x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

לינה בחיק הטבע: המקומות השווים לעשות בהם קמפינג

צוות צימר, עדכון אחרון: 29/12/2023

לינה בחיק הטבע: המקומות השווים לעשות בהם קמפינג

קרדיט לתצלום: unsplash.com

מעוניינים להחליף את הצימר המפנק בכיפת השמיים? ריכזנו עבורכם את חניוני הלילה הטובים ביותר כדי שתוכלו ליהנות מחופשת קמפינג מדהימה.

חניון לילה גן לאומי מצדה מערב

חניון הלילה שבמצדה מערב הוא אחד מחניוני הלילה האהובים והמתוירים ביותר בדרום הארץ, והוא פופולרי בעיקר בחופשת הפסח. החניון נמצא מול הנוף המשגע של ים המלח והרי ירדן. הכניסה אליו היא בתשלום, יש בו שירותים מסודרים, חיבור לחשמל ולמים, והוא מהווה לקמפינג למשפחות. בנוסף, אפשר ליהנות מתצפית כוכבים מרהיבה בשעות הלילה ומשקיעה יפהפייה בשעות הבוקר המוקדמות. אין דרך טובה יותר לפתוח את היום מלהביט בשמש העולה על פני האוהלים.

למידע נוסף על קמפינג בדרום

פארק הירדן

פארק הירדן נמצא בצפון הארץ בין החרמון, הגולן ואצבע הגליל. שטחו של הפארק הוא כאלף דונמים, והוא משלב טבע ועתיקות עם שפע של אפשרויות בילוי, פנאי ולינה. קיימות צורות שונות של לינה בפארק הירדן, הראשונה היא באמצעות אוהלים. את האוהל מביאים מהבית ובמקום קיימים שירותים ומקלחת מסודרת ונקייה. ניתן לשהות בקרוואנים ולחברם לגנרטור חשמלי. בנוסף, במקום יש אופציה להזמנה של מאהל בדואי גדול עם מזרונים, חשמל, תאורה ושולחנות או חדרים עם מיטות, מטבחון, שירותים ומקלחת. הכניסה למקום כרוכה בתשלום, ובכל אחד מחלקי הפארק יש חיבור לברז מים. ניתן להביא גם את הכלבלב החמוד שיבלה וייהנה גם הוא יחד עם כל המשפחה. בסמוך למקום, מסלולי הליכה רבים המסומנים כשבילים על ידי קרן קיימת לישראל.

קמפינג חניון אוהלים לילה בנגב

אינדיאני ג'ונס

ישנתם פעם בחאן אוהלים אינדיאני? אז עכשיו יש לכם את ההזדמנות. בתוך מושב שעל, בין האורנים שבחורשה, עומדים שמונה אוהלים אינדיאנים, פינות ישיבה וערסלים וכמובן שחדרון מטבח מאובזר להכנת ארוחות טעימות. בתוך האוהל האינדיאני, שנקרא גם אוהל טיפי, יש מאוורר קטן בימות הקיץ החמים, ובלילות הקיץ הקרים יש מקרן חימום שיעשה אווירה חמימה ונעימה לכל הלנים באוהל. בלבד האוהלים האינדיאנים, במקום יש אפשרות להקמת אוהל באופן עצמאי וכמובן גם להעמיד קרוואן. הכניסה למתחם האוהלים היא בתשלום, קיימים שירותים מסודרים במקום.

למידע נוסף

קמפינג באוהלים אינדיאנים מאובזרים בגולן

 

פארק תמנע

לחופשה נוחה עם הילדים בעלות סבירה ובמיקום מדהים מומלץ להגיע לפארק תמנע. מתחם ההארחה של פארק תמנע כולל אוהלים, קרוואנים ואף צימרים מדהימים ומאובזרים. בפארק יש מגוון אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה, בהן שייט בסירות פדאלים באגם, איסוף חול צבעוני, טיולי גמלים, מסלולי הליכה, סדנאות אומנים מקומיות ועוד.

קמפינג בפארק תמנע שבערבהאפשרויות הלינה בפארק תמנע: חניון קמפינג אוהלים, אוהלי קמפינג משודרגים, קרוואנים וצימרים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות