x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב

יוני 2015: החופש הגדול הגיע

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

יוני 2015: החופש הגדול הגיע

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חודש יוני הוא נהדר: השמש הקייצית היא כבר לא אורחת אלא תושבת קבע במחוזותינו, הבגדים מתקצרים והעור משתזף, וכמובן תלמידי בתי הספר (וגם המורים שלהם) יוצאים סוף סוף לחופש הגדול. כל ילד אוהב את החופש הגדול, אבל ההורים קצת פחות. ולמה?
כי פתאום צריך לדאוג לתעסוקה לילדים, וזו עבודה במשמרת מלאה.

אז איך צולחים את החופש הגדול בהנאה ובכיף? הנה כמה דרכים:

קייטנות

כמה בנאלי, ככה עובד. קייטנות הן מסגרת מצוינת שבה הילדים ימשיכו להיפגש עם החברים הטובים, דרך פעילויות כיפיות ומגבשות. הבחירה בקייטנה היא טובה משום ששני הצדדים מרוויחים: הילדים נהנים יחד עם החברים וההורים יוצאים לעבודה בראש שקט, לפחות עד הצהריים.
כיום כמעט כל עיר מציעה מסגרת חינוכית ועשירה בפעילויות במיוחד לחופש הגדול, ויש גם קייטנות מסובסדות, אז בררו זאת טרם ההרשמה.

פסטיבלים

ברחבי הארץ מתקיימים פסטיבלים לכל המשפחה שמטרתם היא להמשיך ולהעשיר את הילדים גם בחופש הגדול. ביוני 2015 מתקיים פסטיבל ישראל לילדים בירושלים ובחולון שכולל מגוון מופעים והצגות מבית היוצר של תיאטרון מדיטק. בין היתר, הילדים יוכלו ליהנות מהצגות קלאסיקה כמו "הכבש השישה-עשר" וגם מהפקות מקור ייחודיות בהצגת בכורה.

אטרקציות

אין כמו האטרקציות הפופולאריות שכל ילד אוהב ואף פעם לא נמאס לו לבקר בהן. קחו את כל המשפחה ללונה פארק (ותוכלו לשלוח את הילדים לישון מוקדם, שכן הם יהיו תשושים), או צננו את מזג האוויר השרבי בפארקי המים השונים. זכרו שתמיד אפשר להגיע לג'ימבורי הקרוב לביתכם או לצפות בסרט מצויר בקולנוע יחד עם דלי פופקורן ואפילו לצרף מספר חברים מהכיתה.
לא משנה במה תבחרו, האטרקציות הפופולריות תמיד יהיו פיתרון מושלם ליום משעמם.

טיול בטבע

הורים יקרים, נצלו את ההזדמנות לקחת חופש מהעבודה ולארוז את הצידניות לטובת טיול בטבע. בחרו ביום שאינו שרבי וצאו לאחד מהפארקים שבצפון או בדרום הארץ. תוכלו לאכול את ארוחת הצהריים על שמיכת הפיקניק וכמובן לבקר באחד מאתרי הטבע הנהדרים שישראל מציעה.
למטיבי לכת, מומלץ לבחור מסלול הליכה קצר הכולל נחל שופע שיצנן את החום.
תוכלו להגדיל ראש ולהזמין מקום בצימר משפחתי מפנק כדי לנצל היטב גם את הלילה, בטרם תחזרו לעבודה.

לסיכום, החופש הגדול נותן לכם מספיק זמן כדי לעשות את כל מה שדחיתם כל השנה. זה הזמן לבילוי זמן איכות עם הילדים ביצירת פרויקט אומנות משותף, שכשוך בבריכה בגינה או בישול ארוחת צהריים יחד. מוכנים? צאו לדרך!

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות