x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

3 רעיונות למסלולי טיול שמומלץ לשלב עם חופשה בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

3 רעיונות למסלולי טיול שמומלץ לשלב עם חופשה בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עבור רבים בקרבנו, המשמעות של חופשה בצפון היא בעיקר צימר מאובזר, ג'קוזי והרבה שקט נפשי. עבור אחרים, חופשה בצפון מסמלת יותר מכל דבר אחר הליכה רגלית מאומצת עם מינימום של עצירות למנוחה. בתווך ישנם כמובן את אלו שיודעים לשלב בחכמה בין שני העולמות, שעבורם במהלך החופשה יש די זמן לרגיעה ומנוחה, גם בלי לוותר על הטיול הרגלי. אם אתם נמנים על הקבוצה השלישית, הרשו לנו לעניין אתכם בשלושה מסלולי טיול לא קשים במיוחד ברחבי הצפון. מוכנים? הנה אנחנו יוצאים לדרך.

טיול בשמורת הטבע הקסומה, "נחל שניר"

אם הלכתם על חופשה בצפון שכוללת לינה בצימר בגליל העליון, נמליץ לכם לטייל באחת משמורות הטבע המטופחות והנעימות ביותר שישנן והכוונה היא כמובן לשמורת נחל שניר. עליכם להגיע לצומת המצודות ולנסוע מזרחה על כביש 99 כ-4.5 ק"מ. במחלף הגושרים סעו צפונה בין מטעי אבוקדו קילומטר אחד בלבד והמשיכו בעקבות השילוט.

אורך המסלול קילומטר בלבד, כך שהוא מתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים, לזוגות שלא מעוניינים להתאמץ יותר מדי במהלך החופשה החלומית שלהם וגם למבוגרים המתקשים בהליכה. השביל הנוח מוביל לנחל ובדרכו הוא עובר ליד ברכת שכשוך עם מפל מלאכותי מרהיב ביופיו. במהלך הדרך ניתן לעצור ולנוח בצל עצי הדולב המיוחדים וליהנות מיופים של הצמחים המטפסים הרבים בשמורה.

טיול במסלול החדש של נחל יהודיה עליון

אם אתם נמצאים בגולן ומעוניינים לגלות מחדש או לראשונה את נחל יהודיה, כל שעליכם לעשות זה להגיע לחניון יהודיה דרך כביש 87, לשלם בבוטקה ולחנות בחניון הגדול. עברו בתחנת המידע כדי להצטייד בדפי המידע אודות המסלול החדש, השאירו פתק עם הפרטים שלכם ברכב וצאו לדרך. המסלול החדש (שנפתח לאחר שבשל חשש ממפולות סלעים, נסגר המסלול המלא) מתאים ביותר למשפחות ומהווה למעשה מעין מסלול טעימות. במהלכו תוכלו ליהנות מהליכה במים, לטבול בבריכת בזלת, להשקיף על קניון הנחל תוך כדי הליכה ופשוט להתנתק לשלוש שעות מושלמות מהמציאות (אורך המסלול כשלושה קילומטר).

טיול בשמורת הטבע עין אפק

חופשה בצפון לא חייבת כמובן להתקיים בגליל העליון או בגולן. אם אתם נופשים באזור החוף הצפוני, נסו להגיע לשמורת עין אפק, פינת חמד אמתית במישור חוף הגליל, שעדיין לא התגלתה על ידי עם ישראל. השמורה המיוחדת הזו כוללת בין היתר את המקורות של נחל נעמן ומהווה בית גידול טבעי לצמחי מים רבים במעיינות הנובעים בה ולבעלי חיים כמו הג'מוס (תאו), הצב הרך ועוד.

כדי להגיע לשמורה פנו מזרחה בצומת עין אפק לכביש 7911 וסעו שני ק"מ. בשלב הזה אתם אמורים לראות שילוט המכוון את הבאים לשמורה. במהלך החודשים אוגוסט וספטמבר, מתקיימים בשמורה סיורים בעקבות ציפורים. מומלץ להתעניין!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות