x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אתרי קמפינג מומלצים לכל המשפחה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אתרי קמפינג מומלצים לכל המשפחה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה הדרגתית אך יציבה ברמת הפופולריות של אתרי הקמפינג ברחבי הארץ. אין ספק שאתרי הקמפינג הארצישראליים השתדרגו בצורה מרשימה בעשור האחרון ויתכן שזהו ההסבר לתופעה. בנוסף יתכן שהפופולריות של אתרי הקמפינג נמצאת בעלייה כיוון שכולנו מרגישים שהתרחקנו מספיק מן הטבע.

בין כך ובין כך, למרבה השמחה בורכנו באינספור אתרי קמפינג איכותיים שמאפשרים לנו ללון עם כל המשפחה, בתנאים מצוינים, מבלי להיגרר להוצאות כבדות, מתחת לכיפת השמיים, הכי קרוב לטבע שרק אפשר. במאמר שלפניכם תמצאו שלושה אתרי קמפינג שנחשבים למומלצים במיוחד עבור משפחות.

חניון ירדן, קיבוץ כפר בלום

חניון ירדן הוא חניון מגודר ומאובטח, הכולל מדשאות רחבות ידיים ומטופחות ביותר. בחניון תמצאו מקלחות מסודרות ושירותים נקיים, מים חמים במשך כל שעות היממה, ברזיות עם מי שתייה, תאורה, נקודות חשמל למכביר, מזנון עשיר, לוקרים לשמירת חפצים ועוד הרבה הפתעות. החניון צמוד לאינספור אטרקציות גליליות ובראשן כמובן, מתחם קייקי כפר בלום. אי לכך, תוכלו להרכיב לעצמכם חופשה מופלאה הכוללת שייט קיאקים, ביקור בפארק האתגרי "טופרופ" ובילוי במתחם הקטנטנים, "גלילפאן". כל זה מבלי להתרחק יותר מדי מהאוהל ושקי השינה. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 072-3951182.

פארק תמנע

20 דקות נסיעה מהעיר הדרומית ביותר בארץ, תמצאו את אחד הפארקים המיוחדים ביותר בעולם כולו, הלא הוא פארק תמנע, השוכן לו לבטח בערבה הדרומית. לאורכו של הפארק ישנן אינספור תופעות טבע ונוף ייחודיות ומרהיבות, כשבין היתר מדובר בפטרייה המפורסמת, באגם הנחושת, בעמודי שלמה האימתניים ועוד. בחניון הלילה של פארק תמנע יש מקלחות ושירותים, נקודות חשמל רבות, שירותי הסעדה ועוד מגוון שירותים בסיסיים. במתחם רחב הידיים תמצאו גם אוהלים מחוממים לקבוצות וכן כ-20 חדרי אירוח, למפונקים שבחבורה. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון מספר 052-9788613.

ביאנקיני, ים המלח

בחוף ביאנקיני ישנם קרוב ל-70 צימרים זוגיים ומשפחתיים, סוויטה מפוארת שמתאימה כמו כפפה ליד למסיבות רווקים/רווקות ושתי סוויטות בנות שלושה חדרים כל אחת. בנוסף ניתן לערוך במקום לינת קמפינג על משטחי הדשא המטופחים הרבים. במתחם ישנו בית כנסת פעיל, חנות המתמחה בשיווק מוצרים המגיעים בייבוא אישי ממרוקו (כלי נוי, רהיטים ועוד), גן אירועים הממוקם ממש על חוף הים, חניון קרוואנים מסודר ועוד. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון מספר 02-9400266 או לנייד מספר 052-6663180.

מה חשוב לברר לפני שסוגרים?

להלן מספר שאלות שחשוב לשאול לפני שבוחרים אתר       :

·         כיצד מחושב התשלום, לפי ראש או לפי רכב?

·         האם ישנם שירותים מסוימים, מעבר לבסיסיים, שיש לשלם עבורם תוספת תשלום?

·         באיזו שעה יש לפנות את המתחם?

·         האם מותר להשמיע מוזיקה במתחם ולהשתמש באמצעי הגברה?

·         האם יש במקום קפיטריה או מזנון והאם הם פעילים גם בלילה?

·         אילו אטרקציות פועלות בסמוך לאתר?

·         האם הלינה באתר מקנה הנחות באטרקציות סמוכות?

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות