x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

הצימרים המבודדים ביותר בארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

הצימרים המבודדים ביותר בארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

תסכימו איתנו שכאשר אתם חושבים על חופשה שקטה ורגועה, לא קופץ לכם לראש מלון "הכל כלול" באילת, לא הפלגה בספינת תענוגות וגם לא וילה ענקית עם בריכה שאתם צריכים לחלוק עם עוד שלוש משפחות. כשחושבים על חופשה שבאמת מאפשרת להירגע ולנוח, חושבים על צימר. אבל היום, עם ריבוי הצימרים שנפתחים במוקדים שונים ברחבי הארץ, למצוא צימר שהוא באמת מבודד ושקט הפך להיות משימה לא קלה בכלל. מזל שאנחנו כאן בשבילכם, כי מצאנו את חמשת הצימרים הכי מבודדים בארץ – כאלה שיהפכו את החופשה שלכם לחופש אמיתי.

5 צימרים מבודדים לחופשה מושלמת

1. מקום בלב – לימן

אנחנו בטוחים שרובכם לא שמעתם מעולם על מושב לימן ותודו שזה כבר הופך את "מקום בלב" לצימר מבודד אמיתי. אל תתנו לעובדה שהמקום מכיל ארבע סוויטות קסומות ומפוארות להפריע לאינטימיות שלכם. כל סוויטה בנויה מאבן ומתאימה במיוחד לנופש זוגי ורומנטי. בכל סוויטה תמצאו מיטה זוגית גדולה, ג'קוזי פרטי, טלוויזיה ומערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר, יין, נרות ועוד שלל פינוקים. לסוויטות יש יציאה למרפסת פרטית עם פינות ישיבה באווירה הכי רגועה שאפשר לדמיין.

 

2. בוסתן בשדות – שדות מיכה

מי אמר שצימרים מבודדים אפשר למצוא רק בצפון? צימר בוסתן בשדות בשדות מיכה (ליד בית שמש) נמצא במתחם פרטי וסגור, כך שאין יותר מבודד מזה. הצימר הגדול והמרווח מכיל שלושה חדרי שינה, סלון גדול, מערכת בידור, מטבח מאובזר, ג'קוזי ואפילו בריכה פרטית! תוכלו להשתמש בפינת הברביקיו כדי לעשות על האש וליהנות מהגינה המטופחת המקיפה את הצימר. בתיאום מראש תוכלו גם לקבל את ארוחת הבוקר היישר אל הצימר.

 

3. בקתות נח בתבור – כפר קיש

יש יותר טוב מבקתות עץ עם ג'קוזי ענק ונוף מרהיב שנשקף מהחלון? בסיקור של בקתות נח בתבור אנחנו רוצים להתחיל דווקא מלמטה – מהרצפה. הרצפה של שלוש הבקתות עשויה מעץ מאסיבי שתורם לאווירה הכפרית הייחודית שלהן. בכל יחידה יש ג'קוזי ענק, טלוויזיה שמחוברת ל-YES ולמערכת קולנוע ביתית, אינטרנט אלחוטי, מטבחון מאובזר במיני בר, מיקרוגל ושאר פינוקים, חלוקי רחצה ונעלי בית. אם זה לא מספיק, אז המקום מציע גם בריכה פרטית מקסימה. את הנוף המשגע כבר הזכרנו?

 

4. בקתות עץ בקצה הכפר – מעלה גמלא

כשמדמיינים צימר מבודד, מדמיינים את בקתות עץ בכפר במעלה גמלא. בקתות העץ מוקפות בטבע ובירוק, שמעניקים תחושת אינטימיות אמיתית לחופשה. הנוף המרהיב לשמורת יהודיה הוא רק בונוס לבקתות המרווחות, הממוזגות והמבושמות שכוללות מטבח מאובזר, פינת אוכל, פינת ישיבה וגלריה, טלוויזיה המחוברת ל-YES ואמבט ספא. אבל גולת הכותרת של המקום המקסים הזה הוא לא אחר מאזור הבריאות שכולל ספא ובריכת שחייה.

 

5. פנינת הבזלת – שעל

הצימר הבודד שנמצא במושב שעל, פנינת הבזלת, הוא כל מה שצריך כשמחפשים צימר מבודד המציע חוויה ברמה גבוהה. המצעים הרכים על המיטה הזוגית הגדולה, הג'קוזי העגול והמפנק, הקמין לימי החורף הקרירים והבריכה הפרטית לימי הקיץ הלוהטים, הם כל מה שזוג זקוק לו בחופשה רומנטית. כל יחידה מעוצבת ומאובזרת בטלוויזיה המחוברת ל-YES, פינת ישיבה זוגית, מטבח, פינת אוכל ומיזוג אוויר.

 

אז בפעם הבאה שבא לכם ליהנות מחופש אמיתי, כזה שאפשר להגיע אליו עם בגד ים, פיג'מה וספר טוב, זכרו את ההמלצות שלנו. צפויה לכם הנאה בטוחה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות