x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

לא רק דרום אדום: טיולי פריחה ברחבי הארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

לא רק דרום אדום: טיולי פריחה ברחבי הארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

לא רק בדרום ולא רק בגלל הילדים, אין אחד שלא מתרגש מלראות את הארץ היפהפייה שלנו מתקשטת בצבעים ורודים, אדומים, צהובים ולבנים. תחילת האביב, העונה שבה הצבעוניות ממלאת לנו את שדה הראייה היא הזמן הטוב ביותר לתור את הארץ וללמוד על הפרחים היפים שצומחים כאן. ריכזנו עבורכם את טיולי הפריחה המומלצים ביותר.

טיול פריחה בנחל תבור

נחל תבור מנקז את רוב מימי הגליל התחתון והעונה המומלצת לטייל בו היא האביב. מפלי מים, בריכות, מעיינות וצמחייה עשירה הופכים את הטיול בנחל לחוויה מושלמת. בעונת הפריחה יפקדו את הנחל מלבד המטיילים גם הכלניות, הרקפות, הפרגים, העיריות ותורמוס ההרים, שיפרסו בפנינו מרבד צבעוני ויפהפה.

טיול פריחה בנחל ראש פינה

נחל ראש פינה היורד מצפת ועובר, איך לא, בראש פינה. מקושט לכל אורכו בפרחים וצמחים רבים, וביניהם הפריחה הוורדרדה-לבנה המהממת, פריחת עץ השקד. בכל חודשי השנה ניתן לראות פריחות שונות. לדוגמה, בחודשי החורף תמצאו ליד הנחל חלמוניות וכרכום, ובחודש פברואר גם את גביעונית הלבנון. עצי תאנה, בוסתנים וכרמי זיתים מכתיבים את הטון לאורך השנה והמקום נראה נפלא.

למידע על צימרים בראש פינה>>

טיול פריחה בעין זיוון

פריחתו של עץ הדובדבן פופולרית מאוד ביפן, חגיגות פריחת עץ הדובדבן נקראות 'סאקורה' והיפנים מתרגשים מאוד ועורכים טקסים לכבוד הפריחה. אבל גם ברמת הגולן יש שבועיים בשנה, שבהם הכל נצבע לבן, כך גם פריחת הדובדבן בעונתה, בסמוך לחג הפסח. לקראת סוף חודש מרץ בכל שנה עץ הדובדבן פורח והריח המשגע נשאר בזיכרון לכל השנה.

להזמנת צימר ברמת הגולן>>

טיול פריחה ביער שוקדה

איך אפשר לדבר על פריחה מבלי להזכיר את פסטיבל 'דרום אדום'? מדי שנה פוקדים אלפי מטיילים את פסטיבל דרום אדום הנערך ביער שוקדה שבדרום בחודש פברואר. גם אחרי סיום הפסטיבל תמצאו פריחה מהממת של הכלנית האדומה שהעניקה את השם האדמדם לפסטיבל. הפריחה נמשכת עד חודש מרץ ומסתיימת לקראת חג הפסח.

טיול פריחה בבית חנן

היישוב בית חנן נמצא במרכז הארץ, דרומית לראשון לציון וצפונית לרחובות, בין חוף פלמחים ונס ציונה. שמורת אירוס הארגמן בעונת החורף צבועה כולה בצבעים אדום וצהוב, והכלניות ואירוס הארגמן מכסים את השמורה כולה.

טיול פריחה בעתלית

בשמורה חורבת קרתא הסמוכה לעיר עתלית תוכלו למצוא ממצאים ארכיאולוגים, כמו שרידי מבצר דטרוא הצלבני, שקיים שם עוד מהמאה ה-12. בנוסף, בחורבת קרטא נמצאת נקודת תצפית בראש מבנה גבוה ששימש בעבר כמאגר מים, שממנה ניתן לצפות על חוף הים של עתלית, על חיפה ועל הר הכרמל. הדבר היפה ביותר בשמורה הוא, איך לא, הפריחה הנפלאה שיש בה כמעט כל השנה בסתיו, בחורף ובאביב. 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות