x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

היתרונות של חדרים לפי שעה לאירועים, עסקים ומטיילים | צימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 11/12/2023

היתרונות של חדרים לפי שעה לאירועים, עסקים ומטיילים | צימר

קרדיט לתצלום: UPSPLASH/jose-chomali

השכרת צימרים חדרים לפי שעה - היתרונות הגלומים בהשכרת יומית של חדרים Day Use
הפריחה של פתיחת עסקים בתחום האירוח  המאפשרים בין הנשאר גם השכרה יומית ו/או לפי שעות  מעידה כי אופציה הפכה לפופולרית יותר ויותר. בין אם מדובר באנשי עסקיים המחפשים מקום לקיים בו פגישות עסקיות או לצרכי מנוחה, זוגות אוהבים המחפשים פרטיות, או מטיילים המבקשים מנוחה קלה, השכרת חדרים לפי שעות  יכולה לספק עבורם את הפתרון המושלם.
 
השכרת חדרים לפי שעה צימרים להשכרה לפי שעה
 
 
יתרונות השכרת חדרים לפי שעה לאנשי עסקים
 
השכרת צימרעים או חדרים במלון לפי שעה מעניקה לאנשי עסקים מקום נוח לאירוח פגישות, ראיונות ואירועים נוספים. צימרים ומלונות המציעים חדרים לשימוש יום מספקים סביבה מקצועית עם שירותים שלא ניתן למצוא במקומות כמו בתי קפה או חללי עבודה משותפים בדגש על נושא הפרטיות והדיסקרטיות. 
 
יתרון נוסף של השכרת חדרים לפי שעות הוא בתזמון המהיר מכיוון שזמינות החדרים לשימוש יומי הינה גדולה. במקרים רבים גם גם בהזמנות של מעכשיו לעכשיו תיעננה בחיוב. אין צורך לשכור חדר ישיבות או חלל כנסים שבועות או חודשים מראש. עבור חברות שמביאות לקוחות מחוץ לעיר, מקום פנוי לפגישה בקרבת מקום במלון הוא הרבה יותר נוח מאשר לנסות להפגש במשרד של מישהו. בנוסף, אנשי עסקים כמו אנשי מכירות הנעים על כבישי הארץ יש באפשרותם לקרבוע פגישה בסמוך למקום הלקוח או אפילו לנוח ולהתארגן לפקראת הפגישה באחד הצימרים המאובזרים עם מקלחות ושירותים.
 
ההגדרה של צימר חדרי מלון להשכרה לפי שעות מותאמת גם היא לצרכי העסק  כמו: אינטרנט אלחוטי  wifi. חלק מהצימרים והמלונות מציעים גם חבילות אירוח הכוללות קייטרינג לארוחת צהריים והשכרת ציוד אורקולי לפגישות עסקיות ואירועים.
 
השכרת חדרים לפי שעה בצפון  צימרים להשכרה לפי שעה בצפון
 
יתרונות השכרת חדרים לפי שעה לזוגות
 
קשה למצוא פרטיות ואינטימיות עבור זוגות אוהבים באורח החיים העמוס ולחץ הזמנים בו אנו מצויים. השכרת חדר לכמה שעות בלבד במהלך היום מספקת מתחם נוח שבו זוגות יכולים לבלות זמן איכות יחדיו.
 
הצימר וחדרי המלון להשכרה לפי שעות משרים אוירה של רומנטיקה וזה יכול לבוא לידי ביטוי באבזור הצימר כמו ג'קוזי זוגי מפנק, בריכת שחיה פרטית, תאורה מתאימה, בישום, נרות, מוסיקה מתאימה, ספריית סרטים, מיניבר עם משקאות ופינת שתיה חמה. עסקים בתחום ההשכרה לפי שעות מציעים גם מוצרים משלימים לאירוח היומי כמו שירותי קייטרינג לחדר,  מגוון עיסויים ועוד..
 
חדרים לשימוש לפי שעות מתאימים במיוחד עבור זוגות שעבורם הדיסקרטיות והביטחון חשובים במיוחד ראו לדוגמה את צימר אגם המגע באמירים או הפסגה הכפרית בתל אביב, צימרים בלב השרון, מקום בטבע במושב בצרה שבשרון, מלון רוטשילד בחיפה ועוד.
 
השכרת חדרים לפי שעה בתל אביב  צימרים להשכרה לפי שעה בגוש דן
 
יתרונות השכרת חדרים לפי שעה למטיילים
מטיילים עם טיסות קונקשיין או משפחות בנסיעות ארוכות בדרך כלל זקוקים למקום נוח להירגע ולהתרענן במהלך היום. חדרים להשכרה יומית בבתי מלון או בצימרים באזור שדה התעופה מאפשרים לנוסעים עייפים שעה של מנוחה במקום רגוע. רבים מהמטיילים ואנשי העסקים הרחוקים משדה תעופה בן גוריון מעדיפים להגיע לילה קודם למלון או צימר באזור שדה התעופה. כך גם אנשי עסקים המגיעים לארץ מעדיפים לנוח תחילה במלון או בצימר בטרם יצאו לפגישה.
ד.א. יש לא מעט שדות תעופה בעולם המציעים שירותים דומים בתחום שדה התעופה.
 
גם אם לא טסנו לחו"ל הרי שגם בטיולים בארץ השכרת צימר לפי שעה יכולה להיות אופציה נוחה במיוחד. לדוגמה אם יש בכוונתינו לכתת רגלינו לטיול בסימטאות תל אביב מהבוקר עד הליל אזי האופציה של השכרת צימר לפי שעות בתל אביב לשעה או שעתייחם של מנוחה והתרעננות הינה אופציה טובה ונכונה.
 
השכרת חדרים לפי שעה למסיבות בירושלים  צימרים להשכרה למסיבות לפי שעה בירושלים
 
יתרונות השכרת חדרים לפי שעה לאירועים פרטיים
מתכננים אירוע פרטי למשפחה, חברים, לקבוצת חברים, לחברים בעבודה, ארגונים, יום מנהלים, סיכומי שנת עבודה...? לא משנה מה המטרה, יום הולדת, סיום פרוייקט, חגיגות יובל, יום כיף או יום גיבוש, עומדים לרשותם מאות מתחמי אירוח המאפשרים השכרה יומית של המתחם החל מ 10 אנשים ועד ל 200 אורחים. במתחמי האירוח מדשאות,פינות מוצלות, בריכת שחיה וג'קוזי. למעוניינים אפשרות גם לינה במתחם.
המחירים נוחים וניתן להסתייע במנתחם באספקת ציוד וקייטרינג. ראו לדוגמה "וילה סהרה" בדליאת אל כרמל שמדרום לחיפה, אחוזת נויה במושב ספסופה-כפר חושן בגליל,
על פסגת הר חזון ועוד
 
השכרת חדרים לפי שעה למסיבות בירושלים  צימרים להשכרה למסיבות לפי שעה בירושלים
 
מגבלות השכרת חדרים לפי שעה
בעוד שחדרים לשימוש יום מציעים יתרונות רבים, יש גם כמה חסרונות פוטנציאליים שיש לקחת בחשבון. ראשית "חלון הזמן" מוגבל, בפגישות עסקיות יהיו באווירה של תחת לחץ בשל הזמן המוגבל והן עשויות להיות נמהרות מדי. משבצות הזמן המקוצרות עשויות שלא לאפשר בניית מערכת יחסים עמוקה יותר בין עמיתים ולקוחות.
 
משמעות השכרת יומית לבעלי עסקים
השכרה יומית הינה פתרון יעיל מאוד לעסקים בתחום הארחה צימר ובתי מלון שכן זה מאפשר הכנסה נוספת לשעות בהן החדרים לא מוזמנים. יחד עם זאת, התחום של השכרה יומית או השכרה לפי שעות מחייב התעסקות ותעסוקה רבה יותר בכל הקשורה לניהול והכנת החדרים.
 
השכרת חדרים לפי שעה למסיבות בירושלים  צימרים להשכרה למסיבות לפי שעה בירושלים
 
מחיר השכרת חדרים לפי שעה
מחיר השכרת חדרים לשימוש יומי בצימרים ובבתי המלון משתנה בהתאם לרמת בית העסק, מספר שעות ההשכרה, ורמת השירותים. מן הסתם ברור שמחירי השכרת החדרים במרכזי הערים כמו השערת חדרים לפי שעה בתל אבי, רמת גן, ירושלים יהיו גבוהים יותר. מחירים נמוכים יותר נמצא בהשכרת חדרים לפי שעה בערי השדה כמו באר שבע, חיפה, אשדוד וכמו גם בקיבוצים והמושבים. העיר הכי מבוקשת להשכרת חדרים לפי שעה היא בתל אביב. מנגד הישוב הפופולרי בהשכרת צימרים לפי שעה בצפון הוא ראש פינה. השכרת החדרים תהיה בד"כ משעתיים ומעלה במחיר של 200-300 ש"ח. השכרה לחצי יום או יום שלם תעמוד על 30% פחות מממחיר השכרה ללילה. אומנם המחירים לא בדיוק זולים אבל זה עדיין מחיר הולם למי שמחפש רק שהיה של כמה שעות בצימר. ככל שהמלון מפואר יותר, כך מחירי החדרים נוטים להיות יקרים יותר. כנ"ל גם בצימרים היוקרתיים עם בריכת שחיה פרטית וג'קוזי ספא בחדר. צימרים ומלונות רבים מציעים הנחות כמו מבצעים בימי חול, חבילות אירוח לפגישות עסקיות ורומנטיות.
 
 
השכרה יומית של חדרים לפי שעה לאינשי עסקים
 
לסיכום:
אורח החיים המודרניים מחייב אותנו לניידות של כוח הבעבודה כמו גם של הנופש והפנאי. אנשי עסקים ומטיילים מחפשים דרכים קלות יותר למנוחה והתרעננות בנסיעות הארוכות והממושכות ומן הסתם נראה פריחה בהקמת מתחמים רבים המציעים בין השאר גם השכרת חדרים לפי שעה וזאת אנו רואים גם בהקמת מיזמים חדשים בנושא במרחב האינטרנטי כמו אתר "צימר" www.zimmer.co.il המאפשר הזמנת חדרים וצימרים לפי שעות בעיר וברחב הכפרי ובמחירים נוחים במיוחד.
 
אמנם השכרת חדרים לפי שעה אינה חדשה, אך נראה כי מדובר במודל אירוח המספק פתרון טוב לצרכים בעידן המודרני. המחירים הנמוכים, הזמינות המיידית והמגוון הרחב של החדרים להשכרה יומית, בעיר ובכפר,  מביאים את השכרת החדרים לפי שעה לאופציה אטרקטיבית מאוד.
 
באתר "צימר" www.zimmer.co.il - תוכלו לצפות בכל הצימרים והחדרים להשכרה יומית או לפי שעות כולל כל פרטי הצימר ומחירים. הזמנות ישירות מול התיירנים וללא עמלות.
 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות