x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

הצעות לטיולי מפלים בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

הצעות לטיולי מפלים בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הבניאס (מפל נחל חרמון)

אחד המפלים הפופולריים והמרשימים ביותר בישראל, המהווה את השיא של מסלול נחל חרמון. מקור הזרימה העוצמתית שלו במי הגשמים והשלגים העושים את דרכם ממורדות הר החרמון ועד למעיינות שתמצאו מתחת למערת הבניאס. שימו לב - התחושה הייחודית שחווים אלו שמתהלכים להם על הגשר התלוי עם פניהם למפל, יוצרת הרגשה של קפיצה קטנה לחו"ל. כדי להגיע למסלול יש לנסוע צפונה על כביש 90 מקריית שמונה ולפנות ימינה בצומת המצודות (קניון נחמיה) לכביש 99. לאחר שעוברים את קיבוץ דן, יש לעקוב אחרי השילוב למפל ולגן הלאומי.

להזמנת צימר באזור החרמון>>

מפל סער

הזרימה של נחל סער מתחילה באזור המועצה המקומית מג'דל שמס, השוכנת מאות מטרים בלבד מהגבול הסורי. במפל סער מומלץ בעיקר לבקר בראשית האביב או בחורף, שכן בתקופות אלה הזרימה שלו נמצאת בשיאה. אחת האטרקציות המרשימות ביותר הממוקמת בקרבת המפל היא כמובן הבריכה הטבעית והצלולה שלמרגלותיו. לבריכה העמוקה יחסית ניתן להגיע בשביל המוסדר והמתוחזק היטב. לפני ההגעה למפל מומלץ מאוד לברר מה היא עוצמת הזרימה, אך גם אם מדובר בזרימה יחסית חלשה, עדיין הטיול לאורך הנחל נחשב לחוויה מושלמת שמומלץ לא לוותר עליה.
 
כדי להגיע יש לפנות לכביש 99 בצומת המצודות מקריית שמונה ולהמשיך לנסוע מזרחה לכיוון רמת הגולן. בצומת שיאון פונים מזרחה (ימינה) לכיוון רמת הגולן, עוברים את הכניסה לבניאס ומגיעים לצומת נחול סער לאחר שני ק"מ. זוהי למעשה הנקודה שבה מסתיים המסלול. אם הגעתם בשני רכבים, עליכם להשאיר אחד מהם בנקודה זו ולהמשיך לגשר הידידות שבו מתחיל המסלול עם הרכב השני. אם הגעתם עם רכב אחד, מומלץ להשאיר את הרכב בנקודה זו ופשוט לתפוס טרמפ לגשר הידידות. להגעה מנקודה זו לתחילת המסלול עליכם להמשיך בכביש 99 לכיוון מסעדה (יישוב דרוזי) ולאחר ארבעה ק"מ לפנות לכיוון צפון (שמאלה) לעבר מסעדה. לגשר הידידות תגיעו לאחר ק"מ אחד בלבד ושם תתחילו את המסלול.

מפל גמלא

את הרשימה האקסקלוסיבית בחרנו לסיים עם המפל הגבוה ביותר בישראל, שמתנשא לגובה של 51 מטרים ופעיל בעיקר אחרי גשמי החורף. כדי להגיע למפל גמלא, פונים מכביש 92 (סובב כנרת) לכביש 869 בצומת מעלה גמלא. עוברים את המושבים כנף ומעלה גמלא, ממשיכים לנסוע עד צומת דליות ופונים לכביש 808 (שמאלה). לאחר כשלושה ק"מ מגיעים לשלט "שמורת גמלא" ופונים שמאלה. אם התעייפתם מהטיולים, והחלטתם להישאר ללון באזור תוכלו לבחור באחד מהצימרים במג'דל שמס, באחד מהצימרים במעלה גמלא או להזמין צימר ממגוון הצימרים ברמת הגולן.

 

למידע נוסף על מסלולי טיול וצימרים בצפון הארץ>>

 

 אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:


צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות