x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

מלון במרכז ירושלים: בסיס מושלם לחופשה משפחתית קסומה

צוות צימר, עדכון אחרון: 4/1/2024

מלון במרכז ירושלים: בסיס מושלם לחופשה משפחתית קסומה

קרדיט לתצלום: unsplash.com

חופשה משפחתית בירושלים: גלו את צפונות עיר הקודש
 
תכנון חופשה משפחתית יכול להיות מאמץ מרגש אך מאתגר. אתם רוצים למצוא יעד המציע חוויה תרבותית עשירה, משמעות היסטורית ואטרקציות המתאימות לכל הגילאים. בירושלים מתצאו את כל אשר תרצו. העיר משלבת את ההיסטוריה עתיקה עם קסם מודרני שלה. בלב העיר הנפלאה הזו, ממוקמים מלונות רבים במרכז ירושלים, המציעים למשפחות את הבסיס המושלם ליציאה לכל אתרי הבילוי והביקור בירושלים. אירוח במלון במרכז ירושלים עם נגישות מעולה לאטרקציות ואתרי הבילוי המבוקשים בעיר.
 
ירושלים היא עיר בעלת חשיבות היסטורית ודתית עצומה,  עיר המקודשת לשלושת הדתות המרכזיות, הרחובות הצרים בעיר העתיקה שופעים סודות עתיקי יומין המעוררים סקרנות רבה, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לטיול בין הסימטאות. תמצאו בעיר שפע של אתרי בילוי וביקור בצד אטרקציות מלאות אדרנלין לילדים ולמבוגרים.
 
צימרים בירושלים
 
באשר לאיתור מקום לינה, משפחות ישמחו לדעת כי ישנם מספר בתי מלון במרכז ירושלים הנותנים מענה ספציפית לצרכיהם. מלונות אלו מציעים מגוון שירותים ושירותים שנועדו להבטיח שהות נוחה ומהנה לכל בני המשפחה כאשרה הדגש הוא על חדרים נפרדים ו/או מיטות נפרדות לילדים, ארוחות ילדים, חדרי משחקים וכדומה.
 
מלון אחד כזה במרכז ירושלים הוא מלון פמילי אואזיס, הממוקם במרחק הליכה מאטרקציות פופולריות רבות. מלון זה מתגאה בחדרי משפחה מרווחים עם מתקנים מודרניים, כגון אינטרנט אלחוטי, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיני מקררים. בנוסף, המלון מציע מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות, לרבות אזור משחקים לילדים, בריכת שחייה, ואפילו מועדון ילדים ייעודי. עם הנוחות של מיקום מרכזי, משפחות יכולות בקלות להגיע לכל נקודה בעיר התוססת ירושלים ולחזור לאווירה נעימה ומסבירת פנים בסוף היום במלון.
 
מלון במרכז ירושלים
 
למשפחות המבקשות להתמקד בהיסטוריה העשירה של ירושלים, ביקור בעיר העתיקה הוא חובה. העיר העתיקה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והיא מחולקת לארבעה רבעים: הרובע היהודי, הרובע המוסלמי, הרובע הנוצרי והרובע הארמני. כל רובע מציע חוויה תרבותית ייחודית, ומשפחות יכולות לשוטט בשווקים ההומים, לבקר בכותל המערבי ובמנהרות הכותל, או לבקר בכנסיית הקבר, הכל בתוך החומות העתיקות של העיר יוצאת הדופן הזו. ואם כבר, אז מומלץ מאוד על טיול על חומות העיר. טיולים מודרכים ביום ובלילה עם מבט על העיר העתיקה מלמעלה.
 
ממש מחוץ לעיר העתיקה שוכן הר ציון, עוד אתר היסטורי ודתי משמעותי. משפחות יכולות לבקר בחדר הסעודה האחרונה, שעל פי המסורת  הוא המקום שבו ישוע חלק את ארוחתו האחרונה עם תלמידיו. משם, הליכה קצרה תוביל אתכם אל קבר דוד המלך המרשים, אתר קדוש הן ליהודים והן לנוצרים.
 
חופשה משפחתית בירושליםן
שוק העיר העתיקה - עד שתגיעו לכותל תעברו בין חנויות המציעות שפע של מזכרות מעיר הנצח
 
כדי להפיק את המרב בביקורכם בירושלים, כדאי לשלב כמה מאתרי הביקור של העיר. מוזיאון ישראל, הממוקם בסמוך למלון במרכז ירושלים, הוא אוצר של אמנות, ארכיאולוגיה והיסטוריה. כאן, משפחות יכולות להתפעל ממגילות ים המלח, לחקור את גן הפסלים החיצוני, או לבקר באגף הנוער, המציע תערוכות וסדנאות אינטראקטיביות לילדים בכל הגילאים.
 
ירושלים מציעה גם פארקים ושטחים ירוקים רבים שבהם משפחות יכולות להירגע וליהנות מהחוץ. מוזיאון המדע של בלומפילד, הממוקם בקמפוס היפה בגבעת רם, מספק תערוכות חינוכיות ואינטראקטיביות בנושאי מדע וטכנולוגיה. ילדים יכולים להשתתף בניסויים מעשיים, לחקור את הפלנטריום, או לבקר בפארק המים החיצוני במהלך חודשי הקיץ.
 
בכל הקשור לארוחות, ירושלים מציעה מגוון רחב של חוויות קולינריות שיתאימו לכל טעם. משפחות יכולות להתפנק עם מטבח מזרח תיכוני טעים, עם מגוון אפשרויות החל מפלאפל וחומוס ועד שווארמה מעוררת תיאבון. שוק מחנה יהודה השוקק הוא ביקור חובה לחובבי האוכל, המציע אווירה תוססת ומגוון דוכני אוכל ומסעדות.
 
בתי מלון במרכז ירושלים
הרכבת הקלה ליד מלון במרכז ירושלים - הרכבת הקלה מציע נסיעה שקטה וידידותית לסביבה
 
לחוויית אוכל יוקרתית יותר, חפשו את המסעדות היוקרתיות בירושלים בשכונת ממילא כמו מסעדת קדמה ממילא בקניון ממילא, שכונה הממוקמת בקרבת המלונות שבמרכז ירושלים. כאן, מסעדות ובתי קפה מסוגננים לאורך הרחובות, המציעים שילוב של טעמים בינלאומיים ומקומיים ולא מעט מהן ברמה בינלאומית.
 
לאחר יום ארוך של סיורים והרפתקאות בעיר, המשפחות יכולות לחזור למלון הנוח שלהן במרכז ירושלים ולפוש כמעה. רבים מהמלונות הללו מציעים שירותים כגון מכוני ספא, מכוני כושר ומרפסות גג. והילדים? הדבר האחרון שהם רוצים זה מנוחה. לשם כך יש במלון חדרי משחקים, מתקני שעשועים ועוד.
 
 
צימרים בירושלים
רחוב המטריות בירושלים - כאלף מטריות מקשטות את המדרחוב יואל משה סלומון  ליד מלון במרכז ירושלים
 
ומה באשר לתקציב? כיצד ניתן לתקנן מסגרת תקציבית לחופשה משפחתית בירושלים. לשם כך נעזרנו ברובי AI שהנתן לנו את הערכה שלט כלהלן:
בהחלט! לפניכם מסגרת תקציבית לחופשה משפחתית בירושלים בת 4 לילות הכוללת מלון במרכז העיר, ארוחות וביקור באטרקציות:
 
1. לינה:
   - מלון ברמה בינונית במרכז העיר: בין 500 ל-800 ש"ח ללילה עבור חדר משפחה.
   - אומדן תקציב ל-4 לילות: בין 2000 עד 3500 ש"ח.
 
2. ארוחות:
   - ארוחת בוקר: מלונות רבים מציעים ארוחת בוקר חינם, שיכולה לסייע בהפחתת עלויות.
   - ארוחת צהריים: בין 60 עד 80 ש"ח.
   - ארוחת ערב:  80 ש"חעד 130לאדם.
   - אומדן תקציב ל-4 לילות: 3500 - 5000 ש"ח למשפחה
   כמובן שאפשר לחסוך בתקציב הארוחות בהכנת כריכי
 
3. ביקור באטרקציות:
   - דמי הכניסה לאטרקציות משתנים בין אתר לאתר. חלק מאתרי הביקורהכניסה לילדים חינם.
     אם נבקר ב 2-3 אטרקציות ביום אזי העלות הכוללת תסתכם בכ- 600 ש"ח
 
אומדן תקציב כולל לחופשה משפחתית של 4 לילות בירושלים, כולל מלון, ארוחות ואטרקציות:
   - לינה: 2200 עד 3500 ש"ח.
   - ארוחות: 3500  עד  5000 ש"ח.
   - ביקור באטרקציות: 400 עד 600 ש"ח.
   
   טווח תקציב כולל: 6000 עד 9000 ש"ח.
 
שימו לב שאלו הן הערכות גסות, והמחירים עשויים להשתנות בהתאם למלון, למסעדות ולאטרקציות הספציפיות שתבחר. חשוב לעשות סקר שווקים בטרם הזמנה, להשוות מחירים, לאתר מבצעים וקופונים.ז
 
מסעדות בירושלים
ששווקים וירידים בירושלים
 
לסיכום, חופשה משפחתית בירושלים מבטיחה חוויה ייחודית ומעשירה לכולם. עם ההיסטוריה העשירה שלה, המשמעות הדתית ושפע האטרקציות המתאימות לילדים, העיר היא היעד המושלם למשפחות המחפשות שילוב של הכרות היסטורית ארכיאולוגית, הרפתקאות ורוגע. בחירה באחד מבתי המלון במרכז ירושלים מאפשרת גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות שיש בעיר, ומאפשרת למשפחות לנצל את המרב מזמנן באתרי הביקור והבילוי. אז, ארזו מזוודות, אספו את יקיריכם, וצאו למסע של כיף והנאה בלב עיר הקודש.
 
נכתב לבלוג של "צימר"  -  אתר הצימרים הראשון בישראל מאז 1997 המגיש מידע מפורט כולל מבצעים, מחירים וקופונים גם למלון באילת, מלון בצפון.
 
#מלוןבירושלים #בתימלוןבמרכזירושלים #מסעדותבירושלים #אטרקציותבירושלים #טיוליםבירושלים #ירושליםלמשפחות

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות