x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים בבתי ספר שדה - הכי קרוב לטבע

צוות צימר, עדכון אחרון: 22/1/2024

צימרים בבתי ספר שדה - הכי קרוב לטבע

קרדיט לתצלום: מפל סער - zimmer.co.il©

אירוח בצימרים בתי ספר שדה ואכסניות

בתי ספר שדה בישראל הם חלק ממארג הפעילות של "החברה להגנת הטבע". לחזק את הזיקה לארץ בנוסף, יש בנמצא גם בתי ספר שדה עצמאיים, דוגמת זה הממוקם במדרשת בן-גוריון בשדה בוקר או זה שבכפר עציון. לינה ושהייה בבתי ספר שדה מאפשרת לציבור הרחב להכיר את ישראל דרך הרגליים ובגובה העיניים. בסופי שבוע וחגים פותחים בתי הספר שדה את שעריהם גם לקהל הרחב ולמעשהמ שמשים כמתחמי אירוח בדומה לצימרים בצפון.

יתרונם הגדול של בתי ספר שדה – בנוסף לאווירת החברותא השוררת בהם – הוא הקרבה לטבע: הם שוכנים בשמורת הטבע הגבוהה ביותר בארץ – הלא היא שמורת מירון, למרגלות החרמון, בחוף אכזיב, בנקודת תצפית על מכתש רמון, בעין גדי ובסמוך לריפים ולשוניות המרהיבות של חוף אלמוג באילת. דילוג זריז משערי בתי הספר והנה אתם בתוך מעין נחבא, משתאים אל מול מפל מלא הוד, מסיירים על שפת מצוק אדיר, מתגלגלים על דיונת חול רכה או צופים בזריחות ושקיעות רבות קסם.

בתי ספר שדה עברו בשנים האחרונות שיפוצים ושדרוגים רבים הכוללים חדרים ממוזגים ומאובזרים, הכוללים מקלחות ושירותים צמודים,מקרר, פינות קפה נינוחות, מדשאות מטופחות, פינות מנגל, חדר אוכל המציע תפריט ישראלי כשר, בתי-כנסת, מגרשי כדורסל, אולמות הרצאות, מועדונים, ואווירה נעימה עם טעם של פעם.

במספר בתי ספר יש אפשריות ומתקנים בנוסף ללינה בצימרים בבתי ספר שדה:

* במספר בתי ספר שדה יש אפשרות לינת שטח קמפינג או גלמפינג במתחם בבתי ספר שדה כמו אכזיב, מירון חצבה ואילת.
* בתי  ספר ידידותיים לרוכבי אופנים Bike Freindly (BF) כמו בבית ספר שדה מירון בכפר תבור בהם תמצאו מתקני רחיצה ואכסון של האופניים.
* במספר בתי ספר שדה תוכלו ליהנות מאטרקציות ייחודיות כמו תצוגות גיאולוגיות וארכיאולוגיות או צבאים המטיילים להם בין החדרים.(בתי ספר שדה עין גדי)  משתלבים במארג האירוח הכפרי .

אירוח בבת ספר שדה למשפחות וזוגות
החוויה המשפחתית בחופשה של סוף שבוע בבתי ספר שדה בגליל

 

נדבך מרכזי בפעילות בתי ספר שדה הן ההדרכות המקצועיות לעילא ולעילא המוענקות למטיילים. המדריכים בבתי הספר מכירים כל קפל קרקע וכל פלג מים באזור, הם בעלי ידע רב במגוון תחומים ובהם היסטוריה, גיאולוגיה ובוטניקה, וכמובן – עוברים השתלמויות באופן שוטף. כל אלה, בשילוב הניסיון העשיר שלהם, מאפשרים למדריכים להתאים לכל אדם מסלולי טיול אופטימליים עבורו. בנוסף, מעבירים אנשי הצוות הדרכות לתלמידים ולבני נוער, ומטמיעים בדור העתיד ערכים חשובים כגון אהבת הארץ, דאגה לאיכות הסביבה, אחריות, סובלנות ועוד. חלק מבתי ספר שדה מפעילים גם חוגי העשרה לילדים, דוגמת חוגי ביוטופ.

בתי ספר שדה ממוקמים בכל רחבי הארץ, בחלקם ניתן להתארח בסופי שבוע ובחגים:

* האירוח בד"כ כולל ארוחת בוקר ישראלית.
* בסופי שבוע האירוח ע"ב חצי פנסיון.

בית ספר שדה חרמון - בשמורת הבניאס בסמוך לקיבוץ שניר: חניה, WIFI
בית ספר שדה גולן בקצרין - רמת הגולן.
בית ספר שדה הר מירון - בפסגת הר מירון בלב השמורה - חניון לילה (קמפינג)
בית ספר שדה אכזיב - שמורת אכזיב גליל מערבי ליד הים. חניה + WIFI
בית ספר שדה אלון התבור - כפר תבור. חניה, WIFI, ידידותי לרוכבי אופניים BF
בית ספר שדה עין גדי - ים המלח, שמורת נחל ערוגות ודוד. חניה, WIFI
בית ספר שדה חצבה - ערבה. חניה, צפרות.
בית ספר שדה הר הנגב - מצפה רמון -פ מכתש רמון. חניה
בית ספר שדה אילת. חניה, WIFI

בתי ספר שדה בצפון למשפחות
סוף שבוע בבתי ספר שדה לזוגות ומשפחות בצפון

מחירי האירוח בצימרים בבתי ספר שדה:
המחירים הלינה בבתי ספר שדה הינם עממיים ומתאימים לכל כיס. מחירי האירוח ברוב בתי הספר כולל ארוחת בוקר ישראלית.
בסופי שבוע האירוח ע"ב חצי פנסיון. הארוחות בבית הספר כשרות.

מחיר הלינה לאדם בחדא זוגי החל מ- 207 ש"ח ללילה וחל מ 92 ש"ח לילד ללילה. 
המחיר משתנה בהתאם לבית הספר הנבחר, בסיס האירוח ולמועד ההזמנה.
בחגים המחיר ע"ב חצי פנסיון וכולל ברוב המקרים גם ארוחת חג.

החוויה המשפחתית בבתי ספר שדה
אין ספק שזו אחת מהחוויות המשפחתיות שלא תשכחו במהרה. ההורים פטורים מהבישולים ולילדים מרחבים למשחקים. בכל עת תוכלו לחצות את הגדר ולטייל בטבע בין היערות, הנחלים או המדבר. בית הספר יספק לכם מפות וייעוץ לטיולים באזור הגם שברוב המקרים מציעים טיול מלווה במדריך ללא תשלום. את זמן האיכות שתקבלו בסופ"ש בבית הספר לא תמצאו באף מקום אחר.

החוויה הזוגית בבתי ספר שדה
את סופי השבוע תוכלו לבלות בשמורות הטבע עם הזריחה או לאור שקיעה עם סלסלת פיקניק. אם תעדיפו תוכלו אף לצפות בכוכבים בשעות הליל. השקט והשלווה הפסטורלית עושים את שלהם.

החוויה הקבוצתית בבתי ספר שדה
אם אתם קבוצת חברים, זוגות, משפחות הרי שבית הספר מציע לכם את החופשה האידיאלית עבורכם. תוכלו ליהנות מארוחות שמגיש בית הספר בחדר האוכל, לארגן ערבי שירה, הרצאות וטיולים בשמורות הטבע. מניסיון בסופ"ש כזה מביא לגיבוש ולכידות שאף בית מלון לא יוכל לתת לכם.

צימרים בבתי ספר שדה בגולן למשפחות
סוף שבוע משפחתי בצימרים בבית ספר שדה בגולן

לסיכום
אם יש לכם עניין לסופ"ש זוגי בחיק הטבע או סופ"ש איכותי משפחתי, בתי ספר שדה הינה הבחירה שלכם. חופשה מהנה בלב שמורות הטבע, חדרים משודרגים, ארוחות בוקר ישראליות ומחירים שווים לכל כיס. אם אתם מאלו שאוהבים בכל סופ"ש  לצאת לטבע למסלול זה או אחר הרי שבתי ספר שדה הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם. טיול שבסיסו בבית ספר שדה הוא דרך מצוינת להתערבב עם הטבע ועם ההוויה הישראלית, לחזק את הזיקה לארץ ולזכות בבילוי אותנטי שערך מוסף בצידו. ארצנו יפה וחשוב שנחשוף את אוצרות הטבע שלה לילדנו - אין לנו ארץ אחרת.

תגיות:#צימריםבצפון #בתיספרשדה #צימריםלמשפחות #צימריםצלזוגות #צימריםבבתיספרשדה #החברהלהגנתהטבע

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות