x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

חופשה בצימרים במושב אמירים - פנינת הצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 14/8/2023

חופשה בצימרים במושב אמירים - פנינת הצפון

קרדיט לתצלום: צימר אגם המגע באמירים©

 
 
מושב אמירים שוכן בלב הגליל מוקף בירוק ונוף מרהיב. אמירים  הוא פנינה נסתרת המציעה מרגוע ושלווה מהמולת היום יום. עם נופים עוצרי נשימה, אווירה מקסימה ומגוון רחב של צימרים ווילות. מושב אמירים הוא היעד המושלם לחופשה רגועה ומהנה. בואו ליהנות מהצימרים והווילות המוצעים במושב, כמו גם את האטרקציות והשירותים שהופכים את אמירים לאתר אידיאלי למשפחות, זוגות, לציבור הדתי וגם לאורחים המגיעים עם חיות המחמד. שימו לב, במושב אורח חיים המבוסס על קיימות, צמחונות וטבעוניות - אז ...אין מנגל בחצר..
 
באמירים  מגוון צימרים מקסימים ממוזגים ומאובזרים ברמה גבוהה כולל ג'קוזי זוגי ובריכת שחיה פרטית. אירוח מעולה לזוג הרומנטי ולמשפחה הנופשת. האירוח בצימרים מספקים הזדמנות ייחודית להתחבר לקהילה המקומית ולאמץ את האווירה השלווה של המושב והאזור.. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, הצימרים באמירים נותנים מענה לכל סוגי המבקרים.
 
אמירים הוא יעד ידידותי למשפחות, והצימרים באזור מבינים את החשיבות של יצירת מרחב נוח למשפחות להירגע וליהנות מהחופשה. עם חדרים מרווחים, מתקנים ידידותיים לילדים וסביבה יפה, מקומות לינה אלה מושלמים ליצירת זיכרונות מתמשכים עם יקיריכם.
 
צימרים לזוגות באמירים:
לזוגות המחפשים מפלט רומנטי, הצימרים של אמירים מספקים את התפאורה המושלמת. דמיינו לעצמכם להתעורר לנופים עוצרי נשימה של הרי הגליל, ליהנות מארוחת בוקר נינוחה במרפסת פרטית ולהתפנק ברגעים אינטימיים בתוך השלווה של הטבע. האווירה הרומנטית והקפדה על הפרטים הקטנים בצימרים אלו מבטיחים חוויה בלתי נשכחת לזוגות.
 
צימרים לדתיים באמירים:
אמירים היא יעד מסביר פנים עבור נופשים מהציבור הדתי המחפשים חופשה באווירה כפרית ושלווה. מספר צימרים באזור נותנים מענה לצרכים הספציפיים של אורחים דתיים, מציעים מתקנים כשרים (פלטה שבת, מיחם לשבת). במושב בית כנסת במרחק הליכה ואתרי קברי צדיקים כמו גם הר מירון במרחק נסיעה קצר.
 
צימרים מקבלים כלבים באמירים:
אנו מבינים שחיות מחמד הן חלק מהמשפחה, ומציאת מקומות לינה שמקבלים בברכה כלבים יכולה להיות משימה מאתגרת. למרבה המזל, אמירים מציעה צימרים המקבלים בשמחה כלבים, המבטיחים שבן לוויה על ארבע רגליים יוכל להצטרף אליכם לחופשה ולהנות יחד את החופשה.
 
צימרים עם בריכה באמירים:
אין כמו להתרענן בבריכת מים צוננים בחום הקיץ הלוהט.בחרו בצימרים עם בריכת שחיה פרטית. קחו טבילה מרעננת, ספגו את השמש על כסאות נוח נוחים ותיהנו מהנופים המדהימים של הגליל בזמן שאתם נרגעים ונרגעים. צימרים אלה עם בריכות מציעים איזון מושלם של שלווה ופינוק.
 
וילה עם בריכה באמירים:
למי שמחפש חוויה פרטית ויוקרתית יותר, אמירים מציעה גם וילות מהממות עם בריכות פרטיות. יחידות אירוח מרווחות אלו מספקות את התפאורה המושלמת למפגש משפחתי או חופשה רומנטית, ומאפשרות לכם ליהנות מהנוחות והפרטיות האולטימטיבית בעודכם מוקפים ביופי הטבעי של אמירים.
 
גלריות באמירים:
אמירים היא גן עדן אמנותי, המושך אליו מבקרים בסצנת האמנות התוססת שלה. חקור את הגלריות המקומיות, הכוללות יצירות של אמנים מוכשרים מהאזור ומחוצה לו. להיחשף להיבטים האמנותיים הייחודיים המשקפים את הרוח והיופי של אמירים כמו הסטודיו של רותי דרור "אומנות שימושית", הלנ׳ס גלריה, שריר אומנויות - סטודיו גלריה, דבי אומנות בזכוכית ועוד.
 
חופשה באמירים:
חופשה באמירים מציעה הפוגה שלווה מהכאוס של חיי העיר. בין אם אתם מחפשים חופשת סוף שבוע או שהות ממושכת, אמירים מספקת אינסוף הזדמנויות למנוחה, התחדשות וחקירה. לטבול את עצמך בסביבה השלווה וליהנות מקצב החיים האיטי יותר בכפר הגלילי המקסים הזה.
 
מסעדות באמירים:
פנקו את בלוטות הטעם שלכם בסצנה הקולינרית המענגת של אמירים. הכפר מתגאה במגוון מסעדות, המציעות מגוון מאכלים שיתאימו לכל חיך. החל מאפשרויות צמחוניות וטבעוניות ועד למנות ישראליות מסורתיות, המסעדות של אמירים מבטיחות מסע גסטרונומי שישביע גם את חובבי האוכל. 
 
בואו לחוות את הקסם של מושב אמירים שבגליל – יעד המשלב נופים עוצרי נשימה, אירוח חם ומגוון מקומות אירוח המתאימים לצרכיו של כל מטייל. בין אם אתם מחפשים הרפתקה משפחתית, חופשה רומנטית או מפלט רוחני, לאמירים יש הכל. הזמינו את שהותכם עוד היום וצאו למסע של שלווה וגילוי.
 
רשימת הצימרים במושב אמירים. הרשימה המלאה באתר "צימר" - ZIMMER  www.zimmer.co.il 
 
לוין נוף מרהיב - יוקרתי עם בריכה
אגם המגע - רומנטי עם בריכה
פסגת הנוף - וילה עם בריכה
אהבה בבקתה של פעם - לזוג הרומנטי
און בר - בקתות עץ יוקרתיות
מזל של צימר עם ג'קוזי
אהבה גלילית מול המנוף
 
פסגת הנוף - וילה עם בריכה מחוממת - צימר באמירים צימרים באמירים - אגם המגע - צימר וספא בודד צימרים באמירים - אהבה בבקתה של פעם - צימר בודד לזוגות צימרים באמירים - און בר קייט בכפר באמירים צימרים באמירים - אהבה גלילית  בקתה באמירים צימרים באמירים - מזל של צימר
צימרים באמירים - לוין  נוף מרהיב בקתות עץ עם בריכה ג'קוזי וקמין

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות