x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

פסטיבל החג של החגים בחיפה – אירועים מומלצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

פסטיבל החג של החגים בחיפה – אירועים מומלצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עיריית חיפה בשיתוף עם "בית הגפן" (מרכז תרבות ערבי-יהודי) מקיימת זו השנה ה-24 את פסטיבל "החג של החגים", המציין הן את חג החנוכה של היהודים והן את חג המולד של הנוצרים, ומטרתו לעודד סובלנות בין-דתית באמצעות פעילויות אמנותיות. הפסטיבל כולל אירועי תיאטרון, מוזיקה, אמנות, מופעי ילדים וירידים שונים שיתקיימו במספר מוקדים בעיר: ואדי ניסנאס, המושבה הגרמנית, בית הגפן והעיר התחתית.

גם אם אינכם גרים בחיפה או באזור מומלץ מאוד להגיע לפחות לחלק מהפעילויות ולספוג תרבות חדשה ומגוונת. תוכלו ללון באחד הצימרים בחיפה והאזור ללילה או שניים וליהנות ממגוון הפעילויות המוצעות בפסטיבל.

צימרים מומלצים לבאי הפסטיבל

על צלע הר הכרמל שוכן אירוח בוטיק מול הים, צימר יוקרתי ומפנק במיוחד, המתאים לזוגות או למשפחות עם עד 2 ילדים ומציע גינה עם פינת ישיבה וגריל גז, שירותים ומקלחת, אינטרנט חופשי וטלוויזיה LCD. אם אתם מעדיפים תוכלו ללון בפנטהאוז הכולל מרפסת גדולה המשקיפה אל הים הפתוח, מיטת שיזוף ומטבח מאובזר,

אחוזת נאה בגבע כרמל מציעה צימרים מפוארים באווירה כפרית המאובזרים ברמה גבוהה וכוללים חדר שינה, מיזוג אוויר, מטבחון, טלויזיה LCD  וג'קוזי שיחמם אתכם בלילה הקר. הצימר מתאים לזוגות בלבד ונמצא במרחק נסיעה של כ-20 דקות בלבד מחיפה.

אם אתם מתעניינים באירוח דרוזי אותנטי, מרום הכרמל – בקתות בעוספיא יכול להיות פתרון מושלם עבורכם. במקום ארבעה צימרים המתאימים לזוגות ומשפחות וצופים לנוף מרהיב. יחידות האירוח ממוזגות וכוללות מערכת קולנוע ביתית ואינטרנט אלחוטי. בבוקר תוגש לכם ארוחת בוקר דרוזית כמיטב המסורת.

אירועים מומלצים בפסטיבל החג של החגים

אז אחרי שמצאתם מקום ללון בו, התחילו לסמן לכם את הפעילויות שתרצו לקחת בהן חלק בפסטיבל. אירוע הפתיחה של הפסטיבל יתקיים ביום חמישי, 14 בדצמבר, בשעה 19:00 בגלריה של בית הגפן והוא ימשך עד יום שבת, 23 בדצמבר. בין הפעילויות המגוונות שהפסטיבל מציע:

תיאטרון וקולנוע

במיוחד עבור חובבי התיאטרון והקולנוע, פתח הפסטיבל בפעילות "סינמה שכונה", שבמסגרתה יוקרנו שני סרטים בתיאטרון בית הגפן: הסרט הדוקומנטרי "תזמורת ממוחזרת", שמספר על נערים המתגוררים בפרבר עני בקטאורה, בירת פרגוואי ומקימים תזמורת איכותית באמצעות כלי נגינה שעשויים מחומרים שנזרקו למזבלה. וכן סרט הדוקו הישראלי "הממלכה המופלאה של פאפא אלייב", המציג את סיפורה של משפחה מוזיקלית ממוצא בוכרי, תחת הנהגתו של סב המשפחה.

מוזיקה

ביום שבת, 23 בדצמבר, תוכלו ליהנות ממוזיקת עולם שונה ומגוונת בוואדי ניסנאס: מוזיקה ערבית קלאסית של לואי קאליף, מופע של הרכב פולק ערבי-ספרדי  בשם פארת ראג'ר, צלילי מרקש, מופע מוזיקלי מרוקאי ואלג'יראי ומופע מוזיקלי יווני בשם אקסודוס טריפ.

אירועים לכל המשפחה

אם אתם מגיעים עם ילדים תשמחו לשמוע שגם לקטנטנים יש מה לעשות בפסטיבל. בכל יום בין השעות 12:00–17:00 תתקיים פעילות קרקס לילדים מעל גיל 7 בחצר התיאטרון. הכניסה היא חופשית.

אם תרצו לספוג קצת מאווירות החגים, תוכלו להגיע ליריד חנוכריסטמס בסיטי סנטר, המשלב בין סמלי חג החנוכה לבין סמלי חג המולד, בימים ראשון עד רביעי (17–20 בדצמבר) החל מהשעה 17:00. כמו כן, ביום שבת, 16 בדצמבר בשעה 13:00 כדאי לכם להגיע לרחוב המגינים בשעה 14:30ולצאת לתהלוכת חג מולד. גם סנטה יהיה שם!

אחרי שתיהנו מהמגוון הרחב שהפסטיבל מציע, תוכלו לחזור לצימר שלכם, ליהנות מהשקט של האזור, לטבול בג'קוזי ולצבור כוחות ליום החדש, בו תמשיכו לספוג מהקסם שמאפיין את העיר בחיפה בתקופה היפה הזו של החגים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות