x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

למה שילמתי USD 8,019.85 בעבור כרטיס טיסה במחלקת עסקים ?

צוות צימר, עדכון אחרון: 25/12/2023

למה שילמתי USD 8,019.85 בעבור כרטיס טיסה במחלקת עסקים ?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

למה שילמתי USD $8,019.85 על טיסה במחלקת עסקים לניו יורק? נשמע יקר?
בטרם אשיב אצטט תחילה מכמה מחקרים שהתמקדו בנוסעים במחלקה העיסקית או בלשון העם "על חשבון" מי טסו אותם נוסעים.

ובכן, מסתבר שורובם של הנוסעים במחלקה העסקים לא רכשו את הכרטיסים למחלקה העסקית מכספם האישי/פרטי. הכרטיס כולו או רובו ממון בידי הארגון/חברה בה עובד הנוסע. ואם הכרטיס על חשבון הברון מי אני שאגיד לא?

יחד עם זאת, יש לא מעט אנשי עסקים בדגש על עמצאיים שאומנם יש באמתחתם מספר שקלים אבל לא עד כדי פזרנות ובכל זאת מעדיפים להוציא סכומים ניכרים. וזאת למה?

ובכן, הנושא צץ כשפגשתי איש עסקים מהישוב, לא אציין את שמו בשל צנעת הפרט, שמפעיל מתחם אירוח כפרי הכולל 3 צימרים בצפון. הפגשיה היחתה לצורך תכנון פרסום מקיף של המתחם באתר "צימר" אבל בין לבין הוא סיפר לי שזה עתה שב מניו יורק עם תכנית עסקית להקמת כפר נופש לחוף הכנרת בהשקעיה כוללת של כמה עשרות מליוני דולרים ויש כבר משקיעים מארה"ב ותקציבים. גיחכתי כמעה,  אבל האיש רציני ואפילו רציני מאוד, 
"רוצה לדעת מה הסוד?" ולנוכח מבטי הנבוך, שלף מארנקו את הכרטיס והקבלה על סך של  USD $8,019.85 טבין וטקילין. 

הבט אמר לי, זה לא שאני פזרן או חסר ערך לכסף, נהפוך הוא! הבחירה במחלקת עסקים לניו יורק היא למעשה בחירה או החלטה עסקית אסטרטגית שלי, מעבר לכך שהיא המספקת נוחות שאין שני לה, היא מציעה פלטפורמה ייחודית לנטוורקינג וחיבורים עסקיים המציגה הזדמנויות באוויר ובתוך טרקלינים אקסקלוסיביים. העלות אמנם גבוהה, אבל היתרונות הפוטנציאליים לעשייה האישית והמקצועית כאחד הופכים את ההשקעה לכדאית. השקעה של 8000 דולר פתחתי הזדמנות לעסק של כמה עשרות מיליוני דולרים. 

כרטיס טיסה במחלקת עסקים - אל על
 
כרטיס מחלקה עסקית - כיף הנאה ונוחות
טיסה במחלקת עסקים בכלל ולניו יורק בפרט מעלה את חווית הנסיעה מרגע הכניסה לשדה התעופה, דרך ההמתנה בטרקלין המפואר, קיצור הצ'ק-אין, כבודה במשקל עודף ועד העלייה מטוס. ומכאן גם שירותי הפרימיום על הסיפון המטוס. 
וסעי מחלקת העסקים זוכים לשירותי פרימיום החורגים מההיצע הסטנדרטי. מסעודת גורמה ועד מבחר נרחב של אפשרויות בילוי, הטיסה הופכת לחלק מחוויית החופשה. תהנו מארוחות שף, מגוון אמצעי בידור:טלווזיה, סרטים,מוסיקה, אינטרנט, צוות מסור וקשוב זמינים לכל בקשה ועוד. הטיסה לניו יורק ארוכה והמושבים הנוחים המאפשרים גם תנומה קלה ונעימה כך שתגיעו ליעד עירנים ורעננים. 
אחת ההטבות הבולטות של טיסה במחלקת עסקים היא הגישה לטרקלינים בלעדיים של חברות התעופה. הם מאפשרים מנוחה עד לרגע העליה למטוס. בטרקלין תהנו משרותי טלווזיה, עיתונים, מוסיקה, חטיפים, כריכים ומשקאות, ואפילו שירותי ספא וחדרי רחצה וריענון בחלק מהטרקלינים. ישנם עוד יתרונות רבים בכרטיסים מסוג זה כמו שינויי יעד, 
 
טיסה במחלקת עסקים
 
כרטיס המחלקה העסקית - הזדמנוות עסקית
על מנת ליצור הזדמנות עסקית צריכה להיות סביבה עסקית. את זה אנו רואיחם בכל מפגשי הנטוורקינג. כרטיס הטיסה במחלקה העיסקית חושף בפני המחזיק בו היכרות עם אנשי עסקים מכל רחבי תבל.
וזה מתחיל בטרקלין עסקים בשדה התעופה. נוסעים במחלקת עסקים מקבלים גישה לטרקלינים של חברות תעופה המתאימים לדיונים עסקיים. טרקלינים אלו מצוידים בחדרי ישיבות פרטיים, אינטרנט מהיר ואווירה שקטה, היוצרים סביבה אידיאלית לפגישות מאולתרות או עבודה ממוקדת.
 
טיסה במחלקת עסקים
 
בטיסה במחלקת עסקים כמו בטרקלין, מאפשרת לעתים קרובות לחלוק את התא עם אנשי מקצוע עסקיים אחרים. הנוכחות המשותפת או הקרבה האחד לשני מהווה הזדמנות ייחודי ליצור קשרים עוד בטרם הגעה ליעד. הטיסה לניו יורק נמשכת כ 12 שעות זמן מספיר ליצור קשרים ולהעביר שיחות האחד עם השני בין הארוחות או הנמנומים.
 
כרטטיס טיסה מוזל במחלקת עסקים
 
אם נסכם את נושא הטיסה במחלקת עסקים טיסה הרי שלא מדובר רק אמצעי תחבורה בלבד.; זוהי השקעה בחוויית נסיעה המגובה בהרבה יתרונות. מהנוחות היוקרתית ושירותי הפרימיום ועד לפוטנציאל לנטוורקינג והזדמנויות עסקיות. הטיסה במחלקת עסקים לא זולה אבל היא טומנת בחובה הזדמנויות עסקיות וכפי שראינו אצל איש העסקים מהמושב בצפון מהשקעה של כמה אלפי דולרים בכרטיס טיסה במחלקה הראשונה הצליח ליזום עסק ליזום עסק בשווי של כמה מיליונים. במקרה דנן איש העסקים יצא לחופשה של שבועיים וניצל את הסביבה העסקית בעת הטיסה ליצירת קשרים עם משקיעים כך שגם נהנה מהחופשה הארוכה וגם חזר עם יוזמה עסקית גדולה.  
חשוב לציין  שאת הסביבה העסקית אנו בוחרים כך שאם יש לנו עניין בגיוס משקיעים ויזמים מדובאי סביר שנפגוש אותם במחקה העסקית היוקרתית שלך חברת אמירטס Emirates 
 
אני מעדיף תמיד אל על 
 
טיסה נעימה

נכתב לבלוג של אתר "צימר" - אתר הצימרים הראשדון בישראל מאז 1997

תיוגים: #חופשהבצפון #צימריםבצפון #טיסהלניויורק #מחלקתעסקים

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות