x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

4 וילות מגניבות למסיבת רווקים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

4 וילות מגניבות למסיבת רווקים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עונת החתונות בדרך ולכן גם נפתחת גם עונת מסיבות הרווקים. על מנת להקל עליכם בבחירת המקום המושלם לחגיגת מסיבת רווקים בלתי נשכחת, אספנו בשבילכם 4 וילות מגניבות בצפון הארץ. כל שנותר לכם עכשיו הוא פשוט לבחור.

וילה גולדשלאגר
נופים מרהיבים הם חלק בלתי נפרד מההנאה והיופי שבחופשה, ווילה גולדשלאגר ממחישה בדיוק זאת. הוילה, כשמה כן היא, היא וילה יוקרתית ומפוארת, מרווחת ומעוצבת ברמה גבוהה. היא ממוקמת אל מול נוף עוצר נשימה, במושבה יבניאל, כעשר דקות נסיעה מהכנרת.
הוילה מיועדת לכ- 15 איש ומאובזרת בכל מה שצריך. היא מציעה 4 חדרי שינה, סלון מפואר ופינת אוכל גדולה, טלויזיה בכבלים הכוללת מערכת הגברה, אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר ופינוקים נוספים כמו ג'קוזי מפנק, מיטות שיזוף, מרפסת המשקיפה אל  נוף מדהים, פינת מנגל ועוד.

וילה סאנשיין
אוהבים סנוקר? זו כנראה הוילה בשבילכם. במושב זרעית הנמצא בגליל המערבי ממוקמת וילה סאנשיין. במקום תהנו משלוש וילות מרווחות ומצויידות בכל הדרוש לחופשה נעימה.
בשתיים מהוילות תמצאו בריכת שחייה פרטית וג'קוזי מפנק המשקיפים אל נוף הרי הגליל. בוילה השלישית תהנו מג'קוזי זרמים ענק. בכל אחת מהוילות 3 חדרי שינה מפוארים, סלון מרווח, 3 חדרי רחצה ופינת אוכל. בחצר הוילה תהנו מערסלים, פינות ישיבה מוצלות, פינת מנגל, וגולת הכותרת... שולחן סנוקר להנאתכם!

וילה בלב ההר
באווירה כפרית ונעימה במושבה מגדל, השוכנת לחוף הצפון-מערבי של הכנרת, ממוקמת וילה בלב ההר. הוילה, המיועדת לכ-16 נופשים, מציעה הנאות ופינוקים גם יחד. בחצר המטופחת תוכלו ליהנות מפינת התבלינים הריחנית העומדת לרשותכם, ובתוספת תשלום תוכלו להתפנק עם טיפולי גוף ותפריט אוכל מגוון ומעורר תיאבון. הוילה מציעה מטבח מאובזר, פינת אוכל וחצר מטופחת, בה פינת מנגל, פינת ישיבה, בריכת שחייה וג'קוזי. דמיינו את כל זה, מול נופה המהפנט של הכנרת.

רבקה & ג'וזף
חשבתם איך זה יהיה לחגוג במסיבת רווקים בוילה מפנקת ובמשך השהייה ליהנות מאוכל שטבחית בישלה במיוחד עבורכם? אתם יכולים לבדוק את זה אצל רבקה הטבחית (בתיאום מראש ותשלום נוסף) בסוויטה שלה ושל בעלה, ג'וזף. ביישוב פוריה-נווה עובד הנמצא ליד העיר טבריה, ממוקמת הסוויטה של הזוג. הסוויטה מציעה 3 חדרי שינה, טלויזיה ומערכת קולנוע ביתית ומטבח מאובזר. בחצר הסוויטה תיהנו מג'קוזי באוויר הפתוח, בריכת שחייה פרטית וריהוט גן.

אם עדיין לא הצלחתם לבחור ואתם עדיין ממש מתלבטים (ואנחנו בספק...) תוכלו לנסות ולחפש עוד וילות למסיבות בצפון.


אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות