x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

סיורי חנוכיות בירושלים בחנוכה ב-2017

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

סיורי חנוכיות בירושלים בחנוכה ב-2017

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עדיין לא הייתם בסיור חנוכיות? כנראה שמעולם לא חגגתם את חנוכה כמו שצריך.

סיורי החנוכיות הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות והם דרך מצוינת להעביר את ימי החג בכיף ולגוון בפעילויות לא שגרתיות. אנחנו בטוחים שגם הילדים שלכם ישמחו להכיר בילויים חדשים בנוסף לפסטיגל ולמחזות הזמר.

מסתבר שמי שבאמת מקפיד על מנהגי החג חוגג את חנוכה בדרך שונה מזו שרובנו מכירים. בשכונות החרדיות ברחבי הארץ אין רק חנוכייה אחת בכל בית! במקום זאת, כל בן משפחה מדליק חנוכייה משלו ובמקום להשאיר אותן בבית כדי להאיר את הסלון, הן מונחות על אדן החלון ומאירות את הרחוב כולו. אם אתם לא גרים בשכונה חרדית, סביר להניח שאתם לא זוכים לראות את המראה היפהפה הזה. החג נמשך שמונה ימים ואנחנו בטוחים שתצליחו למצוא זמן כדי לצאת לסיור חנוכיות ולספוג את אווירת החג הכל-כך מיוחד הזה.

יש כמה סוגים של סיורי חנוכיות המתקיימים בערים שבהן יש ריכוז גבוה של שכונות חרדיות – ירושלים, צפת ובני ברק. אנחנו נסקור את הסיורים המומלצים בבירה וגם נמליץ על כמה צימרים בירושלים לחופשת חנוכה מושלמת.

סיורי חנוכיות מומלצים בירושלים:

סיור חנוכיות בנחלאות ירושלים

הטיול בשכונות הירושלמיות מבוצע בקבוצות ומועבר על-ידי מדריך. מסיירים בשכונות כמו כנסת ישראל ושערי חסד ומגיעים בסוף עד לשוק מחנה יהודה, שם טועמים סופגניות באחת המאפיות המקומיות. בטיול זוכים לראות את החנוכיות המאירות את אדני החלון, פוגשים את הדמויות המסקרנות שחיות בשכונות ולפעמים אף זוכים להזמנה להצטרף להדלקת נרות באחד הבתים.

סיור חנוכיות בירושלים עם שחקן

להבדיל מטיול שמובל על-ידי מדריך, הסיורים האלה מבוצעים על-ידי שחקנים שמגלמים דמויות ירושלמיות אותנטיות. הם מספרים על מנהגי החג מנקודת המבט של הדמויות ושרים את שירי החג המוכרים וגם את המוכרים פחות. גם בסיורים אלה מקנחים בסופגנייה ירושלמית בשוק מחנה יהודה וגם זוכים להדליק חנוכייה.

סיור חנוכיות ברובע היהודי בירושלים

הטיול מתחיל בהר ציון ועובר דרך שכונות הרובע היהודי, הוא כולל תצפיות מגגות העיר ומסתיים בהטמנת פתק בכותל המערבי. גם כאן זוכים להכיר מקרוב את מנהגי החג, ביניהם פרסום הנס והשירים השונים שמבטאים את רוח החג. וכמובן שאי-אפשר לדלג על סופגנייה חמה לקינוח!  

אז לפני שאתם מחליטים לאיזה סיור ללכת, כדאי שתדאגו כבר עכשיו להזמין צימר באזור.

הצימר צליל פעמון נמצא בלב הכפר העתיק עין כרם ומוקף בחצר שטופת שמש ובגינת תבלינים. אורחי הצימר נהנים מצלילי הפעמונים שבוקעים מהכנסיות הסמוכות. הוא מתאים לזוגות ולמשפחות, מצויד במקלחת, שירותים ומטבח מאובזר ומשקיף על כיפת הזהב.

במושב גבעת ישעיהו שבעמק האלה שוכנים להם צימרים מקסימים לזוגות ולמשפחות – קסם האלה. הארכיטקטורה הייחודית המשלבת בין מזרח ומערב, משווה לצימרים אווירה מיוחדת ורומנטית. הצימרים כוללים ג'קוזי זוגי, מזגן, טלוויזייתLCD  ואינטרנט אלחוטי. 

הצימר של אירית בבית חורון (בין ירושלים למודיעין) מוקף באווירה רגועה ומשקיף אל יישובי שפלת החוף. הצימר המודרני והמעוצב, מכיל סלון מרווח, מטבח מאובזר שני חדרי שינה מרווחים וגינה מטופחת. הוא מתאים לזוגות ולמשפחות ומציע גם ג'קוזי גדול ובריכה. 

למידע נוסף על צימרים פנויים לחנוכה>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות