנופש רגוע ומנוחה אמתית. 
 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות