x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב

לא רק בצפון או בדרום: צימרים לזוגות אוהבים במרכז הארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

לא רק בצפון או בדרום: צימרים לזוגות אוהבים במרכז הארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מקום טוב באמצע זו לא רק קלישאה: במקום לנסוע לצפון או לדרום הרחוקים כדי להשיג את זמן האיכות האולטימטיבי עם בן או בת הזוג, תוכלו להזמין צימר במרכז הארץ וליהנות משלווה, רומנטיקה וניתוק מחיי היום-יום. הנה כמה צימרים במרכז המוכיחים שלפעמים דווקא צימר קרוב יכול להיות האופציה הטובה ביותר.

צימרוני – אבן יהודה

רוצים חופשה במרחק נגיעה ממרכזי קניות ומהעיר ועדיין ליהנות מחופשה רומנטית באווירה שקטה וכפרית? זה מה שתקבלו כשתזמינו חופשה ב"צימרוני" שבאבן יהודה. שלוש היחידות המהממות שופצו לאחרונה, והן מוקפות מדשאה מרווחת וגינה מטופחת. בנוסף, יחידות הצימר כוללות ג'קוזי, דק ופינות ישיבה מפנקות שלא ישאירו מקום לספק: הולך להיות סוף שבוע מוצלח.

דירת נופש גן עדן – רמת גן

דירת נופש באה בחשבון? בלב רמת גן נמצאת דירת נופש מהממת וקרובה מאוד לספארי, לכפר המכבייה, לקניונים ולפארק הלאומי ברמת גן. בצמוד למיטה המפנקת ולבית הגדול תוכלו לצאת לגינה וליהנות מג'קוזי ופינת ישיבה שיזכירו לכם מעט את הצימר הקלאסי אבל עם טאץ' עירוני של מרכז הארץ.

דקה מהים – בית ינאי

היישוב בית ינאי נמצא בדיוק באמצע הדרך על כביש החוף, בין תל אביב לחיפה (מקום טוב, בדיוק באמצע) צימר "דקה מהים" מעניק לשוהים בו חופשה ים תיכונית אמיתית הכוללת גינה עם פינות ישיבה, חדר אמבטיה מפנק, מתחם בילויים בקרבת מקום ואפילו את הים במרחק הליכה.

צימר מירון – כפר סבא

"צימר מירון" נמצא בבית פרטי בכפר סבא עם כניסה נפרדת, הרחק מהאזור המתועש של העיר, והוא מציע לשוהים בו שקט ואינטימיות. בצימר מיטה זוגית גדולה, חניה צמודה ואינטרנט אלחוטי וגם מטבחון שאפשר לבשל בו את מיטב המטעמים לחוויה ביתית במרחק קצר מהבית.

צימרים בשרון – בצרה

אם חיפשתם צימרים דיסקרטיים, הגעתם למקום הנכון. "צימר בשרון" במושב בצרה מציע סוויטות מפוארות ומפנקות באווירה כפרית ממש במרכז הארץ, צפונית מרעננה וקרוב מאוד לכפר יונה, תל-מונד וצורן. במקום יש מיני בר וג'קוזי מפנק, שיכניע אפילו את הטיפוסים הציניים ביותר.

חופשה קיסרית – קיסריה

לגור בווילה מפוארת בקיסריה הוא החלום של רבים מאתנו, אבל גם אם לא נצליח להגשים אותו, ב"חופשה קיסרית" נוכל לקבל טעימה מהשכונה המהממת ביותר בקיסריה – נאות גולף. כפר הנופש נמצא במרחק הליכה קצר מנמל קיסריה, המסעדות הטובות והים, והוא כולל, בין היתר, מתקני ספורט, בריכות שחייה ופינות מנגל.

הפסגה הכפרית – תל אביב

איך אפשר לדבר על חופשה במרכז הארץ בלי להזכיר את בירת התרבות הישראלית, תל אביב? "הפסגה הכפרית" הוא צימר עץ הממוקם ממש בלב-ליבה של תל אביב, ואפשר לשהות בו מספר שעות, לילה או סופשבוע שלם, שכולו רומנטיקה ובילויים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות