x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

לינה בצימרים ובווילות ליד אתרי עתיקות בישראל

צוות צימר, עדכון אחרון: 2/10/2023

לינה בצימרים ובווילות ליד אתרי עתיקות בישראל

קרדיט לתצלום: Unsplash.com

לינה בצימרים ובוילות
 
כשמתכננים טיול או חופשה, אחת ההחלטות החשובות ביותר שצריך לקבל היא היכן ללון. שכן בין אם מתכננים חופשה ממוקדת נופש ופינוקים ובין אם חופשה רווית טיולים באתרים שונים, מקום הלינה יכול להשפיע רבות על החוויה הכוללת. עם אינספור אפשרויות זמינות, חשוב לבחור מה שהכי מתאים לסגנון שלכם. כאתר הצימרים הוותיק והמוביל בישראל, אנחנו עדים למגמה הולכת וגוברת שבמסגרתה צימרים ווילות זוכים לפופולריות משמעותית כחלופות לבתי מלון מסורתיים. כמו כן, המגמה בולטת במיוחד כשזה נוגע ללינה בצימרים ובווילות ליד אתרי עתיקות בישראל. אז רגע לפי שנגיע לוילות ולצימרים המומלצים באזורים הללו, בואו ננסה להבין למה צימר או וילה הם הבחירות הנכונות:
 
 
1. חוויה אותנטית 
אחד המאפיינים הבולטים של שהייה בוילה או צימר הוא החוויה האותנטית שהם מספקים. בניגוד לבתי מלון גדולים, צימרים ווילות מנוהלים לרוב על ידי מקומיים שנהנים לחלוק את המאפיינים הייחודים של האזור שלהם עם המבקרים. למשל, צימרים בצפון מצליחים להעביר ללנים בהם את חווית המגורים בהרים הירוקים והשקטים, בעוד צימרים בדרום מזכים את המבקרים בחוויית מדבר עתיקה ומבודדת. אז אם אתם מעוניינים לבקר באתרי עתיקות ולהתמסר לחוויה עד הסוף – צימרים בגולן, וילות בצפון, צימרים בערבה, צימרים בגליל, כל אלו רק חלק מהאפשרויות הלינה המדהימות שעומדות בפניכם. 
 
 
2. התאמה אישית
בחירה נכונה של צימר או וילה בסמוך לאתרי עתיקות יכולה להבטיח לכם חופשה בהתאמה אישית ובלי לוותר על מטרתם הטיול שלכם. שכן, בשל המבנה המבודד והייחודי של צימרים ווילות, תוכלו לוודא שהלינה מותאמת לכם אישית כך שאם למשל אתם מנהלים אורח חיים דתי – תוכלו למצוא צימרים לדתיים שיענו על הצרכים שלכם ולהישאר קרובים לאתרי העתיקות שאתם מעוניינים בקרבתם. באופן דומה, תוכלו למצוא גם צימרים לזוגות, צימרים למשפחות עם בריכת שחיה ואפילו וילות למשפחות, זאת כתלות בהרכב המשפחתי שלכם ובצרכים הייחודיים שלכם. סוד הקסם של צימרים בהקשר הזה הוא היכולת לשהות ליד האתרים המועדפים שלכם, לשמר את האווירה הייחודית של צימר ולעשות את כל זה בהתאמה אישית לצרכים שלכם. 
 
 
3. נופים עוצרי נשימה 
גם צימרים וגם וילות מתהדרים במיקומים ציוריים שברוב המקרי מלונות לא יוכלו להציע. צימרים נמצאים לעתים קרובות ביישובים עם נופים מרהיבים, כמו למשל צימרים במטולה, צימרים ביבנאל ועוד. גם וילות לאירוח ממוקמות במקרים רבים באזורים מבודדים המשקיפים לנופים יוצאי דופן יותר, ויכולות להציע נקודת מבט ייחודית לאתר העתיקות שבחרתם.
 
 
 
צימרים ווילות ליד אתרי עתיקות בישראל
 
אחרי ששיתפנו אתכם בכמה מהסיבות המרכזיות שמסבירות את הבחירה של ישראלים רבים בצימרים ובוילות כפתרון לינה ליד אתרי עתיקות – הגיע הזמן להכיר אותם מקרוב. כדי לעשות סדר, ריכזנו עבורכם כמה צימרים ווילות שהמבקרים באתר שלנו הכי אוהבים עבור לינה ליד אתרי עתיקות.  
 
 
1. אלפי שנות מסורת – צימרים בירושלים
כשחושבים על אתרי עתיקות בישראל, ירושלים היא הסמל הכי מובהק לכך. עם היסטוריה בת אלפי שנות קדושה שמושכת אליה מבקרים משלושת הדתות, ירושלים מחזיקה בכמה מאתרי העתיקות המפורסמים ביותר בעולם. ביניהם הכותל המערבי, העיר העתיקה, כנסיית יוחנן, כיפת הסלע, חומות העיר ועוד. אז אם אתם מעוניינים להגיע לקרבת אתרי העתיקות של ירושלים, ולעשות זאת תוך התמסרות לחוויית צימרים ייחודית – הנה צימר אהוב במיוחד על ידי מבקרי האתר שלנו: 
 
 
במרומי עין כרם הקסומה, שוכן בבית אבן עתיק שיכניס אתכם מיד לאווירה העתיקה של ירושלים. כמו כן, הצימר מטופח ומעוצב באופן ייחודי שנותן תחושה של בית נעים וחם. בין אם אתם מחפשים צימרים לזוגות, צימרים למשפחה, צימרים לדתיים – נוף האגם הוא התשובה בשבילכם. בצימר מרפסת גג פרטית מלאת צמחייה, ממנה נשקף נוף פנוראמי לכנסיות ולהרי יהודה. באשר לאתרים בקרבת המקום, תוכלו למצוא את כנסיית יחונן המטביל, מנזר האחיות ציון, סכר בית הזית, וכמובן את כל אתרי העתיקות שיש לירושלים להציע. 
 
 
2. הגליל הקדום והמרהיב – צימרים בטבריה
העיר העתיקה טבריה מתהדרת בהיותה העיר היחידה הממוקמת לחופי הכינרת. מעבר לכנרת המיוחדת, טבריה היא אחת הערים בעלות ההיסטוריה המפוארת ביותר ובהתאם סמוכה לכמה מאתרי העתיקות המיוחדים ביותר. החל מקברי צדיקים, דרך כנסיות עתיקות ועד מסגד הים הנודע – לינה בוילות או צימרים בטבריה תבטיח לכם טיול עתיק מהאגדות. כדי להבטיח את החוויה השלמה, הנה צימרים בצפון, וליתר דיוק צימרים בטבריה וסביבתה שמבקרי האתר שלנו לא יכולים לשכוח: 
 
 
במושבה הקסומה יבנאל, 7 דקות נסיעה מהכנרת, שוכן מתחם האירוח למרגלות האמונה.
במתחם 2 סוויטות מדהימות בהן אבזור מלא בכל הדרוש לחופשה מפנקת. כמו כן, גם אם אתם מחפשים צימרים פנויים לזוגות, וגם אם אתם מחפשים צימרים למשפחות עם בריכת שחייה – תוכלו לקבל מענה מתאים.  נוסף על כך גם עבור אלו שמחפשים וילות ביבנאל קיים מענה ברמה הגבוהה ביותר – וילה מרווחת שיכולה להכיל עד 30 אנשים. 
 
 
במרכז העיר בפינה שקטה ואינטימית, במרחק דקות נסיעה בודדות מהכנרת, שוכן מתחם אירוח שמספק את חווית טבריה האותנטית. באווירה מיוחדת המשלבת עבר והווה, תוכלו לזכות ברגעים של שלווה לצד אתרי העתיקות המפורסמים של העיר טבריה. כמו כן, בצימר 6 יחידות אירוח מפנקות המתאימות לאלו שמחפשים צימרים פנויים למשפחות, צימרים לזוגות וצימרים למטיילים.  
 
 
3. המדבר העתיק והשקט – צימרים בערבה
ההיסטוריה של ארץ ישראל קשרה קשר ניצחו והדוק למדבר. מטיילים רבים שרוצים להתרחק מההמולה היומיות ולחוש את המסורת העתיקה בוחרים צימרים בדרום ובייחוד בערבה כיעד שלהם. שרידי הכביש המנדטורי, היישוב המקראי עין חצבה, מתקני הנחושת העתיקים של חצבה, שרידי כפרים מוסלמים עתיקים, כל אלו רק חלק מאתרי העתיקות המפוארים שתוכלו למצוא בערבה. לשם כך, בחרנו עבורכם בפינצטה אחד מהצימרים המוצלחים שתוכלו למצוא בערבה:
 
עבור אלו שמחפשים לינה בצימרים בוילות לידי אתרי עתיקות בדרום, בר במדבר צימרים בחצבה היא בחירה יוצאת דופן. עם צימרים לזוגות, צימרים למשפחות ואבזור מלא לכל צורך שניתן להעלות על הדעת, תוכלו להשיג פתרון לינה מדהים ולבקר בכמה מאתרי העתיקות הייחודים שיש לארץ ישראל להציע. 
 
 
צימרים ווילות סמוך לאתרי עתיקות – חווית לינה מושלמת
 
אם החלטתם לתכנן חופשה שכוללת בתוכה ביקור באתרי עתיקות לצד חווית לינה מפנקת – צימרים ווילות הם בדיוק מה שאתם צריכים. כאתר הצימרים הוותיק ביותר בישראל, תוכלו למצוא אצלנו את פתרון הלינה שמתאים בדיוק לצרכים שלכם להצטרף לאלפי מבקרים שבוחרים בנו פעם אחר פעם.  
 
 
לינה בצימרים ווילות מפוארות ליד אתרי עתיקות בישראל. לצלול לתוך ההיסטוריה, נוחות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הזמינו עכשיו לחווית טיול היסטורית! >>>
 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות