x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

פארק תמנע למשפחות - כל אפשרויות הלינה והבילוי

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/6/2023

פארק תמנע למשפחות - כל אפשרויות הלינה והבילוי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

פארק בלב המדבר: הפנייה הייחודית של פארק תמנע
 

אחרי שגלשנו בדף צימרים בערבה ובחרנו את הצימר המועדף עלינו מומלץ לבקר בפארק תמנע. נקודת חובה לכל המטייל בערבה.

פארק תמנע, השוכן בלב הערבה בדרום הארץ, הוא פלא טבע המציע שילוב ייחודי של יופי טבעי, היסטוריה והרפתקאות. הפארק ידוע בתצורות הסלע האדומות המדהימות שלו, עמודי אבן החול המתנשאים לגובה ונופי המדבר. עם מגוון הפעילויות והאטרקציות שלו, פארק תמנע הוא יעד חובה למשפחות המחפשות הרפתקה בלתי נשכחת בדרומה של ישראל.


מטיולים רגליים ועד רכיבה על אופניים, טיפוס צוקים וטיולי גמלים, לא חסרות חוויות מרגשות בפארק תמנע. הפארק הוא גם ביתן של מגוון עשיר של חיות בר, כולל יעלים ונשרים, מה שהופך אותו ליעד מרתק עבור חובבי טבע. עבור משפחות בעלות עניין רב בהיסטוריה, פארק תמנע הוא גם אוצר של חפצים עתיקים, כולל מכרות נחושת מתקופת הברונזה ושרידי משכן משה האגדי.


בלב פארק תמנע נמצא אגם תמנע, שריד ממכרות תמנע משנות השבעים, המספק מפלט מרענן מהחום המדברי. מוקף בצוקים נישאים ובתצורות סלע אדומות, מקום מושלם למנוחה לאחר הטיולים בפארק. המבקרים יכולים לשוט בסירה או פשוט ליהנות מפיקניק על שפת האגם.


אחת האטרקציות הייחודיות של הפארק היא הפטרייה: עמוד אבן חול מתנשא המזכיר פטרייה ענקית ומהווה מקום פופולרי למטיילים. הפטרייה היא רק אחת מני רבות של תצורות סלע מרתקות ונפלאות גיאולוגיות שניתן למצוא בפארק תמנע כמו עמודי שלמה ועוד.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות