x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

אתרי צפרות מומלצים בארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אתרי צפרות מומלצים בארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חגי תשרי נופלים על תקופת הנדידה של הציפורים, שבמהלכה להקות ציפורים רבות חוצות את ישראל בדרכן מאירופה לאפריקה. בשנים האחרונות נעשתה ישראל מוקד משיכה לצפרים חובבים, המגיעים לנקודות התצפית מצוידים במשקפות וטלסקופים, בתקווה לפגוש בחסידה השחורה ובחברותיה.

אז איפה תוכלו לראות את הציפורים בנדידתן? כמה המלצות לטיולים וללינה.

אגמון החולה

אגמון החולה שבעמק החולה הוא ללא ספק אתר הצפרות המוביל בישראל. מרכז הצפרות שבפארק מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה בהן הדגמה של טיבוע ציפורים, סיורים בעקבות ציפורים ועוד פעילויות חינוכיות. בביקור בסתיו תוכלו לפגוש כפנים, ברכיות, שחפים, אנפות, שקנאים, וכמובן נחליאלי.

נשארים לישון באזור? צימרים מומלצים בגליל העליון.

 

פארק הצפרות של מעגן מיכאל

בשל מיקומו של הקיבוץ בקרבת מישור החוף הצפוני וריבוי בריכות הדגים, הוא משמש מוקד משיכה למגוון עופות גדה ומים, וגם לעופות דורסים, ציפורי שיר ועוד מינים. הביקור בפארק הצפרות הוא רק בליווי מדריכים, והפארק מציע מגוון רחב של סיורים, בהם סיורי תצפית בציפורים, סיורי קבלת שבת ועוד.

 

התחנה לחקר ציפורי ירושלים

מי שרוצה לחקור את הטבע בלי לצאת מהעיר יכול לבקר בתחנה לחקר ציפורי ירושלים, המשתרעת על שטח של כ-5,000 מ"ר במרכז ירושלים, בין בניין הכנסת לבית המשפט העליון. התחנה מציעה מגוון פעילויות לכל המשפחה, כולל צפייה בציפורים וצילומן מתוך מסתור והשתתפות בטיבוע ציפורים (בתיאום מראש). מומלץ לשלב עם ביקור בעמק הצבאים.

הקליקו והזמינו צימר בירושלים.

 

מרכז צפרות רמת נגב

מרכז הצפרות רמת נגב שבמדרשת בן גוריון בשדה בוקר הוא אחד ממרכזי הצפרות החדשים בארץ. מרכז הצפרות הדרומי מציע תצפית אחר בעלי הכנף הייחודיים לאזור המדבר, בהם מגוון עופות דורסים כגון בזים, עיטים, נשרים וגם ינשופים, עורבים ועוד. המרכז מארגן מגוון פעילויות צפייה בציפורים לחול המועד סוכות.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות