x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

לכשרים: צימרים בצפון ידידותיים לדתיים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

לכשרים: צימרים בצפון ידידותיים לדתיים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

נופש בצימרים, ועוד בשבת, עלול להיות חוויה מעט מורכבת עבור זוג או משפחה דתית, אך לא עוד! ריכזנו לכם מגוון צימרים בצפון המיועדים במיוחד לציבור הדתי (מישהו אמר פלטת שבת ולא קיבל?)

וילה רוח צפתית

כבר יצא לכם לבקר ברובע היהודי בצפת? להתארח בצימר 'וילה רוח צפתית' וסיבוב קטן ברובע היהודי זו החופשה המושלמת לזוג או משפחה דתית. במקום יש כל מה שצריך כדי לשמור את השבת באופן המדהים ביותר – שעוני שבת, פלטה ואווירה טובה.

אירוח כפרי בטירת צבי

טירת צבי שבעמק המעיינות הוא כפר אירוח בעל צביון דתי, אין מושלם ממנו לחופשה בסוף השבוע לזוג או למשפחה דתית. בכפר הנופש 19 יחידות אירוח, כולן כשרות למהדרין ומחכות למשפחות גדולות שיודעות לעשות שמח.

וילת נופש משכיות

רוצים להירגע ממרוץ החיים? סוף שבוע מפנק באווירה כפרית מחכה לכם בווילת נופש משכיות. מטבח כשר הכולל 2 כיורים נפרדים, מיחם ופלטה לשבת הם בדיוק מה שזוגות או משפחות של דתיים צריכים כדי להרגיש בנוח בסוף השבוע.

נוף ארץ הגליל

צימר נוף ארץ הגליל הוא צימר שומר שבת, כשרות ואפילו צניעות. הבריכה המחוממת והמקורה, שאליה בעלי הצימר מאפשרים לכל משפחה אורחת להיכנס בשעות ספציפיות, תעניק לשומרי הצניעות את האפשרות לרחוץ ולהתרענן בשקט.

אורחן אור הזוהר

בית חורון הוא ישוב בעל צביון דתי, וזוגות או משפחות שמעוניינים לשמור שבת ימצאו בו את מקומם. מיחם, פלטה ובריכה מקורה ומוצנעת יהיו שילוב מעולה ביום השבת.השקט והאווירה הפסטורלית והכפרית תשרה שלווה ורוגע על המתארחים.

סוויטות היכלות

את הסוויטות היקרות והמפנקות לציבור הדתי כבר ראיתם? אם לא, כדאי לכם לבקר במושב פוריה. פלטת שבת, מיחם, שעוני שבת לתאורה ולמיזוג האוויר ישפרו את סוף השבוע ויעזרו לכם לשמור את השבת בראש שקט. גם לבריכה תהיה לכם גישה, ותוכלו לכסותה מארבעה כיוונים שונים ובכך לשמור על צניעותכם.

מקום בגולן

ישוב חספין הוא יישוב בעל צביון דתי, ולשומרי השבת זוהי סיבה לחגיגה. בסמוך ליישוב יש מעיינות, נחלים ומפלי מים כך שאין שום צורך בטלוויזיה בשבת שטופת שמש וחמימה. הפלטה והמיחם יסייעו לזוגות שומרי השבת להרגיש בבית ובנוח. האירוח מתאים לזוגות או למשפחות עד 7 נפשות.

 

להמלצות נוספות לצימרים בצפון לדתיים>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות