x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

מדריך ליום כייף בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

מדריך ליום כייף בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מחפשים אופציה קלילה וזולה לשבור את השיגרה? לפעמים קשה לנו למצוא את הזמן לסוף שבוע מלא או לחופשה מרוכזת, אבל כדי לא לוותר על בילוי שיאוורר אותנו קצת משגרת היום-יום, הכנו עבורכם הצעה מפתה לבילוי של יום אחד באזור הצפון, מינוס אופצית הלינה. אזי איפה כדאי לטייל, לאכול ולקנות בצפון? חשבנו על הכל עבורכם -

 

לחשב מסלול מחדש: ארוחת בוקר עם סל פיקניק מפנק

אז איך אפשר להספיק הכל ביום אחד? החליפו את הישיבה במסעדה והמתנה למנות הרגילות והמוכרות – ותוכלו להינות מעוד זמן לנוח ולמלא מצברים. ענבל דר בעלת הקייטרינג "דברים טובים" ביקנעם המושבה, תכין עבורכם סלסלת פיקניק מפנקת לקחת איתכם לדרך. בין הפינוקים תוכלו למצוא קישים, אנטי-פסטי, סלטים טריים, ממרחים מושקעים, לימונדה ביתית ולחמים בעבודת יד, עם אופציה להזמין מראש מאכלים שאתם אוהבים. המחיר לזוג משתלם לא פחות, כך שאם אתם רוצים לשמור על תקציב נמוך – מדובר באפשרות נוחה עבורכם. ההמלצות שלנו לפינות חמד בדרך שיהיו התוספת המושלמת לארוחת הבוקר: אתר בית שערים, שמורת אלוני אבא ושמורת יער הסוללים.  בתאבון!

 

מסלול טיול קליל שישאיר לכם טעם של עוד

מה לגבי קצת הליכה בטבע? אם יש לכם רק כמה שעות בודדות בצפון, ההמלצה שלנו היא לבחור מסלול הליכה נוח וקל, כזה שלא ידרוש מכם נסיעה מפרכת או מאמץ גופני גדול מדי. באזור נחל דלתון תוכלו להינות ממסלול שאורכו כשעה, ועובר בין עין נבוריה לצוק. המסלול מתאים גם להליכה עם ילדים ברוב עונות השנה, מה שיכול להפוך לחוויה ביום כייף משפחתי. הטיול הרגלי עובר בתוך יער בירייה, לאורכו נובע כל השנה מעיין קדום ששוקם על ידי הקרן הקיימת לישראל.
את ההליכה תסיימו בנוף מקסים לנחל דלתון ולהר אביתר. טיפ סודי: כשתסיימו את המסלול תגלו שאתם מאד קרובים כעת לחוות בת יער, ממש ליד מצפה עמוקה. בחווה תוכלו לרכב על סוסים בנופים הקסומים שבאזור, לצאת לטיול ג'יפים או ליהנות מארוחת צהריים בשרית וטעימה במסעדה שבמקום.

 

חנויות בצפון שאתם חייבים להכיר

קניות הן חלק מהכייף, לכן אנחנו ממליצים לכם לשלב גם קצת זמן שופינג בין הטיולים והאטרקציות. בדרך חזרה למרכז תוכלו לפגוש כמה חנויות בוטיק מוצלחות במגוון תחומים: במשמר הירדן מחכה לכם "גלריה K"- חנות לריהוט עתיק; בראש פינה, "אלמביקה & והילה" – אם תרצו להתחדש בנעליים ובגדי מעצבים; במושב שמשית, אצל האחים עופר ואסנת אדינבורג, נמצאת חנות הבוטיק "אדינבורג דיזיין", המציעה לכם פריטים מעוצבים ומעניינים. תתחדשו!

 

אז נכון שהפעם לא היה לכם זמן להישאר, אבל אולי פעם הבאה? מוזמנים להתחיל לחשוב כבר מעכשיו על לילה מפנק, מהרשימה שלנו לצימרים מומלצים בצפון.

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות