x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

רעיונות לצימרים לירח דבש

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

רעיונות לצימרים לירח דבש

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צימרים מפנקים לירח דבש
ישנם זוגות המשקיעים המון זמן וכסף ביום חתונתם ובאופן מפתיע מעדיפים לוותר על ירח הדבש או לדחות אותו מעט, בעיקר בגלל שיקולים כלכליים. מי אמר שירח דבש מחייב טיסה לאירופה או לאיים אקזוטים? יותר זול, ולפעמים אפילו יותר כיף, לצאת לחופשת ירח דבש בצימרים דווקא בארץ. יש מגוון רחב של צימרים לירח דבש רומנטיים במיוחד עם אווירה מרגיעה, המיועדים לזוגות אוהבים ומאושרים אחרי יום חתונתם. בכתבה זו נמליץ לכם על 5 צימרים יוקרתיים לזוגות שתוכלו לנוח בהם ולהתחיל את החיים המשותפים.

1. אתנחתא באפיק, קיבוץ אפיק, רמת הגולן

הצימרים של אתנחתא באפיק מפנקים במיוחד, וכמתבקש משמם הם מעניקים אתנחתא מרגיעה ושלווה אל מול הנוף המרהיב של הרי הגולן והכנרת. בנוסף לאירוח כיד המלך באווירה כפרית, הזוגות הנשואים הטריים ייהנו ממתחם ספא עם חדרי טיפול, חמאם, ג'קוזי, חדרי סאונה, מרפסות ענקיות, ואמבטיה פרטית ומפנקת עם מגוון רחב של מלחי אמבט.

למה כדאי? בגלל האווירה המרגיעה והמשחררת בספא מפנק.



2. בקתות נוח בתבור, כפר קיש, הגליל התחתון

בקתות נוח בתבור יעניקו לכם את כל מה שאתם מחפשים בחופשת ירח דבש מרגיעה ורומנטית: נוף משגע, אווירה כפרית רגועה ועוד המון פינוקים. הבקתות עשויות מעץ בלבד, והן משקיפות לנוף פסטורלי של פסגת הר תבור. ובנוסף, מוצעים נשנושים ופינוקים מהצימר: בקבוק יין, שתייה קלה, קפה, מאפים וחליטות תה שונות. ניתן לעבור במקום גם טיפול מסאז' באבנים, שיאצו ודיקור סיני.

למה כדאי? בגלל שאין על חופשה באווירה כפרית לצד פינוקים ונשנושים.



3. הבית של הליוס, חד נס, רמת הגולן

אם אתם אוהבים אירוח יוקרתי במיוחד תוכלו להתפנק בחופשה זוגית רומנטית בבית של הליוס,   בסוויטה יוקרתית ומרווחת עם בריכה פרטית, מטבח גדול ומאובזר, פינת ישיבה אקסלוסיבית, ג'קוזי מקורה, טלוויזית פלזמה איכותית, מיטה רחבה במיוחד ועוד הרבה פינוקים קטנים שישאירו חיוך על השפתיים.
 
למה כדאי?
בגלל האווירה היוקרתית בסוויטה מלכותית.



4. הנוף הצפוני, קיבוץ אורטל, צפון רמת הגולן

צימר הנוף הצפוני בבקתות עץ מציע לכם להירגע בחופשה זוגית רומנטית באווירה אירופאית, מול נוף עוצר נשימה בלב חורשת אורנים. הצימרים מפוארים מאוד ומיועדות לחופשות רומנטיות ולזוגות אוהבים, ומאופיינים באווירה שלווה ומרגיעה. כל צימר מאובזר בג'קוזי זוגי מפנק ויין תוצרת המקום.

למה כדאי? בגלל הנוף הפסטורלי והאווירה השלווה.



5. קסם היער, צפת הגליל המערבי

אם אתם רומנטיקנים בלב ובנשמה תהנו במיוחד מצימר קסם היער, צימר מעץ מלא מעוצב באווירה שאנטית ומרגיעה ומצויד בקטורת, פרחים ונרות ריחניים. הצימר נמצא בלב היער באווירה קסומה והרמונית ומציע אירוח חם ומפנק הכולל ארוחות המוגשות עד לסף דלת הצימר, עם פינות ישיבה מרשימות בתוך הצימר ומחוצה לו.
 
למה כדאי? בגלל האווירה הרומנטית שיש בבקתות שכולן מעץ.

 


אנחנו ממליצים לכם להזמין את הצימר מבעוד מועד כדי להבטיח את מקומכם בו.
שיהיה המון מזל טוב!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות