x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

חופשה עם ילדים: צימרים ומקומות בילוי מומלצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

חופשה עם ילדים: צימרים ומקומות בילוי מומלצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חוויות שנצברו בחופשות עם הילדים נחקקות בזיכרוננו לאורך שנים רבות. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בארץ, אספנו עבורכם ארבעה מתחמי צימר שווים הממוקמים בקרבת אטרקציות לכל המשפחה.

 

הצימר: קסם לנוף כינרת

המתחם מציע שתי וילות בוטיק יוקרתיות, מעוצבות ומסודרת לנוחיותכם המרבית, המשקיפות על הכינרת. במקום, חניה פרטית, מדשאות לילדים ואווירה רגועה – המתכון המושלם לחופשה משפחתית מפנקת. בקרבת המקום תמצאו מסלולי טיולים ומסעדות ועוד שלל אטרקציות מהנות.

האטרקציה: אגמון החולה

בקרבת הצימר נמצא אגמון החולה המכונה גם גן עדן לציפורים. האגמון (או האגם המלאכותי) מהווה נקודת מפגש ותצפית על ציפורים בעונת הנדידה, מחזה מדהים ומסקרן גם לילדים וגם למבוגרים. 8.5 ק"מ הוא המרחק שניתן לעשות מתחילתו של המסלול ועד סופו, ואפשר לשכור בכניסה למקום רכבי גולף או אופניים או כמובן אפשר לבחור לטייל ברגל.

הצימר: צימרים מעיין בקצרין

היישוב קצרין נמצא במרכז רמת הגולן, במרחק קצר משמורות טבע ואטרקציות נוספות המתאימות לכל המשפחה. בצימרים מעיין סוויטה גדולה ומפנקת עם ג'קוזי גדול ומטבחון מאובזר כזה שיהיה נוח לתפעול גם עבור הילדים. הצימר מוקף בעצים מדהימים וממוקם בלב ליבו של בוסתן.

האטרקציה: שמורת טבע גמלא

שמורת הטבע גמלא נמצאת בקרבת העיר קצרין ומושכת אליה מטיילים רבים בשל היותה מקום המשלב היסטוריה וטבע. במקום שלוש אופציות של מסלולים:

המסלול הראשון נקרא 'שביל הדולמנים' והוא מוביל אל המפל. אורך השביל הינו 1.5 ק"מ והוא נוח להליכה.

המסלול השני נקרא 'שביל הנשרים' והוא מוביל אל המצפור. אורכו 600 מטרים והוא מעגלי, נוח להליכה ומתאים למשפחות, ואפילו לעגלות ילדים, מכיוון שהשביל בנוי.

המסלול השלישי מוביל אל העיר העתיקה של גמלא מהתקופה החשמונאית. בטיול עוברים דרך ממצאים ארכיאולוגיים כמו בית הכנסת, בתי המגורים והמקווה. המסלול תלול ואורכו הוא קילומטר אחד.

הצימר: סנאבל

כפר עין קניא, שנמצא גם הוא ברמת הגולן, הוא יישוב דרוזי, שבו מרכז תיירותי המציע חוויית אירוח עשירה ומרחיבת אופקים, בייחוד עבור הילדים שילמדו להכיר את התרבות הדרוזית. את האירוח החם והלבבי תעטוף החוויה הקולינארית הכוללת את מיטב האוכל הדרוזי הטעים.

האטרקציה: שמורת טבע בריכת משושים

ברמת הגולן מסלולי מים רבים, ואחד הפופולריים ביותר הוא בריכת משושים. הטיול כולל שלושה מסלולים אופציונליים, שניים מהם מעגליים ואחד ליניארי. נקודת ההתחלה היא חניון יהודייה ונקודת הסיום היא חניון המשושים. הבריכה נקייה אך עמוקה וניתן לרחוץ בה. לא לשכוח לשים מצופים.

הצימר: המערב הרגוע

אין יותר טוב מסוויטה גדולה ומפנקת עבורכם ועבור הילדים שלכם, חצר להשתולל בה וג'קוזי להירגע בו. במתחם המערב הרגוע יש ערסלים, ספסלי פיקניק ופינת ברביקיו מאובזרת, בדיוק כזו שתשביע את הרעב אחרי יום טיול ארוך בעכו.

האטרקציה: עכו העתיקה

טיול בעיר העתיקה של עכו משלב בין היסטוריה ונוף צבוע תכלת. ממסגד עתיק עד אולמות האבירים ושוק אותנטי, הסיור יהפוך לחוויה יוצאת דופן ולרגע ניתן לשכוח שאנחנו עדיין בישראל. חומות העיר הפונות אל הים מספרות את סיפורו של המבוך העתיק בעיר עכו.

להמלצות נוספות על צימרים למשפחות >>
לצימרים פנויים בחופש הגדול >>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות