x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

איך להתכונן לחופשה בצימר?

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

איך להתכונן לחופשה בצימר?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חסכתם מספיק בחודשים האחרונים וכבר החלטתם פחות או יותר איפה אתם מעוניינים לבלות את החופשה הקרובה שלכם? אל תצאו לדרך לפני שתקראו את המאמר שלפניכם

יש כאלו שמאמינים שכשמשלבים בין חופש, צימר ומצב רוח טוב, קשה מאוד לטעות. לעומת זאת בעלי הניסיון יודעים היטב שגם בשילוש המבורך הזה, לא מעט יכול להשתבש. אז נכון שהחבר הכי טוב שלכם דיווח לכם שהצימר שבו נפש עם המשפחה המורחבת היה הצימר האיכותי ביותר שכף רגלו דרכה בו. אבל יכול להיות שהוא יתאים פחות לחופשה רומנטית. וזוכרים את הצימר שביליתם בו לפני עשר שנים חופשה בלתי נשכחת? ובכן יש סיכוי לא רע שדברים השתנו במרוצת השנים, שהוא כבר מזמן "לא מה שהיה פעם".

אז לכבוד החופשה הבאה, שנמצאת כבר ממש מעבר לפינה, הכנו לכם מדריך מקיף שכולל את כל הנושאים שחשוב לברר לפני שבוחרים את הצימר המושלם עבורכם באופן אישי. הקדישו לו כמה דקות מזמנכם והוא יגמול לכם בחופשה מהממת.

יש צימר פרטי ויש צימר פרטי...

בדומה לכל מוצר, גם בהזמנת צימרים יכול להיות פער בין הציפיות למציאות. כך, לדוגמה, אנחנו יכולים לפנטז על צימר מבודד שניצב לבדו בטבע ואינו פועל כחלק ממתחם אירוח בן מספר בקתות. לעומת זאת בעלי הצימר בהחלט רשאים לכנות צימר כזה צימר אינטימי ומבודד.

לכן ישנה חשיבות עליונה להשקיע את הזמן, לא להתבייש ולברר מה בדיוק כולל הצימר, כמה הוא קרוב לצימרים האחרים במתחם, האם הבריכה הפרטית אכן פרטית ומוצנעת ומה המשמעות המדויקת של "ג'קוזי רחב ידיים"? הקפידו לקבל מידע מדויק ומפורט ככל האפשר ואל תשאירו שום דבר לידי הדמיון. 

כמה זה עולה לנו?

בדומה לגישת טיסות הלואו קוסט, גם בתעשיית הצימרים יש לא מעט עלויות נוספות שרבים מאתנו לא לוקחים בחשבון בזמן ההזמנה. אם אתם מעוניינים למשל להתענג על ארוחת בוקר שתוגש לכם לפתח הצימר או להתפנק עם איזה עיסוי אבנים חמות לעת ערב, עליכם לברר מראש כמה כסף גובים בעלי הצימר עבור השירותים הנלווים. אל תצאו מתוך נקודת הנחה שמדובר בתוספת זניחה כי במקרה בבית הקפה השכונתי ארוחת בוקר זוגית עולה לכם 80 שקלים לכל היותר. תחת זאת החליטו מראש אילו תוספות מעניינות אתכם ובדקו כמה כסף בדיוק תצטרכו לשלם עבור הפינוקים.

תכנון מוקדם חוסך בזבוז זמן

טעות רווחת שנוהגים לעשות נופשים המזמינים צימר קשורה למרחק של הצימר מהאטרקציות שבסביבה. אם לצורך העניין בחרתם לנפוש בצימר בגליל העליון ומתחשק לכם לחוות אטרקציות גליליות, אל לכם לשכוח שהגליל העליון משתרע על פני שטח עצום של 800 קמ"ר. מטבע הדברים, הדבר האחרון שתרצו לעשות בחופשה שלכם זה לבלות שעות ארוכות בפקקים בדרך לאטרקציה היומית. לפיכך הדרך הטובה ביותר היא לבחור מראש את האטרקציות שמעניינות אתכם, למקם אותן על המפה ורק לאחר מכן לבחור את המיקום של הצימר. לעומת זאת אם יש לכם צימר שמעניין אתכם במיוחד, באפשרותכם ללכת על הגישה ההפוכה: מקמו את הצימר על המפה והחלו לחפש אטרקציות שלא ידרשו מכם לבלות יותר מדי זמן על הכביש.

הנופש צועד על קיבתו

אם טרם גונבה השמועה לאוזניכם, הרשו לנו לעדכן אתכם שהרמה הקולינרית באזורי הספר, עלתה פלאים בשנים האחרונות. שפים רבים החליטו להקים את ביתם בפריפריה ובכל רחבי הגולן, הגליל ואפילו במספר מקומות בדרום הארץ, ניתן למצוא מסעדות ברמה גבוהה במיוחד. לכן ההמלצה היא שלא לסמוך על מזלכם הטוב ופשוט לעצור לאכול במקום הראשון שנקרה בדרככם: אחרי שתחליטו באיזה צימר אתם הולכים לנפוש, החלו לברר איפה יש בסביבה מסעדות שאסור לפספס. בסוד נגלה לכם שיש גם לא מעט נופשים שמחליטים בשלב הראשון היכן הם מעוניינים לאכול ורק לאחר מכן בוחרים את הצימר.

לנטרל את אלמנט ההפתעה

לסיום נמליץ לכם שלא לקחת דבר כמובן מאליו: רובנו התרגלנו לכך שבכל צימר יש ג'קוזי ושלהדליק מנגל בחצר של הצימר זה עניין בסיסי ביותר. אך האמת היא שישנם אלפי צימרים נטולי ג'קוזי וישנם גם כאלה שפועלים ביישובים דתיים, כך שאסור להדליק בהם אש בשבת. רבים מהנופשים גם מאמינים שכל צימר על המפה יספק להם סוף שבוע של שקט וניתוק. הם רק לא לוקחים בחשבון שבמתחמי אירוח רבים נוהגים לארח מסיבות גיוס או מסיבות רווקים, שבהחלט יכולות לצבוע להם את הלילה בלבן...

השורה התחתונה

ברור ומובן שאף אחד לא רוצה לעבוד קשה מדי לקראת החופשה שלו. יחד עם זאת, תופתעו לגלות כמה פשוט לברר מראש את הפרטים החשובים ולארגן לעצמכם את החופשה המושלמת. כעת נותר לנו רק לאחל לכם חופשה נעימה ובלתי נשכחת, במובן הטוב ביותר של המילה.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות