x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

בתי מלון וצימרים ידידותיים לבעלי חיים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

בתי מלון וצימרים ידידותיים לבעלי חיים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אתם רוצים לצאת לחופשה רומנטית, מתכננים כבר הכל ואז נזכרים, מה עם חיית המחמד שלכם? אז במקום לשבור את הראש (בחיפושים אחר מי שישמור לכם עליה) או לשבור את הכיס (בתשלום לפנסיון), יש לנו פיתרון בשבילכם... מלונות וצימרים ידידותיים לבעלי חיים!
 
הוטל מונטיפיורי, תל אביב
זהו מלון בוטיק הממוקם במרכז תל אביב, במרחק הליכה משדרות רוטשילד. המלון אינו גובה תשלום עבור הכלב והאורח צריך להביא מהבית את כל הציוד.
 
רשת מלונות אטלס, תל אביב
ברוב מלונות הרשת ניתן להביא חתולים או כלבים קטנים (טל, סיטי, סינמה, סנטר שיק, שלום, ארטפלוס ומלודי בתל אביב, הרמוני בירושלים ושדות בצומת צריפין). המלון אינה גובה תשלום עבור הכלב והאורח צריך להביא מהבית את הציוד. כרטיס אשראי נלקח כפיקדון במקרה ויגרם נזק.
 
בקתות ביער, אבירים
לנוף הגליל המערבי במושב אבירים שתי בקתות עץ רומנטיות ומבודדות. עבור הכלב לא נגבה תשלום אך האורח צריך להביא את כל הציוד מהבית.
 
צימרים בית רם שרף, מושב רמות
במושב רמות שברמת הגולן ישנו מתחם עם ארבע בקתות עץ רומנטיות ובריכה גדולה. בעל הבית הוא וטרינר ובסמוך לצימרים נמצאים מרפאה ופנסיון לכלבים וחתולים, לאורחי הצימרים השירות ללא עלות.
 
הבית בטבע, שדה אליעזר
במושב שדה אליעזר שבגליל העליון ארבעה צימרים בלב בוסתן. בעלת הצימרים בעד הבאת בעלי חיים למתחם הרחב ידיים (13 דונם) ואין הגבלה לגודל הכלב, במתחם של הצימרים יש חתולים, סוס וארנבות. ללא תוספת מחיר לבעל החיים ומומלץ להביא את האוכל מהבית.
 
מלון מלכיה
זהו מלון מטיילים הנמצא בגובה של 700 מטרים, בקיבוץ מלכיה שבגליל העליון. המלון ידידותי לבעלי חיים אך ההגבלה היחידה היא שבעונת הרחצה לא ניתן להכניס את הבעלי חיים למתחם הבריכה. לא נגבה תשלום נוסף עבור בעל החיים והאורח צריך להביא את הציוד מהבית.
 
שאטו פרסטיג', עין יעקב
בלב הגליל המערבי במושב עין יעקב מצוי מתחם שאטו פרסטיג' ובו שלוש סוויטות מפנקות המוקפות בחצר גדולה. לבעל הצימר אין התנגדות להבאת בעלי חיים למתחם, ולדבריו מעולם לא נתקל בהתנגדות מצד המתארחים. לא נגבה תשלום נוסף עבור בעל החיים והאורח צריך להביא את כל הציוד מהבית. נלקח אשראי לפיקדון במקרה שייגרם נזק.
 
 
עכשיו אתם יכולים להיות רגועים ולצאת בשקט לחופשה.... עם מי שאתם באמת אוהבים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות