x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

חורף במדבר – 3 צימרים מומלצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חורף במדבר – 3 צימרים מומלצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עונת החורף בישראל היא עונה קצרה, בשונה מעונת הקיץ המזוהה עם האופי והנוף הישראלי. המדבריות באזור יהודה, הנגב והערבה ידועים במזג האוויר הקיצוני המאפיין אותם בחודשי הקיץ, אז פוקדים אותו מטיילים ותיירים רבים (גם אם הם רק בדרך לאילת)

הצימרים המדבריים יכולים להיות המקום המושלם לחופשה שלכם – נופים מרהיבים בצבעי חום וזהב, שקט ושלווה מדברית בשילוב טיולים, מסלולים מיוחדים ומסעדות קטנות יהפכו את סוף השבוע הזוגי או המשפחתי לחוויה שונה ובלתי נשכחת. אומנם רבים מהמטיילים הישראלים לא מודעים לכך, אבל עונת החורף במדבר מביאה איתה מזג אוויר נוח יחסית – מה שהופך אותה לעונה אידיאלית לתכנון חופשה. לפניכם שלוש המלצות לצימרים מדבריים שיעשו לכם חשק לחזור אליהם שוב ושוב –

בר במדבר, מושב עידן
עידן הוא המושב הצפוני ביותר באזור הערבה התיכונה. ממוקם בדיוק באמצע בין באר שבע לאילת, ומוקף נוף מדברי מדהים. חדרי האירוח במושב מעוצבים, איך לא, בסגנון מדברי וקרוב לטבע. ארבעה חדרי אירוח עומדים לרשות המבקרים, ומתאימים לזוגות, משפחות עם ילדים ולקבוצות. החדרים מצוידים בקמין עצים לחימום – תנאי הכרחי לבילוי הערב במדבר. באזור מגוון מסלולים גם להולכי רגל, רכבי שטח וגם לרוכבי האופניים, אותם מקבל המתחם בברכה.  

 

עץ במדבר, עין יהב       
במושב עין יהב נמצא מתחם "עץ במדבר" הכולל ארבע בקתות עץ מפנקות, מרווחות ומאובזרות המתאימות לאירוח זוגי. הבקתות עוצבו בקפידה תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים לחוויה מושלמת. בכל בקתת עץ מרפסת אישית עם פינת ישיבה הצופה לנוף המדברי. מול כל חדר אזור מוסדר להדלקת מדורה, כך שתוכלו להתחמם לאור הכוכבים מדי ערב. בין הפינוקים הנוספים שמחכים לכם: ארוחת בוקר בסגנון הערבה, טיפולי גוף וספא, ג'קוזי זוגי ועוד. הטיפ שלנו: במושב עין יהב נמצאת חממה אורגנית בה גדלים יותר מארבעים זני עגבניות שרי. אתם מוזמנים להצטרף לקטיף ולהתכונן לחוויה מיוחדת של טעמים!  אם הטעימות עשו לכם חשק, אל תפספסו ביקור בבית הקפה במשתלת עדי, ההנאה מובטחת.  
 

חוויה מדברית, מושב צוקים
הישוב צוקים הוא פנינה מדברית שקטה ושלווה בלב הערבה, שעה נסיעה מאילת. המתחם "נוף צוקים – חוויה מדברית" כולל שבע בקתות אירוח מדבריות הצופות לנופם של נחל עשוש ונחל צופר. הבקתות ממוקמות בלב הנוף הפראי, ומעניקות לנופשים תחושה מקסימלית של פרטיות, אינטימיות וחיבור לטבע. כל יחידה מעוצבת בקפידה וכוללת שני חדרים המאובזרים בכל הפינוקים ופינת ישיבה אל מול הנוף. המתחם ישמח להשאיל לכם סיר פויקה לערב מול המדורה והשכרת אופניים לטיול במסלולים באזור. אם הגעתם לסוף שבוע מלא, תכננו לפחות ארוחה אחת במסעדת "אורסולה" בכניסה לישוב, המציעה מטבח גרמני אותנטי.

 

אם אתם צריכים קצת שקט מחיי היום יום, רוצים לגוון ולשנות קצת את האווירה – המדבר בחורף הוא ההזדמנות המושלמת עבורכם. מוזמנים לבדוק עוד המלצות לצימרים בדרום במידה ואתם עוד מתלבטים. חופשה נעימה!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות