x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

5 רעיונות לא שגרתיים לצימרים רומנטיים לטו באב

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 רעיונות לא שגרתיים לצימרים רומנטיים לטו באב

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חג האהבה שלנו קרב ובא, ואתו הציפייה הגדולה של מאות אלפי אוהבים לחגוג בנופש שקט ומבודד בטבע עם נוף הרים, ים או מדבר. אלא שבחודשי הקיץ החמים גם מאות אלפי ילדים, משפחות ותיירים מטיילים ברחבי ישראל. אז איפה תמצאו פינה קטנה של שקט רומנטי בט"ו באב?

הכנו לכם כמה המלצות (לא שגרתיות) למקומות שבהם תוכלו ליהנות מסוף שבוע רומנטי בצימר עם אהוביכם:

1. צימר נוף כנען – כפר אדומים

במרחק 20 דקות מירושלים, בדרך לים המלח, תמצאו בקתות עם נוף מדברי שאין רומנטי ממנו להתעורר אליו בבוקר. בכל בקתה יש מזגן, מטבחון ומרפסת עם נוף אידיאלי לכוס תה, ספר וזמן איכות עם אהוביכם. אנחנו חושבים שעם נוף כזה קל לבלות יומיים בחדר עם הבן\בת הזוג. מה אתם חושבים?

2. סוזנה באודם – מושב אודם

בזכות מיקומו של מושב אודם ברמת הגולן בגובה של 1100 מטר, הוא מבטיח מזג אוויר מושלם אפילו באוגוסט החם. הצימר הרומנטי של סוזנה שוכן לו מול נוף הרי החרמון מצפון, עמקי הגליל והכנרת ממערב ומסביב יער אודם היפה והקסום. הצימר מוקף בעצי דובדבן, שקט כפרי ואווירה אידיאלית לאהבה.

3. ימא צימר וספא – זכרון יעקב

ימא צימר וספא מציע אירוח איכותי ויוקרתי במיוחד בזיכרון יעקב מול הנוף הפתוח לים התיכון. במקום חדרי אירוח מאובזרים ברמה גבוהה עם ג'קוזי זוגי  ומרפסת אל  הנוף, מגוון טיפולי גוף וספא מקצועיים ומפנקים ועוד. בין לבין, אפשר ורצוי להירגע עם כוס יין איכותי בשקט ובשלווה מול השקיעה המרהיבה.
ומה עוד אהבנו במיוחד בצימר הרומנטי הזה בחוף הכרמל? האירוח הינו לזוגות בלבד!

4. יאכטה מניאנה, חווית שייט ואירוח ימי – מרינת עכו

מניאנה היא יאכטת מפרש גדולה ויוקרתית העוגנת דרך קבע בנמל עכו שבעיר העתיקה, ומציעה לכם חווית שייט בחופיה הצפוניים של ישראל בשילוב אירוח בוטיק מפנק. לא רק שתוכלו לישון על המים, בלב סירת מפרש (כמו החלום היווני שלכם), אלא שתוכלו גם לשוט ביאכטה מניאנה אל חוף הכרמל. וכדי לסגור את היום, לא יכולנו לחשוב על חוויה יותר רומנטית מכוס יין וגבינות אל מול שקיעה מרהיבה על סיפון היאכטה. חוויה בלתי נשכחת, ללא ספק.

 

5. בקתות אור השחר – מושב רמות

במושב רמות, אל מול נופה המדהים של הכנרת שוכן לו צמר רומנטי מושלם לזוגות אוהבים. עם חלוקי אמבטיה מפנקים, אור נרות וג'קוזי הצופה לנוף פתוח – מי יכול לבקש מקום יותר קסום להסתתר בו לסופ"ש רומנטי עם אהובינו?

אנחנו מקווים שנהניתם מההמלצות שלנו לצימרים רומנטיים לחגוג בהם את ט"ו באב 2019.
תיהנו, תאהבו ואל תשכחו לשתף את חבריכם בכתבה שלנו.

למידע נוסף על צימרים פנויים לט"ו באב 2019 >>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות